süper final heyecanını ,futbol ziyafeti yaşattığını gösteren sevimli ,şen şakrak programlar , reklamlar yapsa da tablo çok farklıdır arka planda. futbol şu saatten sonra bu ülkede bir spor dalı olmaktan çıkmıştır , herkesin kendi adaletini aradığı ,kutuplaştığı, kin nefret tohumları ekilen bir ortama dönüşmüştür.(ki sorumlusu cebini doldurmak için herşeyi mübah gören bu kuruluş ve ondan nemalanan yardakçılarıdır.) halktan traftardan kopuk , kimsenin benimseyip benimsemeyeceğine hiç önem vermeden , bütün taraftarları hiçe sayarak ,biz ne veriyorsak alıyorlar nasıl olsa zihniyetine sahip bir kaç yüz yönetici istedikleri neyse onu yapıyorlar. büyük takımların taraftarları kuluplerinin ne kadar fazla taraftara sahip olduklarıyla övünmeye devam etsinler, bunu dile getirmek utanç kaynağıdır aslında. halkın ne kadar koyun olduğunu , güdülmeyi sevdiğini gösterir bu ancak. her verileni alırsan lig tv kendi istediğini vermeye devam eder , milletin istediğini değil .
türk futbolunu ticari bir kuruluşa peşkeş çekenler utansın.
pardon utanmak mı dedim? bak şimdi ben söylediğimden utandım. utanmak ne arar la paragözlerde.
tamamiyle istedikleri şekilde şekillenen bir süper final izledik. 4 takım da kendi aralarında çekişir vaziyette bitti nasıl olduysa.
dolsun cepleri bakalım.
şike yüzünden en çok darbeyi alacak kurum denilirken parsayı toplayan ve bu süreçte herkes yara alırken bu işten çok kazançlı çıkabilen tek kurum. bunu da tff ye ve yeni sisteme borçlular. ancak playoff'ların seneye devam etmeyecek olmasına üzüleceklerinden eminim.
2011- 2012 sezonunun gerçek şampiyonu. adamlar paralarına para kattı. şimdi son maçı digiturk play üstünden yüzlerce liraya satarlar. abonelerden bari ekstra ücret talep etmeseler son maç için. abonesi değilim, bu kafayla gittikleri sürece de abone olmam ama abonelerine bari işkence etmeseler.
37. dakika...
Bu dakikaya kadar çok etkili olan Miroslav Stoch sol kanatta topla buluşuyor. Stoch'un ceza sahası içerisine yerden yaptığı ortayı savunma uzaklaştırıyor.
76. dakika
Geride kalan 76 dakikada Fenerbahçe'nin topa sahip olma oranında %58'e %42'lik bir üstünlüğü bulunuyor.
yarın ki gs-ts maçında ki tutumunu çok merak ettiğim kanal. söylentiler doğrultusunda 58. dk.da 1 dakika topa dokunmama protestosu yapılırsa, melih brothers' lerin yorumu da ayrı bir merak konusudur.
kendisine hala para kazandırdığım kanaldır. *
sadece tuttuğum takımı izleme maksadıyla abone olmama rağmen, tuttuğum takımdan beklediğim duruşun sergilenip, gereğinin yapılması halinde * tüm bağlarımı taahütnamemi bozarak koparacağım kanaldır ayrıca.