kobetardlar tarafından genelde asla bi jordan veya kobe olamıycak denilen oyuncu..adamların körlüğü burdan başlıyo.jordandan sonra nbade kobeye gelene kadar yığınla oyuncu var..magic johnson larry bird oscar robertson gördü lan bu lig..kobe kim amk aynı cümlede kullanmak hata..lig tarihinin gördüğü en büyük 5 oyuncu arasına girecek gibi görünen oyuncu..kobe olamayacak demeyin komik oluyosunuz cünkü..atın ortaya jordan'ı magic johnson'ı bird'i falan saygı duyarız da,adam kobeden daha elit bi seviyede..
hakkında hala boş beleş yorum yapan kobecileri görüyoruz.
shag şampiyonluk için veya para için kulüp değiştirmedi mi? veya carmelo, ıverson tüm büyük oyuncular takım değiştirir clevland james e bir şey kazandırmıyordu finale cıkıyor hep yenildiler üst üste. ıverson 76 ers ı finale cıkardı diyorda yazarın biri peki james cıkarmadı mı clevland ı? yası daha küçük kobeden basarı olarak kafa kafayalar neredeyse bırakın simdi kobeyi yanında gasol hiç bi halt yiyemez tek basına bir şey yapamıyor. ayrıca miami gibi bir takımda kaldığı sürece 5 6 sene içerisinde jordan ın basarılarını yakalamıs olacak.
bir kobe bryant olmadığı doğrudur . çünkü en az 2 kobe bryant' tır . kobe' nin hayranı olan ezikler lebron' un daha iyi olduğunu bildikleri için sürekli lebron' un başlığına '' bir kobe değil '' yazıyorlar . lebron hayranlarıysa zaten lebron' un iyi olduğunu bildikleri için kobe' nin başlığına '' bir lebron değil '' falan yazmıyorlar . çünkü kobe' yi siklemiyorlar .
yazın yazın . siz yazdıkça kobe daha iyi olacakmış lebron' dan .
kobe'den her türlü daha iyidir. adamlık yarışına sokanlar ilk önce kobe ve tecavüz olaylarına baksınlar. ha ayrıca Cleveland gibi bir franchise ile los Angeles'ı kıyaslayanlar da bence NBA falan izlemesin. bir de şöyle bir durum var kobe adamsa shaq reyisin arkasından iş çevirip şu an sahip olduğu beş yüzüğün üçünü sayesinde taktığı adamı sırf ikinci planda kaldığı için göndermesini sağlamazdı.
Suanda yerzuyundeki en iyi basketbolcudur..kobe bryanttan da her türlü daha iyidir..allen 76ersi finale taşımış lebron kaçmış..lebron o çöp clevelandi taşımadı sanki..
allen iverson un şampiyonluk uğruna carmelo anthony nin yanına gelip başarısız olduğunu ve lebron un tek başına çöp takımı nba finaline çıkardığını unutanlar tarafından yancı şeklinde lanse edilen basketbolcu.
lebron james ; şimdi çocuklar kimse kusura bakmasında.
Wade in kral olduğu takıma gitmiştir sonra orda şampiyon olmuştur.. Benim gözümde allen iverson kadar değeri olmayan basketbolcu allen nasıl 76 ers i finale taşıdı işte budur sana değer verenlere borcunu ödemek.. lebron ise c land ı satıp miami ye gitti. istediği kadar 50 60 sayı atsın adam değil.. zaten 2 takımdada istediği kadar para kazanıyordu.
haterları ancak 40 yılda bir kötü oynadığı maçlarda ortaya çıkan, üstüste 3 maç kazanırken pek ortalarda görünemeyen, hele hele 2 yüzük takarken son maça kadar saydırıp şampiyonluk geldikten sonra yaz tatiline çıkartan süperstar.
hakemlerin rakip sahada floplara izin vererek haksız fauller alması sonucunda etkisiz kalmasını burada eleştirenler var. hakemler sütten çıkma ak kaşık, orası da ayrı bir dava.
bu gece yine haterlarını sağa sola kaçırtacak olan oyuncudur. aha da buraya yazıyorum...
Zavallı kobetardlar tarafından hala takım değiştirmekle suçlanan oyuncu..ulan kamilller cleveland'la lakers' in çapı bir mi basketbol kültürü bir mi..ki o çok ovdugunuz kobe,gasol falan alınmadan önce lakers' tan takasını istemedi mi..eskidi bunlar eskidi,kendinin o konuda suçlanması gereken tek konu the decision diye bi sacmaliga imza atmasıydı..hiçbir zaman kobe olamayacakmış kobe olmayacak zaten lebron james olarak sıralamada çok daha üst sıralarda yer alacak..ki bireysel başarılara bakıldığında 6 yaş genç olmasına rağmen kobeden önde birçok konuda..tamam sevmeyebilirsiniz tamam bi jordan da olamiycak ama kobe mi..güldürmeyin allah aşkına kör cahiller..
kobe ye yapılanın benzerini zamanında cavaliers yapamadığından dolayı ayrılmış olan oyuncu. bunu ve zamanında yüzük için paul pierce in yanına giden kevin garnett gibi örnekler olduğunu bile bile bunu olumsuz birşeymiş gibi yazmak tamamen mantıksızlıktır.
benzer şekilde şampiyonluk için dirk nowitzki safına geçen jason kidd ve tyson chandler gibi yıldızları da unutmamak gerekir.
Şu an için kraldır. Mj reyis olsaydı vezir olurdu ancak ama şu an lebron'un yanına yaklaşacak oyuncu yok. Rose iyileşirse belki. Ayrıca San Antonio'nun eline her türlü verecektir. wade ve Bosh'un oyunu belirler şampiyonu.
maçları objektif gözle izleyemeyen rakip takım taraftarının lebron a taş atmak için çırpındığı maç. geçen sene 6. maçta lebron 32 sayı 10 ribaunt 11 asist ile oynayıp gecenin yıldızı olmasına rağmen son saniyede gönderdiği üçlük girmemiş de ray allen kurtarmış. bak sen...
gönderdiğiniz üçlüğün potaya girme ihtimali %50 dir ve tüm maç boyunca kendini paralayan bir yıldızınız varsa kaçırma lüksü de her zaman vardır. tüm final serisinde %45 saha içi ve %79.5 serbest atış ile 25 sayı 11 ribaunt 7 asist 2.3 top çalma gibi istatistikler yakalamış, yine 3-3 e gelen maçta son bir buçuk periyotta 18 sayı bularak maçı almış, son maçta da bitime 2 dk kala skor 90-88 iken üstüste 4 sayı bularak toplamda 37 sayıyla net bir galibiyetin öncüsü olmuş bir oyuncuya bunları söyleyebilmek tamamen antipatidir.
kısıtlı yetenek olduğu konusuna hiç girmeye bile gerek olmayan, dün gece indiana depasmanında takımının kendisine en çok ihtiyaç duyduğu son çeyreğe 10 sayıyla girmişken maçı 22 sayıyla bitirerek kazanılmasında başrol oynayan süperstar. dikkat edilirse kendisini biraz kasarsa çok rahat maç alabilmektedir.