lig tv

entry585 galeri26
    316.
  1. türkiye süper lig maçlarını yayınlayan kanal.*
    hala bunlara para kazandıran galatasaray taraftarı varsa onlara yazıklar olsun yazıklar.
    sırf daha fazla para kazanmak için saçma sapan bir uygulama başlattılar. (bkz: süper final)
    süper final denen saçmalık milleti birbirine düşürdü insanları sinir küpü etti.
    "ama biz maçları nası izleyecez yeaa" diyenler.
    gidin arena'ya izleyin maçınızı deplasmanları radyodan takip edin olmadı özetini izleyin.
    ayrıca unutmadan (bkz: bundan sonra türk futbolunu siklemiyorum)
    2 ...
  2. 315.
  3. 314.
  4. türk futbolunu ve fatih çalışkanı öldürmekle suçlanan şirket.

    lakin, önce bi sakin olun beyler.

    suçluyu direkt olarak lig tv göstermek yerine gelin hep birlikte türk futbolunun çocukluğuna inip çok kısa bir gezinti yapalım.

    futbol önceden sadece futbol olduğu için oynanan, amatör bir spordu. ardından istanbul takımları furyası ortaya çıktı. 1960 sonrasında da her ne kadar kendini istanbul takımları ile bir tutmasa da şampiyonluk aldıktan sonra ben de büyüğüm ha şeklinde böbürlenen bir trabzonspor dünyaya geldi. ve malesef şöyle bir gerçek var ki, türkiye'nin nerdeyse %80'i * bu 4 takımı tutuyor.

    tabii ki, bu takımların taraftarları takımlarının şampiyon olmasını istiyorlar. türkiye'nin büyük bir kesmini arkasına alan bu kulüpler madem büyük takımız, bu işten para kazanalım felsefesiyle futbolu endüstriyelleştirmenin ilk adımlarını attılar. fakat şampiyonluk hiç para harcamadan gelmiyordu. şampiyon olmak için kaliteli oyuncuları kadrolarına katmak zorundaydılar. kaliteli oyuncu demek de para demekti, çok fazla para. kimsenin de çıkıp altyapıdan kendi oyuncusunu yetiştirmek aklına gelmiyordu. geliyordu da işte, 3 yılda 1 futbolcu falan çıkarıyorlardı.

    fakat o da ne. bilet hasılatlarıyla, forma satmayla yeterli para kazanılmıyordu. genç oyuncu da yetişmiyordu ki yüksek bonservisle yurtdışına satabilsinler. para kazanılacak başka alanlar bulunmalıydı. ne yapsak, ne yapsak diye düşünürlerken havuz sistemi akıllarına geliyor. bu kadar taraftar var, maç izlemek için para verirler yani boru değil diyerek maçları ulusal yayın yapan trt, atv, show gibi kanallardan alıp yayın haklarını cine5, tele10, digitürk gibi şirketlere devretmişlerdir.

    taraftarı çok fazla olmayan anadolu kulüpleri ise bu sistemden kasalarına gelen para hatrına türkiye futbolunda bir piyon olmayı kabul etmişlerdir, etmek zorunda kalmışlardır. bunun suçlusu lig tv, cine5 falan değil; yaşadığı şehrin takımı yerine gidip istanbul takımlarını tutan sizlersiniz.

    ve yine. türk futbolunun katili lig tv değil, lig tv gibi şirketleri yaratan 4 büyüklerin taraftarları, yurtdışında milyon eurolar verilip alınan oyuncuların tüm şımarıklıklarını görmezden gelip, maçta iki çalım atınca vay mına goyım şuna bak diyerek orgazm olan sizlersiniz. * bunu bilesiniz.
    0 ...
  5. 313.
  6. türk futbolunu öldüren kurum.

    ne kadar acı. koskoca türk futbolu bir televizyona esir olmuş durumda.
    1 ...
  7. 312.
  8. 311.
  9. satış ve pazarlama stratejisi inanılmaz derecede yanlış olan bir kuruluş.
    Avrupa'da ki bu tür yayın hakkını elinde bulunduran şirketler çok farklı politikalar izliyorlar, neredeyse nüfusun büyük bir çoğunluğu bu kanallara abone oluyor. Ancak ülkemizdeki şartlardan mı yoksa pazarlama stratejilerinden midirbilemiyorum bizde çok yanlış yapılan bir uygulama.
    Örneğin bizde müşteriye her kampanyada taahhüt seçeneği sunuluyor, ülkem insanı bu tür şeylere alışık değildir bunu yaparak direkt olarak normal izleyicini kaybediyorsun.
    Diğer en büyük hatası, klasik ülkem pazarlama çeşidi olan hala vapurlarda yapılan pazarlama şekli olan bunu al, yanında bunu veriyorum, 2 lira daha ver bunu da al, 10 lira daha ver bunu da açalım mantığı.
    Nasıl olmalı ?
    Ucuz olmalı, isteyene kendi teçhizatını kurup izleme fırsatı verilmeli taahhütsüz, isteyen spor paketini almalı ve bu spor paketleri, lig tv, spormax filan gibi ayrılmamalı mevcut sistemde birini alıyorsun diğeri kapalı ek ücret ödüyorsun onu açtırıyorsun diğeri kapalı vs. ancak bunlardan çok daha önce çözmleri gereken konu kesinlikle fiyat politikası zaten benim bu yayıncıdan ayrılmamın sebebi bu anket yapsalar %90 aynı şeyi söyler ali, mehmet, 19 ödüyor ben 39 arkadaşım 59, arayıp iptal ettirsem 29 öderim.

    Gel gelelim yayın kalitesine, bir çok lig izliyorum ve gördüğüm kadarı ile ingiltereden sonra en iyi maç yayını yapan kurumlardan bir tanesi, ispanya izliyorsun genellikle topu görmek mümkün değil, pozisyon tekrarları az, yerden çekimler fazla ancak lig tv de çekimler güzel, net ve anlaşılabilir. teknik imkan olarak çok iyi durumdalar, gel gelelim spikerleri son derece zayıf bunun sebebi de her maçda farklı heyecan vermeleri, Fenerbahçe maçını büyük heyecanla sunarken, güzel analizler hatalar yakalarken, BJK-GS maçında olay çıktığında sessiz izliyorlar, gol olduğunda heyecan veremiyor, ataklarda ayrıntı, istatistik hiç yok.
    lig paketlerini 39 lira gibi fiyatlardan vereceğine 9,90 - 12,90 gibi fiyatlardan ve yıllık fiyat sabitleme imkanı olsa üyee sayısı hızla artar, izlemeyen vatandaşına bile satarsın ayda 10 lira nedir ? buda sürümden kazanma şekli elbette bunu düşünen ceo su filan vardır benim bilmediğim bir şeyler vardır herhalde yoksa bana yazması kolay...
    0 ...
  10. 310.
  11. bir zamanlar bizansın uşağı olan lig tv, işleri öyle ilerletti ki bizansı da satın aldı. helal olsun hep birlikte(istanbul takımları, tff, yayıncı kuduruş) türk futbolunun içine sıçtınız.
    2 ...
  12. 309.
  13. 308.
  14. süper final denen sikimsonik organizasyonla iyice paranın amına koyan yayıncı kuruluştur.
    2 ...
  15. 307.
  16. trabzonspor-fenerbahçe maçından sonra* bütün çirkinliklere rağmen devre arasında sarılan futbolcuları el sıkışan yöneticileri filan gösterip, milleti göz göre göre kazıklayan kanal. ayıp be, basbaya siktiniz attınız futbolu da sporu da. sokayım vereceğiniz kaynağa da aktaracağınız paraya da. ne yürek kaldı ne temiz alın teri...
    3 ...
  17. 306.
  18. emre belözoğlu didier zokora'ya ırkçılık yapar;
    - aman n'olcak canım saha içinde olmuş bitmiş olay.

    beşiktaş taraftarı sahaya dalıp futbolcu kovalar;
    - neyse geçelim bunları.

    felipe melo albert riera kavga eder;
    - futbolda olur böyle şeyler yav, öpüşür barışırlar.

    niye?
    marka değerine(asdasdasd) zeval gelmesin, kutu satsın.

    korkmayın, bu ülkede emre olayı en geç 1 haftaya unutulur. ceza alır ya da almaz ama gündem geçer.

    korkmayın, beşiktaş taraftarı 2 maç seyircisiz oynar. seneye yeni umutlarla tribünleri doldurur.

    korkmayın, melo ve riera barışmışlar, keyifleri yerindeydi bugün.

    peki marka değeri?
    asdasdasdasdadsa.

    gerçi, pazarda domates tezgahında öne güzel ve parlakları, arkaya çürükleri koyup; önde güzelleri görüp almaya karar veren müşterinin torbasına arkadan çürükleri dolduran insanlarla dolu bir ülkedeyiz. lig tv, ligi süslemiş püslemiş 4 büyüğü vitrine koymuş bize kakalamaya çalışmış, biz almaya kalktıkça da arkadan kavgaları, çürük çarıkları kakalamış çok mu amk? di mi ama güntekin.

    bak ben galatasaraylıyım, ne güzel şampiyon olacağız bu sene. ee ama? ee yani?

    - marka değeri?
    + sus sikerim.
    4 ...
  19. 305.
  20. halinden her daim memnun olan, ne şiş yansın ne kebap anlayışını benimseyen türk futbol izleyicisi sayesinde asla yok olmayacak, taraftarların futbol sevgilerini çok profesyonel bir şekilde sömüren yayıncı kuruluş.
    0 ...
  21. 304.
  22. türk futbolunu bitiren kanaldır.
    3 ...
  23. 303.
  24. yıllardır insanları sömüren bir yayıncı kuruluşun kanalıdır.
    5 ...
  25. 302.
  26. 16 nisan 2012 beşiktaş galatasaray maçında yayın ekibinin bir dj misali çalıştığı yayıncı kuruluş.
    1 ...
  27. 302.
  28. türk futbolunun en büyük düşmanı.
    2 ...
  29. 301.
  30. an itibariyle bulundugum pubda sinyal sıkıntısı yasaan kanaldir.
    0 ...
  31. 300.
  32. 299.
  33. eskiden telepazar vardı, maçlar dönüşümlü yayınlanırdı. şimdi lig tv1, lig tv2, lig tv3 falan...kanallar arası atlarken digitürk bekleyin uyarısı, bir maçtan bir maça geçmeye çalışırken "üyeliğiniz bu kanalı kapsamıyor" uyarısı. lan nesini kapsamıyor amına koduklarım? 49 tl veriyorum her ay, iki kanal arasında gezerken 10 saniye beklemek için mi?
    sikeyim böyle teknolojiyi arkadaş.
    e hacı ben her maçı seyretmek istiyorum ve bu hafta 34. hafta. tüm önemli maçlar aynı anda...
    mecbur muyum sadece birine bağlı kalmaya? öyle olsa tek bir takımın maçlarını alırdım. ama hepsi açık, bir sorsana neden diye?
    neyse, sizin yapacağınız yayıncılığın amına koyayım, ne yazık ki başka şansımız yok. bir yandan bursa-antep maçı, diğer yandan dönüşümlü olarak fener-antalya, samsun-sivas maçlarını izlemek istiyordum.
    teknik olarak mümkün müydü? elbette.
    bursa antep maçını netten seyredecek, fener antalya, samsun sivas maçını da tv den dönüşümlü izleyecektim. ama netteki tüm kaka linkler mahkeme kararıyla kapanmış, dönüşümlü seyretmek için de peygamber sabrı lazım.
    bana ne amk? bursasporluyum nasılsa bir tek o maçı seyrediyorum.
    seneye de 49 lira ödemek yerine geçerim bursaspor paketine 12 lira öderim oh miss...
    2 ...
  34. 298.
  35. para verip izlediğimiz tv şeysi.
    para verip izlememize rağmen reklam seyrediyoruz.
    sike sürülecek akıl yok bizde...yok...
    2 ...
  36. 297.
  37. futbolun marka değeri, marka değeri diye mangalda kül bırakmayan ama maç yayınları kendi marka değerini bile yerlerde süründüren enteresan bir tekel.

    bakkal tuttuğunu siker hesabı bizi sömürüyorsunuz futbolu seviyoruz diye, peki tamam.

    ulan bari spikerleri bu kadar ucuzdan kullanmayın.

    eskiden hiç değilse bir rıdvan dilmen, ne bileyim bir yılmaz vural, hiç olmadı ümit kayıhan gibi futbolun içinden birileri yorum yapardı.

    şimdi o da yok.

    şu paralar size haram olsun.

    ben ve benim gibi bir sürü insanın, her gün helalliğini kaybediyorsunuz. hala rahatsanız eyvallah.
    0 ...
  38. 296.
  39. (#14573039)
    (#14574996)

    şöyle bir açıklama yapmışlar;

    "orduspor ile antalyaspor arasında 12 şubat pazar günü oynanan karşılaşmada, ordusporlu taraftarların atatürk'ün gençliğe hitabesi'ni okurken naklen yayın sesinin kısıldığı iddiasına yönelik yorum ve eleştirileri, lig tv ve digiturk çalışanları olarak büyük bir üzüntüyle takip etmekteyiz.

    lig tv ve digiturk hakkında kamuoyunda yanlış anlamaların önüne geçmek amacıyla bir açıklama yapma gereği duymuş bulunmaktayız.

    türkiye cumhuriyeti ve türk gençliğine armağan edilen "atatürk'ün gençliğe hitabesi"nin taraftarlarca okunduğu sırada sesin kısıldığı iddiası, tamamıyla asılsızdır. bu gerçek, lig tv internet sitesinde bulabileceğiniz yayın kayıtlarında da açıkça görülmektedir.

    digiturk, kurulduğu günden bu yana sansürün her türlüsünün karşısında olmuştur. Yayıncılık prensibimiz gereği sadece değerli izleyicilerimizi rencide eden küfürlü tezahürat sırasında sesi kısmakta olduğumuzu belirtmek isteriz. Bunun dışında, tarafsızlık ilkemiz çerçevesinde yayına hiçbir şekilde müdahalemiz söz konusu olamaz.

    her zaman türk futbolu ve taraftarının destekçisi olarak; hakkımızdaki asılsız iddialar kadar, bu olayın siyasi bir polemik konusu haline getirilmesinden de büyük üzüntü duymaktayız.

    saygılarımızla,

    digiturk kurumsal iletişim"

    kaynak: http://www.ligtv.com.tr/haber/digiturkten-aciklama-6
    3 ...
  40. 295.
  41. orduspor taraftarının sesini kısmaya yeltenen kanal..

    ama hiçkimse o sesi kısamaz farkında değil yalaka.
    0 ...
  42. 294.
  43. akp'ye yardakçılıkta sınır tanımayan kanaldır ki bu yüzden "gençliğe hitabe" yi küfür gibi engellemiştir.

    anlaşılan o ki akp sayesinde bu kanal asla zarar etmez.
    3 ...
  44. 293.
  45. sadece maç zamanlarında kahvede izlemek için kullandığım tv.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük