lebron james

entry1511 galeri1578
    989.
  1. Oyuncuların çılgınlar gibi karşılaştırılması bana her zaman saçma gelmiştir.Ama bu basketbol ve basketbol bir takım oyunu olduğu için yıldızlar her zaman karşılaştırılacaktır.Bireysel bir spor olmadığı için kazananın belirlenmesi hiçbir zaman mümkün değildir.
    Basketbol otoriteleri lebronu, jordan ve kobe ile değilde kimle karşılaştırsın afedersiniz.Carmelo ile mi?(muhteşem bir oyuncu tabiiki ama 12.sezonunda gördüğü en yüksek nokta konferans finali,tarihte böyle tonla yıldız var.
    şimdiye kadar ki en iyi oyuncu jordan ise şimdiki en iyi oyuncular için kıstas odur.Bu kadar basit.
    ayrıca bu jordanın ne kadar büyük olduğunu da kanıtlar.
    daha önce de söylediğim gibi hiçbir kesin yargıya varılamaz!
    1 ...
  2. 988.
  3. 987.
  4. kevin love olmadan tam kadrolu bir clippers karşısında deplasmanda kazanırken 32 sayı 11 ribaunt 7 asist 3 top çalma ile oynayarak galibiyetin mimarı olmuştur. 9 da top kaybı yaptığını belirtmek lazım ama rakip de insanüstü bir savunma yaptı gerçekten.

    kyrie irving in de %66 isabetle 37 sayı 5 asist 3 top çalma 1 blokla katkıda bulunduğunu atlamamak gerekir. büyük oyuncular ise böyle maçlarda ortaya çıkmalılar zaten.
    0 ...
  5. 986.
  6. 985.
  7. kendisi farklı takımdayken 3 kez 1. sıra draft hakkı kazanan cavs takımında sadece 1 kişinin* iş yapması ve diğerlerinin gitmesinin pohpohlanmasıyla alakasını kuran kobe cemaatinin 2010 yılında 7. maçta 6 faulle oyundan çıkması gerekirken atılmayan kobe efendiyi yine görmezden gelebileceği yıldızdır.

    shaq ın en iyi zamanlarını kullanıp 3 yüzük almamış olsa şu an neyi tartışacaklardı bilemiyorum. kendisi kobe den daha all around bir oyuncu olarak çöp bir kadroyu nba finaline çıkartırken kobe nin ilk turun 7. maçında 2. yarı başında oyuna küsüp takımını yanlız bıraktığını da hatırlatmakta fayda var.
    1 ...
  8. 984.
  9. cavs ın tartışmasız lideridir. ancak, yokluğunda oynanan 8 maçtan sadece hornets i kazanabilen takımına dün gece sakatlıktan dönüp suns karşısında 11/18 gibi bir isabetle 33 sayı 7 ribaunt 5 asist 1 top çalmalık katkı yapmasına rağmen diğer 2 yıldızın 7/25 ile toplamda 18 sayıda kalması sonucu yenilgiye engel olamamıştır.

    ulan daha 2 gün önce gelen jr smith bile 29 atıyor, siz 40 maç beraber oynayıp böyle sıçabiliyosunuz! gerçekten hayretler içindeyim böyle gitmez bu işler ya!

    nba in en iyi guard larından biri yanında güya ama adam 8 top kaybı yaparsa sen ne kadar kassan boş lebroncuğum...
    0 ...
  10. 983.
  11. 2 hafta yokmuş herhalde ilk kez bu kadar uzun bi süre olmayacak.
    0 ...
  12. 982.
  13. Bir adet Cleveland cavaliers oyuncusu. An itibariyle Orlando Magic maçında çokta etkili olduğunu söyleyemeyeceğim bir oyun çıkarmakta. lebron james bu değil.

    eşşeklik etmişim editi: ilk yarı ne kadar etkisizse 2. yarı bir o kadar tetikledi takımı.
    0 ...
  14. 981.
  15. tam bir soytari. orlando magic macinda o kadar havali ki. takimi 4 ki$i oynatan artist.
    1 ...
  16. 980.
  17. yakın zamanda sol eliyle şut atmaya başlarsa şaşırmayacağım kral.
    0 ...
  18. 979.
  19. bu yıl bildiğin oyun kurucu gibi oynayan sepetci..charlotte karşısında 27 sayı 7 reb 13 assist yapmıştır..eğer sakatlanmaz da istikrarlı bişekilde devam ederse istatistiki anlamda inanılmaz rakamlara ulaşasak toplam sayı rebo assistte..
    0 ...
  20. 978.
  21. nba 2014 te basketbol isnt easy diye başlayan konuşmayı yapan, süt diyeti uygulayan vücudunda aşırı az yağ bulunan müthiş basketçi.
    0 ...
  22. 977.
  23. dün akşam evlerinde bu sezonun en iyi takımlarından raptors u da yenerek 8 maçlık galibiyet serisi yakaladıkları maçta 35 sayı 4 asist 2 top çalma 2 blokla oynamış olan süper yıldız. bu 8 maç sonunda ise şöyle bir ortalama tutturdu kendisi:

    25 sayı 5 ribaunt 9 asist 2 top çalma 4 top kaybı

    büyük adam gerçekten...
    0 ...
  24. 976.
  25. yaptığı bu hareketle bir kez daha takdir ettiğim basketbolcu.
    http://abcspor.com/index....basketbol-i-cant-breathe/
    0 ...
  26. 975.
  27. iki siyahi genci öldüren polisler hakkında takipsizlik verilmesi üzerine "i can't breathe" (nefes alamıyorum) yazılı tişörtle sahaya çıkmıştır.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/710992/+
    0 ...
  28. 974.
  29. kendisine yapılan muamelenin superstar kayırması olduğunu sananlar var. gerçeğinse bununla uzaktan yakından ilgisi yok. görece nesnel bir konu olduğu için...

    bildiğiniz üzere nba'de son yıllarda no hand check rule'la başlayan ve temasın giderek azaldığı bir dönem yaşanıyor. olaylı pistons-pacers maçından beri hakemlere bakmaua bile teknik faul çalınır oldu. girizgâhımızı yaptıktan sonra gelelim konuya:

    lebrick gibi tüm olayı fiziksel oyun olan adamın kariyer maç başı faul ortalaması 1,7. "eee, ne var bunda" diyebilirsiniz, onu da açıklayayım: lebrick'ten çok daha az temasa dayalı oyunu olan kobe bryant'ın kariyer maç başı faul ortalaması neredeyse 3.

    oyunun çok daha sert ve fiziksel olduğu dönemde nba'in gördüğü en superstar adamın, yani majesteleri michael jordan'ın kariyer maç başı faul ortalaması 2,2. ki kendileri reggie miller'a saha içinde tekme tokat dalıp oyundan atılmayı bırakın, teknik faul bile yememiş bir adamdır. kayırmanın tepesında yaşayan adam bile 2,2 maç başı faul ortalamasıyla kariyerini bitirirken lebrick'in sürekli itiş kakışa, temasa, fiziğe dayalı oyununda faul ortalaması 1,7! adam maç başına 40 dakika süre alıyor. tüm fiziksel özelliklerini sonuna kadar kullanıyor. itiş kakış, harala gürele... sonuç? 1,7 faul!

    birileri çıkıp yine hater olduğumu falan söyleyecek. doğrusunu ben söyleyeyim: lebron james doğuştan gelen fiziksel özellikleri sayesinde parkelerde olan, kendisini geliştirmeyi de başarmış bir adamdır. bundan şikâyet ettiğimi düşünmeyin. sonuçta 2.30 metre boyunda olmak nasıl ki doğuştan gelen bir özellikse ve onlardan şikâyet etmiyorsam lebrick'in doğuştan gelen özelliklerinden de şikâyet etmem. sorun nba yönetiminin pazarlama amacıyla yaptığı kesintisiz şişirme. her maç steps yapar, çalınmaz. hücum faul yapar, çalınmaz. adam gibi savunulur, faul verilir. bu adamın topla 6 adım yürüdüğü pozisyona steps çalınmadı be! kendisi de bunlara o kadar alıştı ki resmen şımardı! turnikeye giriyorum diye steps yaptı hakemin suratına bakıyor "faul nerede" diye! ball don't lie dendiğinde teknik faul verilen ligde alenen hakemleri intimidate* ediyor ki bu bile başlı başına teknik faul nedeni. ama beyimize çalınmıyor.

    anladınız mı şimdi neden midem bulanıyor? konu korunup kollanmak değil. her yıldız oyuncular korunur. futbolda da korunurlar ve inanmayacaksınız ama ben bunun doğru bir uygulama olduğuna inanan bir adamım. kollanan adama fauller zor çalınır, savunana kolay çalınır... orada biter lan ama! tek suçu görevini lâyıkıyla yapmak olan adama olmayan faul çalınırsa o işini iyi yaptığı için ceza vermeye girer. diğerleri topla 2 adım atabilirken beyimiz bomboş alanda ve herkesin gözü önünde 6 adım atar ve steps çalınmazsa ayıptır!

