the cranberries'in ilk albumu olan everybody else's doing it why cant we den muhteşem otesi bir şarkı.insanı surukler şarkının tam içine.şiddetle tavsiye ederim.
If you, if you could return
Don't let it burn, don't let it fade
I'm sure I'm not being rude
But it's just your attitude
It's tearing me apart
It's ruining everything
And I swore, I swore I would be true
And honey so did you
So why were you holding her hand
Is that the way we stand
Were you lying all the time
Was it just a game to you
But I'm in so deep
You know Im such a fool for you
You got me wrapped around your finger
Do you have to let it linger
Do you have to, do you have to
Do you have to let it linger
Oh, I thought the world of you
I thought nothing could go wrong
But I was wrong
I was wrong
If you, if you could get by
Trying not to lie
Things wouldn't be so confused
And I wouldn't feel so used
But you always really knew
I just wanna be with you
And I'm in so deep
You know I’m such a fool for you
You got me wrapped around your finger
Do you have to let it linger
Do you have to. do you have to
Do you have to let it linger
And I'm in so deep
You know Im such a fool for you
You got me wrapped around your finger
Do you have to let it linger
Do you have to, do you have to
Do you have to let it linger
You know I'm such a fool for you
You got me wrapped around your finger
Do you have to let it linger
Do you have to, do you have to
Do you have to let it linger
mükemmel bir cranberries parçası. yataga uzanıp bu parça eşliğinde hayallere dalmak ayrı bir keyif.
"were you lying all the time? was it just a game to you?"
muthis bir klibe sahip,muthis bir sarki.dolores o riordan in beste kabiliyetini onumuze serdigi sarki.yillanmis sarap misali,sarki gunden gune daha da guzellesir.
Dolores o'riordan 17 yaşında yaşadığı bir olay üzerine yazmış bu şarkıyı. Kulüpte biri ona dans teklif etmiş, tanışmış, hoşlanmış, iyiymiş derken. Aynı kişi başka bir gün arkadaşına dans teklif etmiş ve tabi haliyle bu iyi olmamış. Şarkı ünlü olduktan sonra aynı kişi dolores'e yazmış, şarkının onun hakkında olduğunu bildiğini söylemiş. o sıralar zaten evliymiş dolores, cevap vermemiş. Sonuç olarak böyle güzel bir şarkı ortaya çıkmış. Huzur içinde uyusun Dolores.
nedendir bilmiyorum ama bu şarkıyı her dinlediğimde, özellikle ilk 45 saniyesinde sanki ruhum bedenimden çıkmışcasına acı ve bir o kadar da mutluluk verir. keyifli bir acı yaşarım. acaba reerkarnasyon gerçekten var mı yoksa sorusuna yöneltir beni. bu şarkının mazisi bende o kadar da eski olmamasına reğmen beni yıllarca geriye götürür. hani derler ya bir şarkıyı nerde dinlediysen daha sonraki dinleyişlerinde o yer aklına gelir. bu şarkıyı ilk dinlediğim yer aklıma gelmiyor, daha eski, hatta çocukluğum geliyor ama ben çocukken bu şarkıyı dinlemedim ki... nasıl anlatsam bilemiyorum, öyle güçlü öyle pis ve karmaşık bir duygu ki bu, bırakın kelimeleri, beynimdeki düşüncelerle bile tercüman olamıyorum bu duygularıma. hayatımdan alakasız kesitler geliyor gözümün önüne dinledikçe. benim gibi bu duyguları çözememiş bir kaç kişi daha gördüm sanal alemde, halbuki ben tek başımayım zannederdim bu konuda.
hele de klibini izleyince beynimden vurulmuşa dödüm ve neden gerçekten bilmiyorum sanırım kafayı sıyırcam. sanki o klibin çekimlerinde ben de ordaydım, o atmosferi yaşadım. bu bir aşk şarkısı ama beynimde dönenler aşktan çok farklı. daha önce hiç bulunmadığım zaman ve mekanlara götürüyor beni. ve oralar neresi bilmiyorum ama yine de deli gibi özlüyorum hasretini çekiyorum o bilmediğim yerlerin. kim bilir belki de ilerde çözerim bu duyguları ya da biri beni hipnoz eder ve o zaman gerçeği anlarım.
babamın kasaptan et alırken bir görüntü, perdeden içeri süzülen gün ışığı, kanlı duvarlar, mavi kareli fayanslar, banyo, amerika, depremde yıkılan evimiz, max payne, en eski arkadaşımın evi, stephen king, postal 2, kendine has bir odanın kokusu, kasvet, siyah beyaz...
yap boz çok karışık. daha önce dile getirmediğim duygular...