linger

    1.
  1. the cranberries'in ilk albumu olan everybody else's doing it why cant we den muhteşem otesi bir şarkı.insanı surukler şarkının tam içine.şiddetle tavsiye ederim.

    If you, if you could return
    Don't let it burn, don't let it fade
    I'm sure I'm not being rude
    But it's just your attitude
    It's tearing me apart
    It's ruining everything
    And I swore, I swore I would be true
    And honey so did you
    So why were you holding her hand
    Is that the way we stand
    Were you lying all the time
    Was it just a game to you

    But I'm in so deep
    You know Im such a fool for you
    You got me wrapped around your finger
    Do you have to let it linger
    Do you have to, do you have to
    Do you have to let it linger

    Oh, I thought the world of you
    I thought nothing could go wrong
    But I was wrong
    I was wrong
    If you, if you could get by
    Trying not to lie
    Things wouldn't be so confused
    And I wouldn't feel so used
    But you always really knew
    I just wanna be with you

    And I'm in so deep
    You know I’m such a fool for you
    You got me wrapped around your finger
    Do you have to let it linger
    Do you have to. do you have to
    Do you have to let it linger

    And I'm in so deep
    You know Im such a fool for you
    You got me wrapped around your finger
    Do you have to let it linger
    Do you have to, do you have to
    Do you have to let it linger

    You know I'm such a fool for you
    You got me wrapped around your finger
    Do you have to let it linger
    Do you have to, do you have to
    Do you have to let it linger
    9 ...
  2. 2.
  3. mükemmel bir cranberries parçası. yataga uzanıp bu parça eşliğinde hayallere dalmak ayrı bir keyif.
    "were you lying all the time? was it just a game to you?"
    5 ...
  4. 3.
  5. muthis bir klibe sahip,muthis bir sarki.dolores o riordan in beste kabiliyetini onumuze serdigi sarki.yillanmis sarap misali,sarki gunden gune daha da guzellesir.
    5 ...
  6. 37.
  7. Dolores o'riordan 17 yaşında yaşadığı bir olay üzerine yazmış bu şarkıyı. Kulüpte biri ona dans teklif etmiş, tanışmış, hoşlanmış, iyiymiş derken. Aynı kişi başka bir gün arkadaşına dans teklif etmiş ve tabi haliyle bu iyi olmamış. Şarkı ünlü olduktan sonra aynı kişi dolores'e yazmış, şarkının onun hakkında olduğunu bildiğini söylemiş. o sıralar zaten evliymiş dolores, cevap vermemiş. Sonuç olarak böyle güzel bir şarkı ortaya çıkmış. Huzur içinde uyusun Dolores.
    5 ...
  8. 4.
  9. click filminde iki kez çalınan,ikinci çalınışında dolores o riordan'ın da göründüğü harika şarkı.filme de tam uymuş.
    4 ...
  10. 21.
  11. click filmini izleyenler bilir, fonda linger çalarken esas oğlan ile kız aşklarını notlarla canlandırırlar.

    - first kiss time?
    + will you still be with me in the morning?
    - forever & ever baby.
    4 ...
  12. 13.
  13. (ing.) oyalanmak, gidememek, ayrılamamak, uzun süre can çekişmek, kolay kolay geçmemek, yavaş yavaş gitmek.
    3 ...
  14. 24.
  15. nedendir bilmiyorum ama bu şarkıyı her dinlediğimde, özellikle ilk 45 saniyesinde sanki ruhum bedenimden çıkmışcasına acı ve bir o kadar da mutluluk verir. keyifli bir acı yaşarım. acaba reerkarnasyon gerçekten var mı yoksa sorusuna yöneltir beni. bu şarkının mazisi bende o kadar da eski olmamasına reğmen beni yıllarca geriye götürür. hani derler ya bir şarkıyı nerde dinlediysen daha sonraki dinleyişlerinde o yer aklına gelir. bu şarkıyı ilk dinlediğim yer aklıma gelmiyor, daha eski, hatta çocukluğum geliyor ama ben çocukken bu şarkıyı dinlemedim ki... nasıl anlatsam bilemiyorum, öyle güçlü öyle pis ve karmaşık bir duygu ki bu, bırakın kelimeleri, beynimdeki düşüncelerle bile tercüman olamıyorum bu duygularıma. hayatımdan alakasız kesitler geliyor gözümün önüne dinledikçe. benim gibi bu duyguları çözememiş bir kaç kişi daha gördüm sanal alemde, halbuki ben tek başımayım zannederdim bu konuda.

    hele de klibini izleyince beynimden vurulmuşa dödüm ve neden gerçekten bilmiyorum sanırım kafayı sıyırcam. sanki o klibin çekimlerinde ben de ordaydım, o atmosferi yaşadım. bu bir aşk şarkısı ama beynimde dönenler aşktan çok farklı. daha önce hiç bulunmadığım zaman ve mekanlara götürüyor beni. ve oralar neresi bilmiyorum ama yine de deli gibi özlüyorum hasretini çekiyorum o bilmediğim yerlerin. kim bilir belki de ilerde çözerim bu duyguları ya da biri beni hipnoz eder ve o zaman gerçeği anlarım.

    babamın kasaptan et alırken bir görüntü, perdeden içeri süzülen gün ışığı, kanlı duvarlar, mavi kareli fayanslar, banyo, amerika, depremde yıkılan evimiz, max payne, en eski arkadaşımın evi, stephen king, postal 2, kendine has bir odanın kokusu, kasvet, siyah beyaz...

    yap boz çok karışık. daha önce dile getirmediğim duygular...
    3 ...
  16. 14.
  17. dinlerken ağlatan şarkı. kendinizi daha önce hiç hissetmediğiniz kadar aciz hissetmenize neden olur.
    3 ...
  18. 15.
  19. naçizane fikrime göre the cranberries'in en güzel şarkısıdır. (bkz: dolores o riordan)
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük