lost

entry4258 galeri123
    3835.
  1. hala izlediğim dizidir 2 sene öncesinde tamamını izlememiştim şimdi bitirme niyetindeyim.
    0 ...
  2. 3836.
  3. uçak düşmesi ile adada yaşayan insanların anlatıldığı amerikan dizisi güzel bir dizi.
    0 ...
  4. 3837.
  5. şimdi eski günleri yad edeyim dedim açtım 1.sezon 20.bölümü seyrediyorum. boone'nun tam bacagı kesilecekken jack' bırak da öleyim demesi ve aynı anda claire'ın aaron'ı dünyaya getirmesi. bir yanda charlie ve jin mutluluktan sarılırken diğer yanda jack'in ölmek üzere olan boone'a sarılıp üzgünüm demesi.

    bunun gibisi gelmedi gelmez. sonu her ne kadar kötü olsa da lost candır canandır.
    0 ...
  6. 3838.
  7. özlenendir, tekrar başlanılasıdır.
    2 ...
  8. 3839.
  9. Çok çok ağır sp içerir.

    --spoiler--
    bir prison break olamayacak kadar heyecansızdır. koskoca sezon atlattım hatta 2. sezon 10. bölüme geldim ve bıraktım abi... bildiğin vahşi güzel, mari mar oldu dizi. entrika, aşk.

    o değil bide minnacık konu saçma sapan uzatılıp duruluyor. sal yapma fikri anasının nikahı bölümünde geliyor insanların aklına bu kadar mı maldınız amk?

    şu bilgisayar işi zaten başlı başına saçmalık. rakamları 2 saate bir yazma işi. sırf bu saçmalık nereye bağlanacak diye izlerim çok meraklanırsam, yoksa izlemem abi. bunu beğenenler kesin prison break izlememiş.
    --spoiler--
    2 ...
  10. 3840.
  11. Tüm sezonlarını 1,5 ayda bitirdiğim dizidir.çok özledim yeniden başlamak için fırsat kolluyorum.ancak her dile pelesenk olan laf çok doğru, son bölüm ağzımıza sıçtı ( bkz: lost çok bozdu )
    0 ...
  12. 3841.
  13. Çok duyduğum ama hiç izleyemediğim dizi.
    0 ...
  14. 3842.
  15. EN BABA KARAKTERi JHON LOCKE EN RAHATSIZ EDiCi KARAKTERi KATE OLAN EFSANEVi DiZi.
    0 ...
  16. 3843.
  17. en iyi başlangıcı yapıp,sonunda sıçan yapımdır bu nedenle efsane olamaz.
    0 ...
  18. 3844.
  19. tüm zamanların en iyi dizisiydi.
    2 ...
  20. 3845.
  21. her üniversite öğrencisinin izlemeye çalıştığı dizi.
    0 ...
  22. 3846.
  23. son sezonu hariç bütün bölümlerini izlediğim dizi.

    tam son sezona geçip maratona devam edecekken o beklenmeyen final gerçekleşmiş, umutları yıkmış ve son sezon ukte olarak doldurulmayı beklenmektedir.
    0 ...
  24. 3847.
  25. şuan soluksuz izlediğim dizidir. bu diziyi 6 sezonda izliyecek olmamım tek sebebide dizimagdir. harika altyazı ekibi ve sorunsuz bölümler. teşekkürler dizimag.
    0 ...
  26. 3848.
  27. Yaklaşık 15 dakika önce bitirdiğim dizidir.

    --spoiler--
    bir çok soru işareti ile bitti efsane.Jacob ve kardeşi hakkında, kara duman hakkkında,dharma girişim hakkında çok az şey öğrendik. Sonra efendime söyleyeyim karakterlerin hayatlarına çok detaya indiler.Tamam anladık adaya düşmeden önce hayatları bok gibiydi ama bunu gözümüze sokmanıza gerek yoktu.Bir mevzuya daha açıklık getirmeleri gerekiyordu birde. En çok merak ettiğim konu şuydu : Hurley ile Libby bir ara aynı deli hastanesinde yatmışlar. Nasıl oldu bu iş sevgili J.J. Abrams? Belli ki senaristlerin de aklı karışmıştı artık.Sonunu getirelim de nasıl getirirsek getirelim dediler herhalde.Dizinin türleri arasında Fantezi var anladıkta 1,2,3,4. sezonlarda gerçeklikten ayrılmıyorken neden son 2 sezonda saçma sapan şeylere yöneldiniz sevgili senaristler? O 2 sezonda niye dizinin içine ettiniz? Tamam efsane diziydi ona sözümüz yok ama bu dizi daha iyi bir finali hakkediyordu. Şöyle bir mantıklı düşününce bu kadar saçmalamadan sonra böyle bir final normal. 4. sezondan sonra biraz daha mantıklı davransalardı bu dizi uçardı uçar.En azından ben pişman değilim izlediğime. Bitirmem 1 ay sürdü. 1 ay boyunca harcadığım saatler helal olsun.

    --spoiler--

    Eğer J.J Abrams Person of Interest'in de içine ederse onu baltayla kovalarım.
    0 ...
  28. 3849.
  29. Efsanedir hayatımda izlediğim en güzel dizidir ve hep öyle kalacaktır.Hiç unutmama bundan 4-5 sene önce başlamıştım izlemeye o zamanlar internetimiz sınırlıydı her ay 50 geleceğine 100 120 gelirdi lost yüzünden en sonunda sınırsız a geçip kurtulmuştuk hala izlemeyen varsa oturup izleyin sadece hikayeye değil karakterlere,gizemine hayran kalacağınız bir dizi yıl olmuş 2012 ben hala en baştan başlayıp izliyorum anlayacağınız lostu bir türlü unutamadım hayatımda 200-250 dizi izlemişimdir ama LOST benim için yeri apayrıdır.Unutamadığım sahnede Not Penny's Boat..
    4 ...
  30. 3850.
  31. Televizyondan 3 saatlik "boş" haftalık dizileri izlemektense "boş zaman geçirmiyorum sanatsal haz alıyorum" diyebileceğiniz bir dizi. Adamlar yapıyo lan. "Ne varmış bizim FETiH1453 ümüz var" hıhı...
    1 ...
  32. 3851.
  33. izlediğim en iyi dizidir. hatta bu yaz dayanamayıp ikinci kez izledim. sürükleyiciliğinin ve etkileyiciliğinin yanı sıra karakterlerle özdeşleştirir insanı.
    benim en sevdiğim karkter John Locke idi.
    0 ...
  34. 3852.
  35. son 10 saniyesi için bile gideri olan a7x eseri.
    0 ...
  36. 3853.
  37. avenged sevenfold'un pir parçası.
    0 ...
  38. 3854.
  39. --spoiler--

    hayatımda izlediğim en iyi diziydi diyebilirim tek kelimeyle. Her bölümü sinema filmi kalitesindeydi hatta onlardan bile iyidi.. Bilimkurgu müthişti ! Bilimkurgu filmlerinde bile yok.. Dizinin ana teması kader üzerineydi... Kaderden kaçamazsın demek istiyorlar yani.. En sevdiğim karakter jack stepperd ve benjamin linus idi...

    Ilk 2 sezonu adayı keşfetmekle geçti. Ardından yeni yeni insanlar türemeye başladı. Ki bu gerekliydi 6 sezon boyuva adadan kurtulmayı beklemek saçma olurdu. O yüzden 5ve 6. Sezonda önemliydi.
    Yalnız finali hemen anlayamamanız normaldir çünkü ben bile halen bazı yerleri anlayamadım.
    mesela hangi yaşananlar rüyaydı ? Adada yaşananlar mı gerçek hayatta o kiliside buluştukları falan mı rüyaydı orayı halen çakamadım... Dizinin ilk sahnesinde jake gözlerini açıyordu ve dizinin son sahnesinde de jake aynı şekilde gözlerini kapatıyordu. Ordan bir bağlantı kurmaya çalıştım ama halen çakamadım köfteyi. Olayı çözen varsa anlatsa iyi olur yoksa düşünüp duracam hep...

    --spoiler--

    ayrıcca 4 8 15 16 23 42 nin sırrı bir türlü çıkmadı. Yada ben kaçırdım neden o rakamlar olduğunu...
    0 ...
  40. 3855.
  41. --spoiler--
    The end adlı final bölümünden;

    Hurley: "i wont let you die"

    jack: "hurley, i already died"

    hurley: "no that is suicide"

    jack: "thats the way has to happen, thats what i am suppost to do"
    --spoiler--
    1 ...
  42. 3856.
  43. --spoiler--
    her ne kadar final beklentileri karşılamasa da gidişat bakımından mükemmeldi en azından son sezona kadar. senelerce takip etmedim diziyi 2 ayda oturup izledim 6 sezonu. belki de teoriler üretip, sorulara gizemlere kafa patlatacak kadar zamanım olmadığı için çok bir beklentim yoktu, bu yüzden çok büyük bir hayal kırıklığına uğramadım finalde.
    birbirinden güzel hikayelere sahip, derin karakterler barındırıyordu dizi. bazıları uzak gelse de alışamasak da çoğu zaman kendimize ait bir şeyler bulduk karakterlerin hikayelerinde ve eminim izleyenlere biraz olsun bir şeyler katmıştır.
    evet kısa zamanda da izlense insanı baya alıştırıyor kendine, bittiğinde büyük bir boşluk oluşturuyor. bunun sebeplerinden biri de izlerken günlük hayattan, beynimizi meşgul eden düşüncelerden yoğun bir şekilde uzaklaştırıyor her dizide kolay kolay olmaz bu.
    --spoiler--
    0 ...
  44. 3857.
  45. Üniversiteye giriş işinin kesinleşmesinden sonra yapılacak en güzel şeydir bu diziyi izlemek. Sağlık sorunun yoksa, o kafa tamamen rahatsa, netten takır takır izler, süper şeyler yaşarsın. Delicate falan çalar arada. Nasılda güzeldir.

    Amına koyayım sözlük ben böyle güzel şey izlemedim. asosyalim kızlar bakmıyo ama lost hep benimle. Amına korlar yehu.
    1 ...
  46. 3858.
  47. island, ..is dead, where am ı, who are you, transmit, signal, fix, damn it gibi kelimeler üzerine kurulmuş dizidir.

    böyle de sığ adamım.
    4 ...
  48. 3859.
  49. tüm bölümlerinde toplam 14 adet türk'ün görev aldığı dizi.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük