lebron james

entry1511 galeri1578
    1114.
  1. twitter'da reklam için bir tweet karşılığı 140.000 usd alan basketbolcu.
    bu ne abi !
    o paraya değil tweet atmak, kendini uçurumdan atacak 140.000 kişi çıkar bir kalemde.
    http://abcspor.com/lebron...n-1-tweeti-140-000-dolar/
    1 ...
  2. 1113.
  3. Tam 41 milyon dolar harcayarak, doğup büyüdüğü Akron şehrinin yoksul mahallelerinden 1100 öğrenciye üniversite okutacakmış. Bizim bahtımıza da tek derdi fedarasyon başkanı olmak olan NBA'ciler düşüyor.

    http://amerikabulteni.com...ciye-universite-okutacak/
    0 ...
  4. 1112.
  5. oynadığı komedi filminde aldığı kısa rolle, dakika başına hayatta en iyi yaptığı şey olan basketboldan bile çok kazandığı söylenen sporcu.
    bu arada film fena değil. seyrettim bugün.
    lebron için gitmeye değmez rolü az ama güzel espriler vardı.
    türkiye'de de cuma giriyormuş galiba gösterime..
    http://abcspor.com/lebron-james-beyazperdede/
    0 ...
  6. 1111.
  7. 1110.
  8. Toplam 4 NBA Finali kaybetmiştir.2007 de SA Spurs'a 4-0 , 2011 de Dallas'a 4-2 , 2014 de yine SA Spurs'a 4-1 , 2015 de GS Warriors'a 4-2
    1 ...
  9. 1109.
  10. basketbol maçında üzerinden smaç basıldı diye kaset toplattığını iddia eden haterları tarafından eleştirilen yıldız. öncelikle bunu iddia etmek için kanıt getirilmesi gerekiyor, aksi taktirde sağdan soldan duyulana inanmak ancak hazımsızların işine gelen birşeydir.

    phil jackson un eleştirisine gelirsek, kendisi sürekli jordan-pippen, shaq-kobe, kobe-gasol gibi ikililerle eksiksiz şekilde ve kariyerlerinin en iyi dönemlerini geçirirken çalıştığı için, takımın yıldızını tek başına oynattığında neler olacağını kestirememesinden kaynaklanıyor. hater arkadaşlara şunu da soralım:

    phil abimiz 2006 playofflarında elinde tek yıldızı varken ilk turu geçebilmiş mi? veya yıldızları yine birden fazlayken 2011 de dallas mavericks e karşı 1 maç bile kazanabilmiş mi? bu işler bu kadar kolay değil, hem de rakip öyle süper bir savunması olmayan phoenix suns olmasına rağmen. buradaki mantık siz zor sayı üretirken, karşı takımda etkili skorerler ve sağlam bir bench olmasıydı.

    bu adamı eleştirebilmek için resmen kör olmak gerekir. çöp takımları sırtlayıp finale taşımıştır, ama yanındakiler ya sakatlıklarla boğuşmuş, ya da sorumluluk almaktan çekindiği için yalnız kalmıştır. nba de her sezon 82 maç yapıp 5 sene üstüste final oynamak kolay değildir. hele hele sokakta yarım saat koşturup dili dışarıya çıkan amatörlerce eleştiri yapılması tamamen ironiktir.
    1 ...
  11. 1108.
  12. Doğu'da lebron'a karşı elenmekten bi hal olan chicago bulls'lu olarak kendisinden bende haz etmem ve en verimli çaglarında finallerde kaybedip yüzük alamamasına seviniyorum ancak kendisine söylenen çakma kral lakapları doğru degil'dir.
    bu adam 18 yaşında nba organizasyonuna girdiğinden beri (2003) adından söz ettiriyor.
    Daha lisede oynarken maçları televizyonlarda yayınlanıyordu gittiği okulu yayıncı kuruluşlara oynadığı maçları satıp kaar ediyordu düşün yani.
    Ergen diyebileceğimiz yaşlarda dergi kapaklarına çıkıp yeni star geliyor diye öne çıkarılıp heyecan yarattı.

    Lebron artık uzun mesafeli atışlarda keskin degil, yaşı 32'ye doğru geliyor fiziği ister istemez düşüşe geçicektir her zaman post-up oynayıp rakibine dayanarak ikili sıkıştırma ile oynayamaz zira bu oyun şekli adamı fiziken bitirir ayaklara kramp'ı sokar.

    Kobe'nin egosuna göre daha düşük egoya sahiptir lebron, şuan lakers'in geldiği nokta kobe yüzünden yıldız basketbolcular gelmek dahi istemiyor ama lebron dibe batmış takımı konferans şampiyonu yapıyor finalde önemli eksiklere ragmen 2 galibiyet alıyor hemde bunu new york'tan kovulan j.r smith, shumpert ve denver'dan takaslanan mozgov'la başarıyor.
    1 ...
  13. 1107.
  14. 2009'da nike'ın sponsorluğunda oynanan bir maçta o zamanlar xavier university'de oynayan ve 20 yaşında olan jordan crawford'ın üzerinden smaç yaptığı külahımın kralı.

    maçtır, smaç vurulabilir. sorun bu değil. sorun maçtan sonra lebron james'in isteği ile nike'ın maçtan görüntü alan iki kameranın kasetlerini toplamasıdır.

    tabii söylentiler hemen yayılmış ve ortada kaset de olmadığıdan lebrick için giderek daha da utanç verici boyutlara gelmiştir. ve sonunda kaset basına sızdırılmıştır.

    3 ...
  15. 1106.
  16. şimdiye kadar çıktığı 6 finaldeki ortalamaları şu şekildedir kendisinin. ancak yine de eziklikle suçlanmaktadır, buna da hazımsızlık denir. kazandığı 2 final dışında adam eksiği veya sakatlıklar nedeniyle tek başına götürmek durumunda kaldığı 3 final oldu ve 1 finali de çocukluklarından kaybettiler. buyurun istatistikleri:

    2007 (rakip sas) --> %35.6 isabet 22 sayı 7 ribaunt 6.8 asist 1 top çalma 0.5 blok 5.8 top kaybı (takımda yıldız yok)

    2011 (rakip dal) --> %47.8 isabet 17.8 sayı 7.2 ribaunt 6.8 asist 1.7 top çalma 0.5 blok 4 top kaybı (wade 26.5 sayı / bosh 18.5 sayı)

    2012 (rakip okc) --> %47.2 isabet 28.6 sayı 10.2 ribaunt 7.4 asist 1.6 top çalma 0.4 blok 3.8 top kaybı (wade 22.6 sayı / bosh 14.6 sayı)

    2013 (rakip sas) --> %44.7 isabet 25.3 sayı 10.9 ribaunt 7 asist 2.3 top çalma 0.9 blok 2.6 top kaybı (wade 19.6 sayı / bosh 12 sayı)

    2014 (rakip sas) --> %57.1 isabet 28.2 sayı 7.8 ribaunt 4 asist 2 top çalma 0.4 blok 3.8 top kaybı (wade 15.2 sayı / bosh 14 sayı)

    2015 (rakip gsw) --> %40 isabet 35.8 sayı 13.3 ribaunt 8.8 asist 1.3 top çalma 0.5 blok 3.5 top kaybı (irving ve love sakat)

    şimdiye kadar oynadığı toplam 178 playoff maçında ise %44 saha isabetle 28.2 sayı 8.8 ribaunt 6.7 asist 1.7 top çalma 0.9 blok ve 3.5 top kaybı ortalamaları yakalamıştır.
    3 ...
  17. 1105.
  18. maçlarını canlı izlemeden kendisini bencillik ve eziklikle suçlayan kişilerin öncelikle ezik tanımının ne olduğunu iyi anlaması açısından karmalarını kontrol etmelerinde fayda gördüğüm süperstar.

    5 sene üstüste final oynayıp 2 sinde şampiyonluk görmek, 2 sinde ise destek görmeden tek başına savaşıp bi dünya istatistik yakalayarak kaybetmek eziklik oluyor demek. daha kırdığı rekorlardan da bahsetmedik tabii...
    2 ...
  19. 1104.
  20. cavs'daki şutörler kendisine desek olmayınca takımına şampiyonluğu getirememiştir. yani lebron kötü de, shumpert, jr smith, jones, dellavedova, miller çok mu iyi. seri boyunc hepsi sıçtı amk. jr smith dün maç 2 dakka kala 15 sayı fark olduktan sonra attığı girmeye başladı. önce neredeydi. kısacası bu kazmalarla olmuyor. koç da terübesiz. ama seneye lebron dinlemez. hayranı değilim lebronun, okc thunder sporluyum * ama lebron başarıyı hakediyor.
    1 ...
  21. 1103.
  22. 1102.
  23. Bagira bagira idda kazandiran adam .
    1 ...
  24. 1101.
  25. takımı için elinden geleni yaptı. sezon başında "big three" denen oyunculardan yoksun cavaliers ile yaptı bunu finallerde. evet asla bir jordan değil ve olamayacak. evet sorumluluktan kaçıyor ama hakkının da yenmemesi gerekiyor. golden state gibi dışarıdan harika sayılar bulan bir takıma ne kadar dayanabilirler ki bu oyuncularla? irving olsa yine bir şeyler değişebilirdi o da sakatlanınca zaten herkes warriors'un kazanacağını biliyordu. nitekim kazandı da hakkıyla.
    1 ...
  26. 1100.
  27. maç saatinde tatlı uykusunu bölmeden, yani finalleri hiç izlemeden istatistiklere bakarak yorum yapanlarca eleştirilen oyuncu.

    yani çok fazla konuşmamak lazım bu tarz insanlar için ama kısaca şunu söylemekte fayda var. bu adam tek başına bir takımı sırtlayıp 5 i üstüste olmak üzere 6 kez final yaptığında yanında 2007 deki gibi hiç kimse yoktu, ya da miami heat günlerindeki ve bu seneki gibi sakatlıklarla boğuşan yıldızlar vardı. sizin dediğiniz gibi tek başına şampiyon olunsa michael jordan 84-91 arasında, tracy mcgrady 2002-2004 arasında, kobe bryant 2005-2008 arasında olabilirdi ki örnekler daha da çoğaltılabilir.

    şu da bir gerçek ki, tek başına sırtladığı bir takım ile bu sezon nba in en iyi derece yapmış eksiksiz takımına karşı oynamak bir yere kadar gerçekleşebilir. bunu da 1 i deplasmanda olmak üzere kazanılan 2 maçta gösterdi. finallerde 35.8 sayı 13.3 ribaunt 8.8 asist 1.4 top çalma ortalamaları yakalarken neredeyse tüm hücumları kendisi kurmasına rağmen sadece 3.5 top kaybı ile oynadı ki bu gayet normaldir. o da eksiksiz bir takım ile oynamış olsa şu an 4-2 lik galibiyete çok büyük ölçüde kendisi erişmiş olacaktı.

    istediğimiz kadar konuşalım, yine sizlerin anladığı kadar anlatabiliriz. dolayısıyla çok da takmamak lazım bu tarz yorumları. lebron triple double yapmış, yok stephen curry den* daha fazla asist yapmış falan bunlar çok da önemli değil sizin için ne de olsa.

    edit: bkz düzeltme.
    1 ...
  28. 1099.
  29. senin uzerindeki kaybeden sifatini miami sehri ortadan kaldirdi. ama sen gidipde kaybeden sifati ile anildigin sehre geri donersen sonuc bu olur. balon bir sporcusun baska birsey degil.
    3 ...
  30. 1098.
  31. sıkıntıya giren her maçta top almaktan kaçar. yetenekleri potansiyeli muhteşem lakin bu mental yapısı hiç değişmedi.
    0 ...
  32. 1097.
  33. başına yok artık gelmezse bir şey ifade etmeyen bir sözlük fenomeni.
    1 ...
  34. 1096.
  35. bir jordan olmadığını ve olamayacağını net olarak ispatlamıştır. şampiyonluğu kaybedeceği maçta son 2,5 dakikada karı gibi takım arkadaşlarına küsüp oyunu bırakmıştır. jordan neden jordan idi ? çünkü o asla pes etmezdi !

    not: "librın tik bisini ıynıyır tımım mı" diyen toplara gelsin. tristan thompson final serisi ortalaması ; 10 sayı, 13 ribaund, 1 blok...
    1 ...
  36. 1095.
  37. elenmenin eşiğine geldiği 14 maçta gün itibariyle 31.9 sayı gibi inanılmaz bir ortalama yakalayarak 7 galibiyet 7 mağlubiyet almış olan yıldız. bu galibiyetlerden 5 i son 6 maçta gelmiştir, ki bu gece de ilk yarısını 15 sayıyla kapattığı yeni bir maç mevcuttur. bakalım neler yapacak.

    1969 da jerry west den sonra finallerde 40 sayı bulup triple double yapabilen 2. oyuncudur.

    zöge: adam finalde tek başına koca bir takıma karşı kaybetti diye yerden yere vuranlara kapak olsun.
    0 ...
  38. 1094.
  39. LeBron James: "I feel confident because I'm the best player in the world." Türkçe: "kendimi güvende hissediyorum çünkü dünya'da ki en iyi oyuncu benim." gs warriors ile oynana 5. maçtan sonra basına böyle konuşmuştur. adam haklı.
    (bkz: yok artık lebron james)
    1 ...
  40. 1093.
  41. dünyanın hareketlerinde hiçbir akıcılık olmayan, estetikten en uzak basketbolcusu, belki de sporcusu.

    adamın hesitation'ı bile bir minotaur'un tepinmesi gibi.
    0 ...
  42. 1092.
  43. 1091.
  44. takım olarak kaybedilen bir 5. maçtan sonra çıkıp \"kendime güveniyorum çünkü dünyanın en iyi oyuncusuyum\" şeklinde yaptığı açıklamayı doğru bulmadığım süperstar. tamam kobe bryant da yok meydan iyice sana kaldı, kimse de pek itiraz edemez ama bunu bırak da başkaları dile getirsin. ne gerek var şimdi kendini küçültmeye?

    bu kadar lafın üzerine 6. maçı almazsa ağır göt olacağından dolayı çıkıp babalar gibi görevini yapmasını bekliyorum. artık yorulma olayının da arkasına sığınamaz bu maç için.

    zöge: hayret sizin dilinizden konuştuk ama yine eksi gelmiş, program var sanırım.
    0 ...
  45. 1090.
  46. son maçı izlemeyenlere göre bile istatistiklerinin çok şey anlatması gereken oyuncudur. şöyle ki; maç içinde kyrie irving ve kevin love nin kullanacağı şutları da kendine yazdırmak durumunda olduğundan 34 şutun 15 inde isabet bulmuş, yani bir dış oyuncu olarak %40 ın üzerinde* kalmayı başarmıştır. bunun yanında 11 asist ile takım arkadaşlarına buldurduğu toplamda 30 sayı mevcuttur. kısaca takımın attığı 91 sayının 70 ine kendisi etki etmiştir. tüm bunları yaparken sadece 2 top kaybı yapmış, 1 top çalmış, 14 de ribaunt çekerek triple double yapmıştır.

    daha ne yapsın bu adam? finallerde maç başına 36 küsur sayı atıyor, oyun kurucu gibi 8.8 asist yapıyor, 4 numara da oynamak durumunda olduğundan 12.4 ribaunt çekiyor, 1.5 top çalıyor ve neredeyse tüm seti kendisi kurmasına rağmen sadece 3 top kaybı yapıyor. biraz emeğe saygı be!
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük