oldu bu adam artık. ne zaman uyum sağlayacak falan derken bugün şovunu yaptı. şimdi uyum sırası barış'ta ve yunus'ta. bu adama pas atacaksınız, alan açacaksınız, attığı pasları da yakalayacaksınız. yunus neyse de şu sarı kafalı lazdan hiç beklentim yok.
nihayet kendine geldi. şu saatten sonra bu adamı kimse tutamaz. takım da havaya girdi. ilkay ve osimhen ile aynı dili konuşuyorlar. onlarla birlikte rakiplerin çok canını yakacak.
ilk maçlarda bekleneni veremediğinde acaba elimizde mi patladı diye düşündük doğrusu. pas hataları, top kayıpları gırla gidiyordu. hani biliyorduk da yetenekli adam, zeki, kıvrak ama olmuyor, uymuyor bu takıma dedik.
ama ilk elin günahı olmaz romalılar, bu ligin padişahı osimhen'se veziriazamı da leroy sane'dir!