bu gece bize kıyak geçmiş kanal.yaz başında lig tv yi iptal ettiremize rağmen bugün tesadufen kanalları gezerken beşiktas-bucaspor maçının açık olmasıyla beni oldukça şaşırtmıştır.
digiturk'un kampanyası ve fenerbahçe nin hatrına son 3 haftalığına açtırdığım kanal. uzun süredir de izlememiştim ama şu anda berbat bir kalitede yayın yaptıklarını söyleyebilirim. maç öncesi programları önceden insanı izletirken, şimdi dakika başı reklamlar ve hikmet karaman işkencesi var. spikerler desen pek iyi değil. görmeyeli baya değişmiş lig tv ve bu pek iyi olmamış...
Şifreli kanallarda son nokta. Eskiden futbol ve film zevkimiz vardı, cine 5 çıktı filmleri şifreledi, lig tv çıktı futbolumuzu şifreledi. işin özü, biz bu şifreli kanalları sevemedik be abi.
sitesinde uzun suredir ligin ozet videolarini yayinliyorlardi an itibariyle gorunmemekte. kaldirmislar sanirsam, eskisi gibi sadece gol goruntulerine yer verecekler...
olayları kendince yorumlayan hastaların antifenerli olmakla suçladıkları, türkiye şartlarında en tarafsız yayın yapan kanal.
kabak gibi penaltı pozisyonu için "çok tartışılacak" dediler daha ne yapsınlar? çizgiden açıkça görülüyor yani, orada spiker "açık bir ofsayt" dese kimse bir şey diyemez çıkıp da. daha nasıl inandıracaklar sizi? pohpohlanmak mı istiyorsunuz, sorunlu musunuz?
antifb'li kanal. maçlarda genel olarak, hakemin yanlış kararlarından fb lehine olanları defalarca gösterirken fb aleyhine olanları hiç göstermeyen ya da 1 defa gösteren dandik kanal.
şansal büyüka ve erman toroğlunu gönderme gafletine düşen şimdi onaların yerine 2. 3. sınıf yorumcuları, eski sikindirikten teknik direkörlerin yorum yaptığı ve türkcell süperlig gibi 3. sınıf bir ligi 400 milyon dolar veren enayi kuruluşun spor kanalıdır.