76.
Hayır kendisi psikolog ve ismi ilknur araştırmanızı öneririm…..
77.
Doğum günün kutlu olsun loba abla. *
78.
Geçmiş doğum gününü kutlarım. Gözlemlediğim kadarıyla diyalog sahibi ve kaliteli bir yazardır. Mutlu ve yakın olsun.
79.
Vurdurmak istediğim yazar.
iğneyi
80.
Yıllardır gerçek hayatta ve sözlükte uğradığı saldırılar ve haksızlıklardan sonra ruhumun kırılmayıp yırtıldığını ve tahammülümün dibe indiğini belirtmek istediğim, sevdiğim değerli yazar. Saygılarımı sunarım.
81.
günün ilk artı oylayanı olsa da abberline ile olan ilişkisinden ötürü üzülerek donuza eklediğimi bildirmek istediğim yazar.
82.
Sendrom krizim tutuyor yine bakmasam iyi olur..
85.
Kemiklere can mı veriyormuş?
ismet'ten sonra bir tanrı daha mı geldi sözlüğe..
86.
Tövbe est. Ben ancak kemik suyu corba yapabilirim.
87.
Dinozorların kemiklerinden müzesi mi varmış?
88.
Yüreğimize su serptin la loba.
Kendini tanrı, Mesih, Mehdi sanan yazarımız var çok şükür..
89.
Hemşire olduğunu düşündüğüm yazar. Hiç sevmiyorum hastane ortamını çalışanlara allah sabır versin diyorum.
90.
Kalecim bir an beni sevmedigini düsünüp yüregime inecekti. Virgül filan koysana biliyorsun burada sevilmek, saygı duyulmak cok önemli. *
91.
Meslektaşımdır. Severiz kendisini. Tengri güç versin.
92.
Uyanık baykusa bak ben diyecegim güzel o diyecek madem çıkar göster. Emekci ayaklarımı rahat bırakın lütfen.
93.
Calışıyor oldugu dogru tespit edilen yazar.
Son 1 saat 8 dakika inş.
94.
Sabahın köründe internette kadınlara iltifat ettiğini karın duysa üzülmez mi lan para bok huzur yok.
95.
önüne düşmeyelim, yokluğunu da görmeyelim. sağlık ordusunun isimsiz kahramanlarındandır.
96.
Günler kısalıyor pbhy, sabah 5bucukta uyanıyorum 6buçukta duraktayım. Bir aya günesten önce durakta konumlanmış olurum cidden.
89.
Teklifleri degerlendirecegim arkadaslar.
90.
polisiye dizilerdeki adli tabipler gibi işine bağlı ama nüktedanlıktan kopmayan bir imaj çizen güçlü kadın yazar. nickini görünce aklıma law and order' daki adli tabip geliyor.
91.
çok sevdiğim, feci kaliteli, düzgün, sempatik yazar. çok da insani ve hassas bir mesleği var. başarılar diliyorum.