stephen frearsın 2000 yapımı , marcello mastroianni ödülü gibi birçok ödüle layık görülmüş filmi.1900lü yılların başında liverpoolun depresyon ve yıkım günlerinde baskının , işsizliğin, sefaletin korkunç şeklini bir çocuğun gözünden anlatıyor.izlenesi güzel bi film.
aynı bölümde okudğumu düşündüren zannımca aynı okulun koridorlarını beraber aşındırdığımız birinci nesil olmasına rağmen entry sayısından dolayı sözlükten epey uzak kaldığını düşündüğüm tekrar aramıza dönmesiyle sevinç yumağının en ortasnda olmama neden olabilecek yazar..