şu sıralar facebook'Laşan bir kitle tarafından amacından saptırılarak kullanılmak suretiyle ırzına geçirilmekte olan profesyonel networking ve sosyal medya platformu.
işin garibi başta garipseyen ve muhtemelen neler olduğunu anlamaya çalışan yabancı kitle de bir şekilde alet olmaya başladı. sanırım bu anlamda onları da kendimize benzetmeyi başardık. bağlantılarınızdan en ketum olan falanca şirketin bilmem ne'si orta yaş üzeri ablayı gecenin bir yarısı olabilecek en sığ duyar postunun altında intern'lere laf anlatmaya çalışırken gördüğünüzde işin vehametini daha iyi anlıyorsunuz.
insanların profesyonel anlamda kendilerinden çok şirketlerinin göz önünde bulunduğu ve bir şekilde o şirketleri temsil ettikleri yerlerde daha az kişisel olmaları taraftarıyım. sonuçta bunları da yapabilecekleri başka sosyal medya platformları var, öyle değil mi?
Bugün kaç herif doğum günü mesajı attı sayamadım. Hiç birini de tanımam etmem. Bir tane bile kadın mesaj atmamış. Yahu burası iş bulma ağı mı eş bulma ağı mı?
nedense ik calisanlarinin ilah olarak goruldukleri, ik calisanlarinin da is arayan insanlara ustten baktiklarj platform.
bana is bulma konusunda firsat olusturmadi.
iş bulabilmek umuduyla aktif olduğum, o süre zarfında da önüme geri zekalı insan kaynakları profesyonellerini düşüren platform. iş bulsam da şu grubun zeka seviyesi yükselse artık*.
premium üyeliğin aylığını 380 tl imiş. keriz silkeleyen sosyal mecra.
her ay 380 tl harcanarak seminere/kursa gidilse profesyonel ağınız daha çok genişler.
Atanamayan tedx konuşmacılarının kendini tatmin ettiği yer. Tamam dostum sen en iyi mentor, patron, çalışan yada neyi istiyorsan osun ve çalışma hayatının lamborghini anahtarı da sende. Tamam anladık.
Ney millet oradan karı kız düşürmeye sohbetlere mi başlamış ? Vay arkadaş bende kariyerim için daha neler yaparım onun arastirmasindayim millet birbirine yürüyormuş oradan hunharca.
Kardeşim siz gerizekâlı mısınız? Neden geçen etkinliklerinizi buradan haber veriyorsunuz; "şunu şunu yaptık" diye? Gelecek etkinlikleri söyleyinde katılalım amk öyle değil mi?
Hayatımda gördüğüm en aptalca premium satma mesajlarını gönderen ortam. Neymiş profilim dikkat çekiyormuş, onlarca insan bakmış hadi bak bakalım kimlermiş. Ulan 2 ay tinder kullandım da tinder bile böyle sunmadı avantajlı paketlerini. Bir de iş dünyasının feysboku.
aslında iş hayatı için son derece önemli bir mecra. bu mecrada sadece iş çevrenizi genişletmekle kalmaz profesyonel bilgi ve tecrübenizi de paylaşımlar (bkz: https://mehmetortac.com/l...ini-bulmasi-icin-7-oneri/) aracılığıyla çevrenize gösterebilirsiniz. inanın uzun vadede kişisel markanızı iyi bir yatırım olacaktır.
teknik birikim ve altyapı yerine ambalaja verilen değerin ve harcanan emeğin akıllara zarar olduğu, ekseriyetle pazarlamacıların sözümona kariyerlerini pazarlamaya çalıştıkları bir sosyal medya platformu.