    şu ligde sevmediğim tonla adam var. kiminin oyununu, kiminin kişiliğini, kiminin zekâsını beğenmem ve buna da her izleyici gibi hakkım olduğunu düşünürüm. meselâ tim duncan'a saygım büyüktür ama bana fazlasıyla ana kuzusu görünür hep ve bu yüzden de sevemedim gitti. majesteleri'ni canlı canlı izlediğim için kobe'yi de sevemem çünkü her hareketi his airness'tan kopyadır ama winner'lığına ve yaptıklarına saygım sonsuzdur. dirk nowitzki'nin ters kaplumbağa savunmasından nefret ederim ama oyunun diğer her yönüne bayılırım. rudy gay ağır geri zekâlıdır ama bu yıl oyununu bir üst seviyeye çıkartmasıyla takdirimi kazanmıştır ki başlığında da yazdım bunu. ama lebrick'ten zorla tiksindirdiler işte! zekâ yok, kişilik olarak sorunlu zaten. bir de bu kadar şişirme, rakiplerine bu kadar haksız... tiksindirdiler! nefret değil, tiksinti.
    1 ...
  30. 973.
  31. hala nba tarafından kollanıyo diye bok atılan oyuncu..nba'deki süperstar torpili denen şeyden haberiniz var mı acaba? diğer starlara nasıl düdük çalınmıyosa bu adama da o kadar çalınmıyo..kabul etseniz de etmeseniz de adam kingjames sıfatının altını gayet güzel dolduruyo
    2 ...
  32. 972.
  33. stepsin ne olduğunu bile bilmiyor bu adam. hesitation, hop step ile double dribble arasındaki farkı da bilmiyor. her maç, özellikle de kritik anlarda steps yapıyor. pivot ayak diye bir şeyden haberi zaten yok. sonra vay efendim king james! arkadaş, bana da saha içinde halay çekme izni verilse ben de king sadaeke olurum!
    0 ...
  34. 971.
  35. bu sezon maç başına 7.9 asist ortalamasıyla 5.sırada .
    0 ...
  36. 970.
  37. koç lebrona sen savunma yapma diyor ,ya da lebron normal sezonu pek takmıyor.
    0 ...
  38. 969.
  39. dün gece wizards ı 26 sayı farkla yendikleri maçta %50 isabetle 29 sayı 10 ribaunt 8 asist 3 top çalma kaydetmiş olan yıldız. big 3 olarak toplamda 68 sayı buldular.

    büyük takımlar karşısında geçen haftaki gibi düşük performans sergilemezse takımla beraber daha iyi yerlere geleceklerdir.
    0 ...
  40. 968.
  41. geçen hafta oynanan 4 maçın tamamının kaybedilmesinde kendini iyi bulmadığını itiraf etmiş ve dün gece zayıf bir rakip de olsa orlando magic e karşı patlamasını %50 üzerinde isabetle 29 sayı 11 asist 3 top çalma kaydederek başarmış olan süperyıldız. maçı 106-74 gibi ezici şekilde kazandılar ve umarım bu bazı şeylerin başlangıcı olur artık. geç kalıyorlar çünkü.

    böyle bir maçta diğer 2 yıldızın toplam 24 sayı kaydetmiş olması da ayrı bir soru işareti. maçı izlemedim ama sanırım fark açılyor diye fazla asılmadılar.

    sezon itibariyle 13 maçta 25 sayı 6 ribaunt 7 asist 1 top çalma 1 blok istatistikleri yakalmıştır kendisi. yaklaşık 4 top kaybı biraz fazla ama genellikle topu yine o taşıyor gördüğüm kadarıyla. biraz irving e teslim etmesi lazım bu işleri...
    0 ...
  42. 967.
  43. son zamanlarda oyununda bir isteksizlik hissettiğim kral.
    0 ...
  44. 966.
  45. Kürkçü dükkanına dönmüştür.
    0 ...
  46. 965.
  47. Nedense hep tek ayak sıçrayan oyuncu.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük