lebron james

entry1511 galeri1578
    1089.
  1. kendisinin mj'den iyi olan pek çok yönü varken asla bir mj olamayacak olması hep ufak tefek bir kaç nüansa bağlı kaldı.

    pippen gelmese muhtemelen jordan da takım değiştirecekti. lebron'un beklediği 7 sene de larry hughes, gibson,varejao, ölü bir shaq yancı olarak getirilebilirken jordan pippen'a kavuşarak şampiyonluk gemisini kendi limanından kaldırabildi. sen yeteneklerini florida'ya taşıyınca suçlu oldun, showa dökünce taşlandın.

    finale kadar taşıdığın cavs ile kusursuz bir spurse süpürüldün, süpürülürken bile herkes o sahneye abone olacağını biliyordu, şampiyonu tebrik etmeden soyunma odasına gittiğin için taşlandın.

    florida'dan süpüre süpüre yürüdüğün finalde rahatlıkla kavuşabileceğin ilk yüzüğüne bir liderin hastalığını alay konun edip, bir takımı kendine karşı motive ederek kaybettin. yeniden kaybettiğin için bir, hasta bir nowitzki ile dalga geçtiğin için iki kere taşlandın.

    ard arda iki efsanevi yüzük kazandın ki 2.si nba finalleri tarihinin en efsanevi serisiyken hem de. 3. için çıktığın saha da yorgun bacakların 1 dakika daha dayanamadı, kramplar yüzünden oynayamadığın son bir dakika sana deplasmandan 2-0 ile dönmeyi, 3. bir yüzüğü kaybettirdi.

    evine döndün,yeniden güçlü bir kadroya geldiğin söylendi ki senin oynamadığın 9 maçın 9'unu da kaybedecek kadar güçlü bir takımdı. belki de playofflar da düşman listesinin tepesinde olduğun indiana gelmesin diye iki boston maçında oynamadın, kevin love'ı kaybettin, önüne geleni vurup geçtiğin bir maçta son topta kaçak güreşip,dışarıdan denedin; irving'i ,deplasmandan 2-0 ile dönmeyi ve yine bir şampiyonluğu kaybettin.

    tanrı bazısına yetenek verip ,özveriyi esirgedi bu ligte . bazısı içinse özverisini yetenekle buluşturmadı . sana her ikisi de bahşedilmişken biraz şans, biraz hatan daha da fazlasını hakettiğin bu ligde azıyla yetinmeni gerektirdi. seni izleyenlerin,senden daha çok keşke demesi ise senin bitmek bilmeyen azminden herhalde.

    7.maçı izletirsen bize, ya jerry west'i yalnızlığından kurtaracaksın ya da artık gözünün üstünde kaşın olduğunu söyleyeceğiz.
    1 ...
  2. 1088.
  3. adam tek başına nerdeyse tüm golden state oyuncularıyla mücadele ediyor. tabi ki de en iyisi. lakin asla idolü jordan gibi olamayacak.

    jordan ben en iyiyim demeye ihtiyaç duymazdı çünkü herkes onun en iyi olduğunu bilirdi.
    1 ...
  4. 1087.
  5. insan değil nasıl güçlü nasıl basketbolcu. artık efsanedir ve şu an oynayanların en iyisidir.
    2 ...
  6. 1086.
  7. eşcinsellerin favorisi basketbolcudur. kendisine domalmak isteyen bir sürü fanı vardır. jordan gibi sürekli beceren bir yıldız olmadığından ve ara ara becerildiğinden homoları cezbetmektedir. adamlar yakınlık hissediyor belli ki...
    0 ...
  8. 1085.
  9. https://vine.co/v/ee6Kzu2Mm3x

    fazla mütevazılığın kibirden olduğu unutulmamalıdır. tüm dünyaca kabul edilen bir şeyi kendi ağzından pek tabii soyleyebilir.
    noldu zorunuza mı gitti? lobron çok otoco di mi ?

    sen şu takımla golden state warriorsa tek basına kafa tutuyorsan dünyanın en iyisisindir. o takımın hem oyun kurucusuysan hem de pivotuysan dünyanın en iyisisindir, gelmiş geçmiş en özel oyunculardan birisindir. adam da bu gerçekliği dile getirmiş.

    ayrıca westbrook, harden , durant vs gibi pek çok oyuncu ben en iyiyim tarzı pek çok açıklama yapıyor. onları neden konusmuyorsunuz? onların dediği neden batmıyor da lebronunkiler batıyor?

    ben söyleyeyim. çünkü en iyisi olduğu için.

    egoistse egoist. dünyanın en iyi basketbol oyuncusu olsam ben de egoist olurdum.
    3 ...
  10. 1084.
  11. dünkü maçın ilk yarısını seyrettim. sonra bayılmışım * izlediğim bölümde lebron yine harikaydı, elinden geleni yaptı. curry ise çok ekonomik oynadı ve kritik anlarda ortaya çıkıp inanılmaz işler yaptı, takımını 50-50 beraberlikle soyunma odasına gönderdi.

    evet, lebron kesinlikle en iyisi... ama curry'deki zeka kimsede yok. yine de, lebron da olsa tek başına bir yere kadar... mesela kevin love olsa golden state'e hiç şans tanımazdı cleveland.
    1 ...
  12. 1083.
  13. şu adamı eleştirenleri gördükçe sinirden elim ayağım titriyor.

    dünkü maçı izleyen ve basketboldan bir nebze anlayan adam şu adama hayran olur.

    adam son çeyreğin yarısına kadar tek başına gsw ye kafa tuttu. bütün hücumlar topu ver lebrona ne yaparsa yapsın mantıgındaydı cavaliers. çoğu şutunu zorlamak zorunda kaldı. e amına kodumun çocuğu ne yapsın bu adam ?

    hücum suresi bitmek uzereyken, hucum tıkandıgında, top hep bu adamın elinde kaldı. çok zorlama sutlar kullanmak zorunda kaldı. yüzdesinin düşmesinin sebebi de ilk yarının yarısına kadar baya kacırması. sonra hücumda oldukca etkili bir performans gösterdi tek başına.

    üzerine 2 li sıkıştırma gelince boştaki adamı gormekte, saha gorusu konusunda, pas yeteneği konusunda nba nın en iyileri arasında zaten bu adam. hangi adama topu vermemiş soylesene sik kırığı?

    vitaminsiz dellavedovayı mı pas vermedi, shumpert jr smith ayaklı bomba zaten ki bunlara sayısız pozisyon hazırladı gun gece lebron.

    dünkü maçı izleyen size kıçıyla güler. dallama sabah mackolıkten ıstatıstıklere bakmıs yuzdesı dusuk diye atıp tutuyor.
    2 ...
  14. 1082.
  15. basketbolu gazeteden takip eden sidikli ergenlerin idolüdür. "lıbrın 40 sıyı ıttı tımım mı" der bu dallamalar ! dingil 40 sayı attı da hangi yüzdeyle ? kaç top kaybetmiş ? o kaçırdığı şutları atarken hangi bomboş takım arkadaşına topu vermemiş ? gazetede yazmaz bunlar...
    0 ...
  16. 1081.
  17. https://www.youtube.com/watch?v=UTCOQ-qQIPw

    bu tarz açıklamaları yüzünden nefret edenleri olan dünyanın en iyi basketbolcusu. aktif oyuncular içerisinden karşı argüman sunabilecek olan var mı?
    0 ...
  18. 1080.
  19. karması kadar basketbol bilgisi olanlarca eleştirilmesi gayet normal olan süperyıldız. bu adam ilk final yaptığı sene detroit pistons u gerilerden gelip tek başına yenmiş, miami heat günlerinde tek tek chicago bulls, boston celtics, indiana pacers gibi doğunun en iyi takımlarını yanındakiler sakat veya verimsizken yine gerilerden gelerek alaşağı etmiştir. san antonio spurs ü 2 sene önce yine 3-2 geriden getirdiği maçlarla yenmeyi başarmış bir takıma öncülük etmiştir. bu sene bulls serisinin 6. maçında deplasmanda 11 asistiyle yine geriden gelip farkı açmıştır. ama "geriden gelen" insanlarca bunların hiçbir önemi olmayacaktır elbette.

    çok değil 2 gün sonra seyircisi önünde büyüklüğünü tekrar kanıtlayacak ve bilmem kaçıncı kapağı takacaktır. zaten bunu başaramazsa fanlarına çıkıp delikanlı gibi gsw yi tebrik etmek düşer. şimdilik bu ihtimali geri plana atıyorum...
    2 ...
  20. 1079.
  21. isine geldigi zaman oynayan isine gelmedigi zaman (hele takimi gerideyken) pas verip guya kendine takim arkadaslarimi oyuna katiyorum havasi veren balon.
    1 ...
  22. 1078.
  23. kariyeri boyunca asist rakamları pozisyonuna göre üst seviyelerde olmuş, takım arkadaşlarını elinden geldiğince oyunda tutmuş, molalarda taktik verirken gördüğümüz, 5 senede 4 normal sezon mvp si, son 5 i üstüste olmak üzere 6 nba finali içinde 2 yüzük ve mvp görmüş -ve hala 3. yü kazanma ihtimali bulunan- bir oyuncu olarak 2015 yılında hala bencillikle, vücuduyla iş yapmakla falan suçlanan süperstar.

    gerçekten komik bu insanlar. yalnız onların idol olarak saydığı kobe bryant 3 sene yüzük takarken shaq ın gölgesinde kaldığı için ağlaya zırlaya onu gönderttikten sonra playofflarda çuvallamış, tekrar ağlayıp pau gasol, lamar odom, trevor ariza, derek fisher ve ron artest gibi potansiyelli adamları yanına topladıktan sonra 2 yüzük daha alabilmiştir. bunlar da tamamen sözleşmesindeki "draft edilemez" maddesi nedeniyledir. yoksa çoktan o da soluğu farklı yerlerde almıştı hiç şüpheniz olmasın.

    lebron tarihin gördüğü en büyük oyunculardan biridir ve 30 yaşı itibariyle en az 3 sezon daha üst düzey basketbol oynayabilecek kapasitededir. burada kazanabileceği yüzükler de kendisine kar olacaktır, bunun için cavs organizasyonunun da özellikle savunmaya iyi kalitede görev adamları -yıldıza gerek yok- getirmesi gerekmektedir.
    3 ...
  24. 1077.
  25. curry tarafından kıçı tekmelenen balon yıldızdır. neden bir jordan olmadığını bir kez daha kanıtlamıştır.
    1 ...
  26. 1076.
  27. Lebrona bencil diyenler ne izliyor?
    Forvet pozisyonunda oynayan superstar bir oyuncu daha cok topu takim arkadaslariyla paylasamaz,bunun tarihte hicbir ornegi yok.
    Cok derin bir kadroya sahip bir warriorsa karsi 6,7 kisiyle onayan cavsin insanlara daha sempatik gelmesi cok dogal.
    2 ...
  28. 1075.
  29. yok artık diye başlayan cümlenin devamı.
    0 ...
  30. 1074.
  31. Kariyerinin en olgun zamanında sağlam kadro kuran heate yuzuk için gidip amacına ulaşan oyuncu. Adam en iyi zamanlarında sikten cleveland da mı oynasaydı? Amma duygusalsınız lan. Adam yuzuk istedi ve aldı.

    Sonra hem miami devrinin yavaş yavaş kapanması, hem de yuzuk hedefine ulasmasından sonra evine geri dönmek istedi. Bir de ait olduğu yere bu şampiyonluğu kazandırmak. E irving var. Love gelecek. Gelmemesi için sebep mi var? Taraftar da her ne kadar forma yaksa da hayır diyemedi gelmesine. Eski sevgilinin gidişi gibiydi ayrılışı. Donunce de hayır diyemedi kimse.e taraftar da memnun.

    Kaldı ki şu final serisinde özellikle ne love, ne irving ikisi de yok. Adam undrafted dellavedova, mozgov, tristan thompson ile batı 1. Sine kafa tutuyor ki batının ne kadar çekişmeli olduğu da aşikardı bu sene.

    Saygı duyulması lazım bu adama. Büyük oyuncu.
    2 ...
  32. 1073.
  33. bu zamana kadar bencil oyunuyla pek sevmediğim oyuncu fakat bu sene takımına yaptığı katkı gözden kaçmayacak şekilde. bu oynayışına hayran oldum.
    0 ...
  34. 1072.
  35. Sevilmiyor çünkü en iyisi. insan yaradılışı gereği en iyiyi antipatik bulur, diğerlerini yuceltir.

    Haters gonna hate.
    1 ...
  36. 1071.
  37. 2 seneye kalmaz anthony davis'e abi çekmeye başlayacaktır.
    0 ...
  38. 1070.
  39. her maç 40 kez potayı deneyip 10 kez isabet bulan, nba kralı. karton kral.
    0 ...
  40. 1069.
  41. Kırk yıldır baliciyim böyle kafa görmedim aq.

    James ile davisi karşılaştırıyor adam. Karşılaştırdığı şey de karizma ve vücut. O kadar savundun bari guzel sebepler ortaya koyaydın.

    Tanım: Şu an nba nın en iyisi. The king.
    5 ...
  42. 1068.
  43. yıllardır nba izliyorum. işim gereği gece görev yapıyorum, bu yüzden nba maçlarını izlemeye hep fırsat buldum. henüz kendisi kadar itici, abartılan bir basketçi görmedim.

    anthony davis'ten ne artısı var merak ediyorum. karizmatik, vücudu iyi dimi? bu da ergenlerin hoşuna gidiyor. havalı buluyorlar. davis martı kaş olduğu için pek dikkat çekmiyor.

    bugün curry bir daha koyacak buna umarım.
    3 ...
  44. 1067.
  45. forbes dergisine göre son 12 aylık geliri 64.8 milyon dolar olan nba yıldızı.
    0 ...
  46. 1066.
  47. Dunya basketbol tarihinde tek basina maca bu denli buyuk etki edebilecek efsanelerdendirdir kendisi.Biraktiginda onu nba tarihinin en iyisi gosterecek bir cok yorumcu,koc ve oyuncu olacaktir.
    2015 nba finalleri en degerli oyuncusu.
    Gecen seneye kadar bu adamdan nefret eden ben bu sene sampiyon olmasi icin dua ediyorum.Sunu anliyorum ki oyuncular yaslandikca izleyiciler icin daha degerli oluyorlar.
    Curry lebronun yaninda velet,lebron,kobenin duncanin nowitzkinin yaninda velet.kobe,jordanin reggie millerin kiddin maloneun yaninda veletti benim icin.
    Her zaman yasli olanlari tuttum.
    1 ...
  48. 1065.
  49. liderlik, hırs, taktik ve beceri örneğidir.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük