Sabaha karşı oynanan play off çeyrek finalinde 31 sayı, 11 ribaund ile maçı tamamladı.
Bu saat'te cleveland maçını izlememe deyicek basketbolu oynadı takımı ile birlikte, zaten favoriler arasındalar.
Kariyerini sonlandırcağı zaman efsaneler arasına giriceği kesin.
Lisedeki koçu kendisi hakkında hayatım boyunca lebron kadar sinirli birini görmedim ve her küfür ettiğinde ona şınav cezası veriyodum demiştir.Jr smith bile süt dökmüş kediye döndüğüne göre gayet yerinde bi açıklama olmuş.
Cleveland'ın Play off'a kaldığı sayı, şampiyonluk kupası bulunan Lakers kadar etmez.
Geçen sene miami'li olan lebron fanları bu sene saf degiştirmiş, overrated diyo yazık kimin çocuğuysa.
Kobe bryanta gelen;LeBron James yanında 2 süperstar olmadan şampiyonluk kazanabileceğini henüz ispatlamadı." twitine, kobenin cevabı https://twitter.com/kobeb...status/588015896658063362 bunun üstüne konuşabiliyosanız konuşun hadi bakalım.
Yine nba playoff tarihinde;
En çok sayı atan 7. oyuncu.
En çok asist yapan 9. oyuncudur,asist sıralamasında çok büyük bir ihtimalle bu sezon 4.lüğe kadar yükselecektir,kariyerini ise büyük ihtimalle 3. sırada bitirecektir.
Kendisinin oyunu ve karekteri olgunluk düzeyine gelmiştir, Cleveland ile konferans finali oynama olasılığı yüksek.
Daha dün yeni draft edilen lebron 30 yaşına gelmiş, zaman ne çabuk hızla akıyor, m.jordan'ın son dönemlerine yetişmiş kobe sever olarak kendisine sempatim yok.
Nba playoff tarihinde 20+pts 5+rebs 5+asts istatistiklerine 101 defa ulaşmış ve bu alanda rekor kendisine aittir.En yakın rakibi larry bird 83 kere ulaşabilmiş.
büyük oyuncudur. cleveland takım kimyasını da oturtursa miami'den daha iyi takım olur. çünkü en önemlisi süper bir guardları var: (bkz: kyrie irving) ;miami chambers ile idare ediyordu.
üstüne kevin love var. şahsen oklahoma taraftarıyım ama cleveland'ın çok daha iyi bir takım olacağını görebiliyorum.
espn şöyle bişey paylaşmış https://pbs.twimg.com/med...CBvpMOoWEAAfvCl.png:large vallahi şaşırmam,büyük bir sakatlık yaşamazsa kolayca geçer ve yine büyük bir sakatlık yaşamazsa nba tarihinde 30.0000 sayı 10.000 ribaund 10.000 asist barajını geçen ilk oyuncu olacak.
jr smith gibi bir adamı bile yola getirmiş adamdır,lebron zaten ne derse o oluyor istediğine pas atıyor her istediğinde topu alıyor, smith her top eline geçtiğinde sürekli lebrona bakıyor süt dökmüş kediye dönmüş resmen.
edit:lebron öyle kavgaya falan karışmaz ama çok sinirli olduğu söyleniyor lise zamanından beri.
bencil olduğunu iddia eden aklıselimlere en iyi cevabı 3 gün önce 33 sayı farkla kazanılan dallas mavericks maçında kırdığı tüm zamanlar kulüp asist rekoru ile vermiş olan süperyıldız. diğer kulüp rekorlarında da toplam 16 ayrı kategoriye ulaşmıştır kendisi. eski rekor 4206 ile mark price da idi, diğerleri 2300 seviyelerindeler zaten. gün itibariyle kariyer asist ortalaması 898 maçta 6.9 dur ki gerçekten büyük bir rakamdır.
bu yıl sayı atmaktan çok asiste kasmasına rağmen bencillikle suçlanan dünyanın en iyi sepetcisi..diyin ki izlemiyorum,basketboldan anlamıyorum,ne biliyim adama gıcıgım tamam derim..irvingi love'ı baltalamakla suçlandı ya lan adam yok artık..orjini pg olan irving kardeşimizin 0 yazıyla sıfır asistle bitirdiği biçok maç varken lebron bencil öyle mi..iso'dan başka bişey yapmayan irving yani bu bahsettiğimiz..yuh ulan yuh..lebron yokken takımın galibiyet mağlubiyet yüzdelerine de bakmaz bu zeka özürlü kardeşimiz..ha ayrıca lebron herkül irving zeus imiş..şu cümleyi ciddiye alıp tartışmam,tartışanı darp ederim..
kariyeri boyunca asist rakamları 3 numara oyuncusuna göre oldukça yüksek* seviyelerde gezmiş, köşedeki üçlükçülere dünyanın pasını atıp kritik maçlar kazandırmış, yorulduğunda çoğu zaman topu oyun kurucuya devretmiş ve önemli anlarda sorumluluk almaktan büyük ölçüde vazgeçmemiş biri olarak 2015 yılında hala bencillik ve beceriksizlikle suçlanması tam anlamıyla bir basketbol cahilliği olan süper yıldız.
doğru düzgün 2 maçını izlemeden kendisini eleştirdiği aşikar olan haterlarına rağmen boş bir takımı tek başına finale çıkartmış, orada yenildiği takımdan 6 sene sonra öcünü çatır çatır almasını bilmiştir. yanındaki yıldızlar tek tek dökülürken takımı sırtlayıp yüzüklerin baş mimarı olmuştur. dün geceki gibi karşısında andre iguodala tarzı savunmacılar varken bile %60 gibi bir isabet oranı yakalayabiliyorsa oturup alkışlayacaksın arkadaş. bunu başaramayacak kadar kuyruk acın varsa da gelip sağda solda konuşmayacaksın. ayıptır, emeğe saygısızlıktır...
Golden State warriors'u 110-99 yendikleri karşılaşmada Cleveland adına 42 sayı atmıştır bu kardeşimiz, Topla oynamayı çok sevdiğinden, atış yüzdesi düştüğünde takımını zor durumlara sokabiliyor. Hatta bazı mağlubiyetler sırf bencilliği ve beceriksizliği yüzündendir. Kevin Love ve Kyrie Irving ile mükemmel uyum içerisinde olsa bu sezonun en büyük şampiyonluk adayı cavaliers diyebilirdim. Ama Lebron hep ben hep ben diyor. Eğer lebron herkül ise , Kyrie Irving reyiz zeustur.
Sadece nba de değil dünya basketbol tarihine adını altın harflerle yazmış olan bir süper yetenektir. Bazı kesimlerin M. Jordan dan sonra gelen ilah olarak gördükleri oyuncudur. Fakat şu varki kobe ve allen iverson u geçmek pekte kolay değildir.
allen iversonu geçerek toplam sayı sıralamasında basamakları hızla tırmanan sepetci..muhtemelen ilk 2de bitirecek malone'u geçip..son zamanlarda takımı kazanmakta,kendisi maçları 3 periyotta bitirip son periyod dinlenmektedir..başlığına uzun süre entry girilmemesi bu sebepledir sanırım..yenilince üşüşün bekleriz beyler haha
Takımın kaybettiği her maçtan sonra altına entry sıçan ama kazanırken leş kargalarini ortada göremedigimiz haterlara sahip dünyanın hala en iyi sepetcisi..cavs kendisinin oynadığı son 25 maçta 20-5 gibi gayet iyi bir g-m oranına sahiptir..kendisinin olmadıgi maclarda ise 1-8dir..yani Lebron olduğu sürece sampiyonluk için umut vardır..ha bide şampiyon olmasi için kendisi miamideyken clevelanda 3 tane 1.tur draft hakkı verilmiştir..evet evet nba 4 sene sonrasini goruyo lebronun cavs'e döneceğini biliyo ona göre ayarliyo herşeyi..ne mal adamlarsiniz lan..bide bunu söyleyen lakers fani amk..nba tarihinde lakers kadar Gotu kollanan takım mi var allahın cahili..pejali webberli sacramentoyu nasıl elediginizi unutmadik amk sikecileri..gidin komplo teorilerinizi 15 16 yasindaki ergenlere yedirin..
dün gece kevin durant ve arkadaşlarını bir kez daha bozguna uğratmış olan yıldız. %44 saha içi isabetiyle 34 sayı 7 ribaunt 5 asist 1 top çalma 2 blok kaydetti. benchten sadece 18 sayılık destek gelirken takımın skor yükünü üstlendi kendisi. rakibin 2 yıldızı toplamda 54 sayı kaydettiler.
bu sayede takımı üstüste 6 galibiyet kazanmış oldu. kendisi miami heat e geldiğinde "bu her zaman wade in takımı yeaa" diyenler şu an o takımın ne halde olduğunu görünce anlamışlardır sanırım. wade artık all star ilk 5 inde bile değil gençler...