lig tv

entry585 galeri26
    160.
  1. çift spikerli yayına geçtiklerinden beri spikerlerin kendi aralarında muhabbet ediyormuşcasına fena halde kafa siktikleri kanal.
    1 ...
  2. 159.
  3. yönetmenlerinin zenci sevdiğine artık kesinlikle inandığım kanal. kayser-trabzon maçında souleymanu elle degaj yapar, trabzon sahasında pozisyon olur. ama kamera souleymanu'da takılı kalmıştır. kasımpaşa-fenerbahçe maçında dia iki kere kanatlardan atak yapar. fakat geniş açı yerine dia'nın kıçını çeken kameradan yayını devam ettirir. kardeşim zenci seviyorsan kendine sev, herkese zenci sevdiğini göstermek zorunda değilsin ki.
    1 ...
  4. 158.
  5. kocaman panolarda, sadece takımınızın maçlarını izlerseniz ayda 12 lira , gibi bişey demekte olan hede.

    benim takımım fenerbahçe dediğim zaman o 12 lira oluyor 30 küsur lira..
    1 ...
  6. 157.
  7. 16:9 formatını digiturk kumandanızın tv ayarları bölümünden savuşturabileceğiniz kanal.
    1 ...
  8. 156.
  9. 16:9 formatlarıyla kendimi 37 ekran tv'de maç izliyormuş gibi hissediyorum, sağolsunlar.
    4 ...
  10. 155.
  11. Maç keyfini herşekilde yaşamaya özenli Türk erkeğini sömüren Tv kanalıdır.
    0 ...
  12. 154.
  13. sabahtan beri fener krizden nasıl çıkar'ı tartışıyorlar, beşiktaş diyince sadece son haberler nedir atakan.

    sizi de feneri de krizden krize sokacağız gece gündüz yandaşlarınızla feneri kurtarmak için tespit sıçacaksınız.
    3 ...
  14. 153.
  15. 152.
  16. an itibari ile kendini derbiye futbolcular ve taraftarlardan daha fazla kaptırmış kanaldır. türkiye genelinde oylama yapıp şehir şehir, semt semt, sonuçlar değerlendirilmektedir referandum yayını gibi. sağ üst köşede bir geri sayım ve şu ana kadar yapılan oylama oranları yer almaktadır.
    1 ...
  17. 151.
  18. izlenimlerime göre maç yayınlarında görevli kameramanları ya da reji ekibi, aşırı seviyede teşhirci olan kanal. oyunun duraksadağı anlarda sürekli tribünden adeta güzelleri ayıklayıp ekrana getiriyorlar, üstüne üstlük geçiştirmiyorlar öyle. ekranda azımsanmayacak bir süre beliriyorlar. defile mi izliyoruz yoksa maç mı ayırt edemiyorum. ayrıca sanal reklam ıvırı da acayip can sıkıcı. yarı yarıya ekranı kaplıyor neredeyse. burdan konseptinize selam çakarım!
    1 ...
  19. 150.
  20. işini 10 numara yapan kanal..cihazının kumandası zırt bırt bozulan kanal aynı zamanda!
    0 ...
  21. 149.
  22. geniş ekranlı televizyonlara göre yayın yapan kanaldır. yani artık geniş ekrana sahip kullanıcılar adamları şişman görmeyecek. geniş ekrana sahip olmayanlar ise alt ve üstte siyah şeritler görecek, veya futbolcuları olduğundan fazla ince görecek. futbolcuları falan demişken yani kanaldaki herşeyi kastediyorum *
    1 ...
  23. 148.
  24. almanya ligi'nden, ingiltere ligi'nden, fransa ligi'nden maçlar izliyoruz. şimdi, maçların yayınlandığı saatte takımları ve maçı yayınlayan televizyon kanalını bilmediğimizi farz edelim. biz, o maçın, hangi lige ait olduğunu maçın yayın kalitesinden anlarız. en azından ben anlayabiliyorum bunu. şimdi ben, kendi ligimin maçını yine aynı koşullarda izleyecek olursam "ulan, azerbaycan ligi mi, türkiye ligi mi bu?" diyecek olurum. çünkü o kadar kalitesiz bir yayıncılık anlayışı var ki, türk malı olduğunu anlıyorsunuz az çok. ha bu sorun sadece lig tv'de değil, star'da da var mesela. şampiyonlar ligi'ne bakıyorsunuz, içlerinden sadece bir tanesinin görüntü kalitesi vasat, o da star tv. diğer maçların özetlerine bakıyorsunuz, cıncık gibi ve bu yıllardır böyle, yıllardır da dikkat etmişimdir buna.

    edit: tanım yazmayı unutmuşum. sanki böyle güzin abla'ya derdimi anlatırmış gibi bir şey olmuş.*

    maç esnasında yayınladığı sanal reklamlarla seyir zevkini baltalayan kanal. yok yani madem reklam alacaktın, biz daha niye para veriyoruz sana?
    1 ...
  25. 147.
  26. (bkz: #9346897)
    4:3 ekran formatını kullananların düşünmesi gereken durum. ayrıca müşteri hizmetlerini ikinci aramamda sorun bir nebze olsun düzeldi.
    edit:
    digitürk'ün orjinal ayarı;
    http://i54.tinypic.com/143q60w.png

    müşteri hizmetlerinin belirttiği ayar.
    http://i55.tinypic.com/23vxe0i.png
    1 ...
  27. 146.
  28. (bkz: #9340429)
    16:9 ekran formatı ile yayın yapan kanal. 4:3 ekran formatını kullanmıyorlar artık. o sebepten mütevellit alıcılarınızın ayarları ile oynamayınız!
    1 ...
  29. 145.
  30. iki-üç gündür yayınında problem yaşadığım kanal. diğer kanalları normal ekran genişliğinde izlerken bu kanalın görüntüsü belli oranlarda kendi kendine küçülüyor(kare bile oluyor), son günlerde yine sinir etmeyi başardı beni sağolsun.

    Sorunla ilgili müşteri hizmetlerini aradım fakat sorunun televizyonda olduğunu iddia edip, televizyonun teknik servisine danışmamızı söylediler. ulan diğer kanallar normal sadece lig tv de sorun var diyorum hala dediklerini diyorlar. ayrıca iki saat telefonda beklettikleri için serzenişte bulunmamdan dolayı lig tv mi kapattılar mı ne? açılmıyor kanal şuanda ve müşteri hizmetlerini arayın diye pencere çıkıyor. ulan bide sorun yaşamayalım!

    http://i51.tinypic.com/2laspz8.jpg

    edit: lig tv açıldı fakat görüntü olayı halen düzelmedi!
    1 ...
  31. 144.
  32. yeni sezonda üyelerine daha kaliteli maç izletmek için dünya kupası maçları yayınlarında kiralanarak kullanılan, hd kalitesinde saniyede 1000 kare çekebilen, melih şendilin, gümüşbıçağın öve öve bitiremediği kamarayı satın alarak iyi bir iş yapan, yeni kamera sayesinde 2 saniyelik bir görüntünün 20 saniye yavaş çekimini seyrettiren ve o 20 saniyede gelişen pozisyonları, izleyenlerin kaçırmasına neden olan kanal. ama yinede pek sevdim.
    0 ...
  33. 143.
  34. yarım milyar doları bel bağladığı süperlerin süperi liginde 25 dakika çekirge izlettiler. ama yatırımlarının meyvesini alacaklar, eminim.

    (bkz: aydınlık türk futbolu için yarım saat karanlık)
    2 ...
  35. 142.
  36. 30 ağustos 2010 antalyaspor trabzonspor maçında elektrikler kesikken gösterdiği börtü böceklerle discovery channeli andırmıştır. tabi yapıcak bir şey yok reklama da giremiyorlar, böyle oluyor.
    0 ...
  37. 141.
  38. digiturk'ün hala varolmasının belkide tek nedeni.
    2 ...
  39. 140.
  40. yeni sezonda, yeni ama kirli stüdyolarına geçen, bünyesine yeni sunucular katan ve beni hayal kırıklığına uğratan kanal. Koskoca bir stüdyo, koyu renk dekorlar falan. Gerçekten kötü olmuş beni hayal kırıklığına uğratan şey bu. Zeminde koyu renk olunca yerdeki tozlar kirler olduğu gibi meydanda. yeni yerlerine geçtiler ilk programdır diye görmezden geldim fakat sonraki programlarda da aynı pisliği görünce bünyem kaldırmadı değiştirdim kanalı.

    Bir çalışanı okuyorsa mu entry'yi lütfen programdan önce hafif nemli bir paspasla yerlerin üstünden bir defa geçerseniz daha iyi olur. ayak izleri falan gözükmez daha kaliteli bir yayın izletmiş olursunuz izleyenlere.
    1 ...
  41. 139.
  42. ayşin zeren transferiyle bizlerden bu mübarek günlerde hayır dua alan futbol kanalı. (bkz: ayşin zeren)
    0 ...
  43. 138.
  44. 137.
  45. Geçmiş yıllarda süper lig maçlarının skorlarını alt yazı olarak verirken bu sene ise ligin ilk haftası itibariyle bu hizmeti yapmayan kanaldır. Abi şimdi kafeye maçı izlemek için 21.55'te vardım,Sivas-Galatasaray ben evden çıktıgımda 2-1'di son dakikalarda değişiklik oldu mu olmadı mı bir alt yazı geç.Eskişehir-Gençler kaç kaç Antep-Kasımpaşa kaç kaç ayıptır ya.
    0 ...
  46. 136.
  47. yıllardır kaliteli hizmet veremeyen kanal. yayınları statların elverişli olmamasında mı kötüdür bilinmez ama o kadar para verilip bir cl yayınları kalitesinde görüntü alamamak, slow motionlarda ki kaliteyi görememek cidden büyük hayal kırıklığı. saçma sapan spikerlere değinmiyorum bile. maçların Ercan taner, melih şendil ile sunulduğu yıllar tarafımca en iyi spikerlere sahip olduğu yıllardı.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük