lost

entry4258 galeri123
    4153.
  1. Pürüviyusliy on looğğğssstt tonlamalı başlangıcıyla üniversite yıllarıma heyecan katmış dizi.
    1 ...
  2. 4154.
  3. yapımcısına, yönetmenine, dizide emeği geçen herkese "kafam girsin" demek istediğim fenomen.

    prostatlı bir dizi.
    0 ...
  4. 4155.
  5. Dizi denince akla ilk gelen yapım. Merak etmeyi çok seven insanlar için daha iyisi yoktur. Kendisinden sonra bir tane dizi bile izlemedim. Başkadır bambaşkadır.
    0 ...
  6. 4156.
  7. Fringe'nin taslağı. Fringe izleyen daha çok sever.
    0 ...
  8. 4157.
  9. lost oncelikle popüler tarihin sayfalarında çoktan yerini almış, hatta çığır açmış buyuk bir prodüksyondur.
    1 ...
  10. 4158.
  11. gelmiş geçmiş en iyi dizi olduğu konusunda şüphe bırakmayan yabancı dizilerin babası açık ve net.
    3 ...
  12. 4159.
  13. dizideki karakterlerle aranızda çok güçlü bir duygusal bağ oluşuyor, lost'u lost yapan bu aslında. yoksa gelmiş geçmiş en iyi dizi tabiki değil. hatta gelmiş geçmiş en iyi diziler sınıfına girer mi şüpheliyim bile. bi kere finalde ki sıçışları onları bu kategoriden uzaklaştırıyor üzgünüm çok çok sağlam diziler var sektörde ve lost o dizilerle yarışamaz.
    0 ...
  14. 4160.
  15. 4161.
  16. Y ı l o l m u ş 2 0 1 8 h a l a l o s t D i Y e n v a r 4 8 1 5 1 6 2 3 4 2.
    2 ...
  17. 4162.
  18. Amerikan yapımı dizidir. Şahsen ilk dört sezonunu soluksuz izledim fakat son iki sezonu çok iyi değildi.
    2 ...
  19. 4163.
  20. Günde 8 bölüm üst üste izlediğimi hatırladığım dizidir.
    2 ...
  21. 4164.
  22. Lisedeyken sanirim yaz tatilinde sabah aksam izliyordum. O numaralar hala ezberimde 4-8-15-16-23-42.
    2 ...
  23. 4165.
  24. onun gibisi gelmez dedigim dizi. Universitede ne izlerdim.
    1 ...
  25. 4166.
  26. 3. sezonda bıraktığım dizidir. sonrasını merak ettim mi?
    Hayır.
    0 ...
  27. 4167.
  28. yıl olmuş kaç, hala finalini hatırladıkça sinir krizi geçirdiğim dizi.
    0 ...
  29. 4168.
  30. Dizi değildir. Fenomendir. Güldürdü, ağlattı, sinirlendirdi. Hayat gibiydi, her şeyi yaşattı.

    Kate, senin o yeşil gözlerin için, ben o adayı yakardım, Black smoke'u cigara diye içerdim.

    Jack baba, sen adamın dibisin. Ne yapsan destekledim. Live together die alone.

    James, arada bi gıcıklığın tutsa da komik adamsın. Yakışıklısın.

    John, sakattın düzeldin, ölüydün dirildin. Ada sana yarıyor.

    Juliet, başlarda gıcık olsam da hoş kadınsın.

    Hugo, ya sen ne kadar tatlı bi adamsın.

    Neyse, bu kadar yeter. Yeni bitti, acım taze. Daha fazla yazamayacağım.
    1 ...
  31. 4169.
  32. 4170.
  33. neydi öyle değil mi ya dedirtmiş dizi. ezik doktor piç kaslıya karşı. torçırır vardı deli etmişti kendini. brotha vardı. kafayı yemiş bilim adamı. sinsi sakat filozof...

    ama sonradan bozdu yani, çok bozdu, öyle böyle değil bir şekilde bozdu.
    1 ...
  34. 4171.
  35. An itibariyle tekrar izlemeye başladığım dizi.
    2 ...
  36. 4172.
  37. 4000 küsür entry vay aq ama bu beni mutlu etti bu kadar insanın bu diziyi bilmesi sanki aşk kısmı biraz abartı mı ne hatta bokunu çıkarmış olan dizi diziyi izleyen çoğu insan ilk sezonlardan zevk alsa da bende olay tam tersiydi çünkü daha sonraki sezonlarda biraz da fringe tarzı zamanla ilgili ve bi kere izleyip anlayamadığımız hatta benim şu enrtyleri okurken bile kaç yıl sonra öğrendiğim ve hassiktir doğru aq dediğim olaylar oldu misal desmond ve penny nin oğullarına charlie ismini koymalarını bir tesadüf olarak düşünsemde aslında o charlie nin bizim drive saft dan charlie olduğunu ve aslında desmond un onun babası olduğu gerçeğini diziyi bitirdikten yıllar sonra anlıyorum bu bir örnekti kim bilir anlayamadığımız daha neler var bu işin ıq ile alakası çok dikkatli izlemek lazım ayrıca şu others olayınının da bokunu çıkarmışlardı zamanında onu da söylemeden geçemicem aq others da others anldık aq sağlam diziydi finalde jack in sahnesinde hepsi bi rüyaydı diyen andavalları görünce ulan bu ıq ile bu dizi size fazla dediğim diziydi ha şurda çok önemli bişey dicem eğer üşeniyorsanız çünkü gerçekten çok uzun o zaman bakın haka unutmam aklıma kazındı en güzel bölüm diye 4.sezon 8.bölümü izleyin yeter hadi eyw
    2 ...
  38. 4173.
  39. bittikten tam sekiz sene sonra izlemeye başladığım dizi. Gereksiz bir önyargı yapmıştım zamanında. izlemeye başlayınca istemsizce "vay ben senin önyargına sıçayım" diye sövdüm kendime.

    Normalde Dizi izlerken fenalıklar gelen ben, bir haftada 2 sezonu bitirdim. Tuvalet ihtiyacı için sanırım yetişkin bezi alıcam kendime.
    7 ...
  40. 4174.
  41. Dayanamıyorum lostsuzluğa. Tekrardan başlamak istiyorum.

    Sawyer'ın ukalalığını ve herkese lakaplar takmasını, kate'in yellozluğunu, jack'in zırlaklığını, sait'in aksanını, hugo'nun bozuk psikolojisini, john locke'un bilgeliğini, benjamin'in hızlılıkla ürettiği a,b,c planlarını özledim.
    Dharmanın esrarını, adanın gizemini, her dizi sonunda sabırsızlıkla bir diğer bölümü açmanın heyecanını özledim. Keşke hafızama reset atsam da bu diziyi ilk kez izlemenin güzelliğini yaşasam. Neyse. Her sahnesinin aklımda tüm tazeliği ile durmasına rağmen tekrar tekrar izleyeceğim. Sonuna kadar ölene kadar lost!!!
    5 ...
  42. 4175.
  43. televizyon serileri alanında bir milattır.
    1 ...
  44. 4176.
  45. An itibariyle 5.sezonuna geçtiğim efsane dizi.
    2 ...
  46. 4177.
© 2026 uludağ sözlük