londra

entry342 galeri161
    191.
  1. Eylül'de gitme fırsatı bulduğum asyalıların akınına uğrayan, güneş batmayan şehir.

    Uçaktan görüntüsü şu şekildedir.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/891274/+
    4 ...
  2. 190.
  3. Sevdiğim şehir.bu şehirde bütün ülkelerin yemeklerini bulabilirsiniz.
    2 ...
  4. 194.
  5. ingiliz bulabilirsen kendini şanslı hissedebileceğin şehir. Her köşesi ruhun farklı yerlerini hissedersin, çoğunlukla melankoli.
    2 ...
  6. 204.
  7. 203.
  8. yazın gitmek istediğim ama gidemedim güzel şehir...
    1 ...
  9. 202.
  10. kuzenimin iddiasına göre ingilizlerden çok yabancıların yaşadığı bir şehirdir. dilimi geliştirecek ingiliz bulamıyorum diyor kendisi. ben de ingiliz olsam yabancıların yaşadığı muhitlerde oturmam doğrusu.
    1 ...
  11. 201.
  12. gidilmesi gereken yerler listesinde hep ikinci sırada olan şehirdir. birinci için (bkz: new york)
    1 ...
  13. 200.
  14. tl-sterlin paritesinden dolayı oldukça pahalı bir şehir, soho bölgesi bizim cihangir tadında fakat hint ve çin yemeklerinin yoğun baharat kokuları semtin her yerini sarmış olmasından mütevellit garip bir kokusu var yinede kalmak için ideal.

    şehri zone 4 civarına kadar yürüyerek gezmekte fayda var,mayfair ve chelsea tartışmasız en pahalı ve güzel yerleri, parklardan green park konumu itibariyle şehrin tam merkezinde, british museum'da bizden ve ortadoğudan çalınan eserleri gördüğünüzde yüreğiniz dağlanacaktır, tate modern mutlaka görülmesi gereken bir yer adamlar sanata ne kadar değer veriyor şaşırtıcı.kendine ait bir mutfağı olmaması sebebiyle hemen hemen herşeyi bulabilirsiniz, yemek konusunda tesco'lar anlık sandwich ve içecek ihtiyacınızı giderebilirler.hakkasan ve dairy'de türk işi felekten bir gece çalalım derseniz 1000 ila 1500 pound kaçabilir aman dikkat,bunların dışında cüzdanınız doluysa türkiye'de bulunmayan hackett ve all saint gibi markalardan alışveriş yapılabilir, yeşil poşetli turistleri takip ederek harolds'a ulaşınca yemek katında bir durmakta fayda var zira fiyatları oldukça makul ve türkiye'de ki gibi pahalı mağaza koseptiyle satış görevlileri dibinizde bitmiyor.
    1 ...
  15. 199.
  16. https://galeri.uludagsozluk.com/r/835427/+

    2 gün evvel mültecileri karşılayan, dünyanın merkezi. Tam bir insanlık örneği gösterdiler. Taktir ettim. Hava bu sıralar karışık ama londranın dizaynı herşeyi silip götürüyor. Fırsatı olan iki üç gün çıksın gelsin.
    1 ...
  17. 198.
  18. sıkıcı bir şehirdir, köprüsünden ve london eye dan az ileriye kuzey taraflara gidince iyice sıkıyor, tarihi olmasına karşın bir new york değil olamazda.
    1 ...
  19. 197.
  20. Agustosun 2 sinde dil egitimim icin 1 ayligina gidecegim sehir beni heyecanlandirmasinin yaninda tedirginimde aslinda aile yaninda kalacagim icin.
    1 ...
  21. 196.
  22. beyaz tenli, kalın dudaklı renkli gözlü hatunları yetmez mi dedirten şehir.
    1 ...
  23. 195.
  24. Güneş görmek imkansız gibi ama sıkıcı diyen taş olur.
    1 ...
  25. 195.
  26. her tarafı zenci hintli çinli dolu bir acaip şehir. sanırsın ingilizler azınlık.
    3 ...
  27. 194.
  28. Geçen hafta döndüğüm şehir. Bilmiyorum ama seviyorum sanırım.
    1 ...
  29. 193.
  30. bir çok konu da bir çok şeyin öncüsü olan şehir, kiminin çok sevdiği kiminin nefret ettiği bana kalırsa yağmurun en yakıştığı medeniyet.
    2 ...
  31. 192.
  32. petrol bulunmuş şehir.
    ingiliz enerji şirketi UK Oil and Gas Investments (UKOG), Londra’daki Gatwick Havalimanı yakınlarında toplam kapasitesi 100 milyar varili bulabilecek bir rezerve ulaştıklarını açıkladı.
    1 ...
  33. 191.
  34. camden town da güzel atraksiyonlar vardır. tüp ten northern line ile gidilir.
    1 ...
  35. 190.
  36. Dunya uzerinde evimden sonra gitmeyi en cok istedigim yer.
    1 ...
  37. 189.
  38. 60 milyonluk bir adanın 13 milyonluk metropolü. bir zamanlar bana çok gizemli gelen şimdi ise giderek çürüdüğünü düşündüğüm şehir.
    1 ...
  39. 188.
  40. övmeyeceğim şehirdir. sırf siz gelmeyin diye. gelmeyin amk yeter.
    1 ...
  41. 187.
  42. 186.
  43. yürüyüş yapmanın çok keyifli olduğu bir şehir, dümdüz olmasından mütevellit. kasvetli ve yağmurlu havasının yarattığı melankoli bir çeşit huzur yaratmıyor da değil zaman zaman. yine de bulunduğum kısa süre içinde birçok intihar vakası duymuştum, kişilerin bunalıma epey meyilli olduğundan bahsediyordu orada yaşayanlar.
    insanlar oldukça yardımsever ve güleryüzlü.
    şahane müzelerin sayısı oldukça fazla.
    bir de güzel dostlara denk geldiyseniz, londra sizin için unutulmaz bir deneyim oluyor.

    burnumda tüttü.
    1 ...
  44. 185.
  45. londra' da yaşayan turist ingilizlerle biraz muhabbetim geçmişti ordan bildiğim kadarıyla '' sürekli yağışlı ve insanları somurtkan'' bana türk insanının hep güleryüzlü olduğunu ve mutlu ettiğini söylerdi.
    1 ...
  46. 184.
  47. Medeniyet ve insanın insan gibi yaşadığı cahillikten uzak bir yere benziyor .
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük