ismet gurbuz bile bundan daha zeki ve daha güzel paylaşımlar yapıyor. gerisini siz düşünün. Veletin tüm hayatı sözlük olmuş,kendini sözlüğe o kadar kaptırmış ki o kadar iğrenilmesine rağmen sürekli farklı nickle sözlüğe geri geliyor. O kadar boş beleş, vasıfsız insan ki. Bir insanı sürekli olarak açık eksileyecek vakti kendinde buluyor.
Eminim ki bu veledi hepiniz biliyorsunuzdur hshsh.
Neyse, hırsını alamayıp birazdan adıma küfürlü başlık açar.
bu adam bana full seri artılama yapar sizi neden eksilesin anlamıyorum. artı alıken iyide eksi gelince neden yaygara yapılır anlamıyorum. gerçekten çok yazık.
konuştum ailesiyle 6 yaşında çocuktur,ailesi oyalamak için tablet veriyor buda sürekli sözlükte oyun oynuyor kendince.okuma yazmayıda henüz tam sökememiş.
Hahshshs olum sözlükte açık eksilediğim tek Avel bu. Eminim ki bildirimlere bakıp benim nicki görünce çıldırıyordur. O değil, kaç günden beri nickaktımıza gelip küfür yazmıyor. Çok şaşırıyorum, evet..