lost

entry4258 galeri123
    3687.
  1. sol frame'de görünce içimin cız ettiği dizidir. final hakkında da yorum yapmayacak olup 6 sezonun hatrına finaline saygı duyduğum dizidir. özlenendir.
    (bkz: üşüyoruz hurley reyis)
    2 ...
  2. 3688.
  3. duya duya bi hal olduğum ve dizi müptelası hallerle dalga geçen yanım bi tarafa öylesine bi bakim bakalım deyu oturduğumda sabaha dek bilgisayarın karşısından kalkamayıp bi sezonu izlemem ve pörtlemiş gözlerle okula gitmemle başlayan bağımlılık...
    1 ...
  4. 3689.
  5. izlemem izlemem bana ne yeaaa herkes izliyo deyip mal gibi yıllar sonra izlemeye başladığım dizidir. prison break için de dediydim böyle yine inadım götümde patladıydı. birinci sezon 11. bölümdeyim ve şunu diyorum; ne güzel diziymiş amk, sen anca ezel izle behzat ç. izle. dexter ı da izlicem s.kiyim inadımı.
    4 ...
  6. 3690.
  7. 3691.
  8. az önce izlesem mi ki diye düşündüğüm ve sonrasında sol tarafta görmemle duygulandığım efsane dizi. özleniyor gerçekten.
    2 ...
  9. 3692.
  10. 3693.
  11. yeri dolmayan dizidir. hiçbir dizi bunun gibi günde 12 bölüm izletememiştir bana kendini.
    3 ...
  12. 3694.
  13. 3695.
  14. hatıralardan silinmeyen, dizi müptalası olmanın fitilini ateşleyen dizidir.
    0 ...
  15. 3696.
  16. izleyen herkesin belirli bir zamandan sonra bağımlılık haline getirdiği finalin ise tam bir fiyasko olduğu dizidir. Ama bir zamanlar soluksuz izledik.
    1 ...
  17. 3697.
  18. sol frame de görünce sigara yakmama neden olan dizi.
    ah jack vah jack aç gözlerini koç.
    4 ...
  19. 3698.
  20. Kendi de finali de harika olan dizi!!! elbette ifade de yetersiz kalacak, cevaplar eksik olacak, çünkü zaten ayrıntıyı değil, bir bütünü görmeye, bir mantığı anlatmaya çalışıyor.
    3 ...
  21. 3699.
  22. önce "aman canım tüm dünya bu diziden bahsediyor çok popüler, işim olmaz" deyip, sonra da "ya sende 4.sezonun bilmem kaçıncı bölümü var mı?" diye ocağınıza düşenlerin haline güldürten dizi. demek ki neymiş: "önyargı iyi bir şey değilmiş."
    2 ...
  23. 3700.
  24. 1 ay içinde 5 sezonu bitirip sonra 8,9 ay kadar 6.sezonun başlamasını iple çektiğim yapım. bekledik bekledikte neyi bekledik bittiğinde kendimi resmen mal gibi hissettim. yinede tebrik etmek lazım o kadar merakla izlettirdiler. john locke karakterini öldürmeyeceklerdi.. kendileride anladılar hatalarını ve son 2 sezon flocke izledik.
    0 ...
  25. 3701.
  26. özleyenler orda burda kazara "ocenaic 6 theme" e falan rastlarsa oradan kaçarak uzaklaşsın yoksa kafasına sıkar üzüntüden benden söylemesi. *
    1 ...
  27. 3702.
  28. aslında bıyıklısınıda çok aradım ama maalesef bulamadım. yinede bu da çok hoş;

    http://galeri.uludagsozluk.com/g/lost/
    1 ...
  29. 3703.
  30. 3704.
  31. Okunurken Türkler tarafından sanki ingilizce'de ses inceltmesi gibi bir durum varmışcasına Lôst haline getirilen kelime.* Bir de benim izlemediğim, dünyayı kasıp kavurmuş dizi.
    0 ...
  32. 3705.
  33. sol frame'de adını görünce aha devamı çekilmiş diye anlamsız heyecanlara garketmiş dizi.
    1 ...
  34. 3706.
  35. neredeyse bir yıl sonra tıklamam sonucu eski günleri hatırlatıp tüylerimin diken diken olmasına yol açan başlık. ulan ne günlerdi ya. herkes spoiler verip üzerine fikir üretirdi. bi' hafta önce fikir üretenler göt olur entry silerdi falan. yok şimdi böyle zevk veren dizi. yapımcı aynı diye fringe'e saralım dedik o da ayrı sikko çıktı, güncel takip etsem de merak bile etmiyorum devamını.

    lost keşke bitmeseydi diyorum bazen. ama o araf muhabbetini hatırlayınca da hay amına koyim iyi ki bitmiş diyorum. o kadar taşaklı dizi samanyolu tv'msi final yapmamalıydı be sözlük. yine de ağlattı, hüzünlendirdi ama yapmamalıydı işte..
    3 ...
  36. 3707.
  37. yayındayken kendisini doğru dürüst takip etmeyen insanın içinde bile, finaliyle ukte bırakmış dizi. böyle arapsaçına döndürülüp ustaca çözülen bir senaryo yazınına daha hayret uyandırıcı bir son yakışırdı.
    1 ...
  38. 3708.
  39. 3709.
  40. 6.sezonunu sırf benjamin linus için izlediğim dizi.
    0 ...
  41. 3710.
  42. izleyecek herkesin zaten internet üzerinden indirerek ya da dizi sitelerinden izlediği; sonu ile sıçan dizidir.

    gecenin bu saâtinde bunları neden yazdım?
    fox tv'de an itibariyle yayınlanıyor da ondan.

    adamlar satın aldıktan sonra öyle bir patladı ki dizi anca bu saâtte yayınlıyorlar. bez bebek'in bile daha çok izleyicisi var. düşün!
    1 ...
  43. 3709.
  44. sonuyla hüsran yaratmış dizidir kendileri.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük