Birkaç haftaya çıkması beklenen telefondur. vibe p1 in üst modelidir yeni modelde vibe bulunmayacaktır.
Özellikleri
-5.5 inç, ağırlığı 179 gram
-Ekran çözünürlüğü 1080x1920
-Piksel yoğunluğu 401 PPı
-AMOLED ekran
-5110 mAh pil gücü(Selefi p1 5000 mAh idi) ayrıca hızlı sarj özelliği mevcut.
- 3GB Ram(4 gb ram seçeneği de olucak diye söylentiler var fakat emin değilim)
- 4.5 G desteği var.
-13 mp arka, 5 mp ön kamera, çift flaş, hızlı odaklama,HDR,otomatik odaklama var
-8 çekirdek, 2.0 hız
-32 GB depolama
-Android 6.0.1 Marshmallow
Tam telefon değiştirecegim zamana denk geldi birkaç hafta veya ay bekleyip bu telefonu alicam, telefondan sürekli oyun oynayanlar tipler hariç herkesi tatmin edicek bir telefon diye düşünüyorum.
yaklaşık 10 gündür kullandığım telefon. gerçekten harika. telefonu şarj etme stresi diye birşeyi yok. performansı oldukça iyi, hiçbir problem yaşamadım. p1'e göre daha hafif ve ince. 1470 tl'ye kadar düşmüş ayrıca bu fiyata mükemmel bir telefon. şu an iphone 7 verseler kullanır mıyım? tabi ki kullanmam.
almayı düşünenler için bu telefon için özel üretilmiş kapaklı telefon kılıfı ve ekran koruyucu jelatin bulabilirler mi emin değilim. çok araştırmadım ama birkaç yere sorduğumda bulamadım. ancak telefonu aldığınızda içinde jelatini ve koruyucu bir plastik kılıfı bulunuyor. bu kılıf sadece telefonun arka ve köşelerini kapsıyor ve şeffaf.
bir diğer artısı ise flash belleği telefona takabiliyorsun. tüm herşeyini flasha at gerektiğinde telefona aktar işini gör. çok iyi. kesinlikle tavsiye ederim.
1 hafta önce emektar lenovo s90 imi birakip aldigim alet. Tam sarjla 13 saat ekran suresi verebilen canavar.Telefonun butun ozelliklerini kapatip her gun sarja takmak yok 3 gunde bir takiyosun gidiyosun eski gunlerdeki nokialar gibi.(Bu aralar 1499 tl ye satilmakta.)