duyduğuma göre jj abrams'ın finalinde büyük ibnelik yaptığı dizi. gözlemlerime göre o kaddar büyük bir ibnelik yapmış ki artık insanlar torrentte bile sezonları seedlemey bırakmış.
bir dönem anormal derecede popülerdi, bende o yüzden bir süre izlemeyi reddetmiş,
sonrasında merakıma yenilip başlamıştım. 1 haftada 2 sezon izlediğim tek dizidir.
zaten sonrasında da fena bozmuştur. yine de efsanedir falan
ama o kadar bozdu ki şöyle bir video çekildi hakkında:
2,5 günde tüm sezonları izlebilen dizi. Bağımlılık yarattığı kesin. 'we have to go back Kate' en çok söylenen repliktir. Son bölümü anlamayanlar herşey rüyaymış ya da hepsi ölü aslında dese de değil. Bölüm atlayarak izleyenleri yorumları hemen anlaşılıyor. 1 bölüm bile sektirerek izlerseniz ipin ucu kaçıyor.
boktan sonunu bilmeme, her bölümü hali hazirda iki kere izlemis olmama ragmen yeniden izlemeye basladigim dizidir. iki günde bir sezonu bitirince geceleri rüyamda adada maceradan maceraya kosturmaktayimdir.*
dizi bittikten seneler sonra, hakkında konuşan, spoiler veren tonla insanın olmadığı şu günlerde ilk defa izlemeye başladım. 4. sezon 4. bölümü bitirdim. olaylar çok garip bir hal almaya başladı şu an. ilginç yani. işin güzel tarafı şu sıralar popi olmadığı için raat raat seyredip fikir yürütüp komplo teorisi üretebiliyorum ihihi. o kadar da bozdu bozdu dedilerdi zamanında, neresi bozdu amınaa. bi locke biraz bozuldu onun da problemi içten bemce. neyse haftaya biter, o zaman yorumlarız bakalım.
final bölümüne kadar tüm bölümler müthiş ilerlerken, final bölümünde göt gibi kalırsınız. Bu ne lan bunun icin mi izledim ben bu kadar bölümü dersiniz. Açıklığa kavuşmayan birçok olayda cabası. izlemeyin demiyorum ama sonu beklediğiniz gibi müthiş bitmiyor, benden söylemesi.
rüyamda tekrardan senaryo yazdığım bir zamanların efsanevi dizisi. adaya araç getirip birde belden aşağısı olmayan bir adama domates doğratmışlığım vardır.
6 sezon milleti ekrana kilitleyip milyonları peşinden sürükledikten sonra, final bölümünde 6 sezonda yaptığı hiçbir ilginç olayı birbirine bağlayamadan biten dizidir.
şimdi bitirdiğim dizidir. spoylırsız kendi kafama göre anlaya anlaya yorumlaya yorumlaya. aslında çok güzel çok geniş bi dizi lost. 4 sezonun başından 5. sezonun ortasına kadar bi sıçma bi gerileme bi sendeleme dönemine girmiş. onun dışında olay örgüsü ördükçe lost bozdu demeye başlamışsınız. bu aynı şey gibi. yüzüklerin efendisi 1 çok sıkıcı sikko gelir insana. neden? çünkü ekşın yok. ekşına alt yapı oluşturuluyor o filmde. sanki o koca 1.5 sene alt yapı oluşturmuşlar gibi. ve finali aslında hayal kırıklığı olmadı. çok bekledim ama olmadı yani.
--spoiler--
iyi ve ya kötü jacob smoke ve ricardus'un nerden geldiği anlatılmış. zaten benjamin ve ondan sonrakilerin nasıl geldiğini biliyoduk. soru yok. butona basma muhabbetini çözdüler. sayıları bağlayamadılar bi ki baya kapsamlı bi konuydu o. öyle ya da böyle çok ilginç bi final çekmişler. soru sayısını katlayan bi final olabilirmiş, tabii dikkatsiz bir izleyici olsaydım. ne yazık ki tam anlamıyla finali de kavradım.
--spoiler--
yıllar boyu izlememek için direndiğim, fakat eninde sonunda izlemeye karar verip ilk 2 sezonunu bir çırpıda bitirdiğim dizidir. her bir bölümü en az sinema kalitesine sahip. diziyi ilgi çekici kılan, her bölümün diğer bölümleri merak ettirmesi.
hakkında bozdu diyenlere şaşıyorum arkadaş... ulan 10 senedir kurtlar vadisi izlersiniz ona bir bok atmazsınız. hayatınızda izleyeceğiniz en iyi dizi hakkında "3. sezondan sonra bozdu, yok efendim 4. sezon çok bozdu" gibi söylemlerle enty kirliliği yaparsınız... olum siz önce vadi'ye bir bakın ne halde veya kuzey güney'e....