l l l

entry83 galeri2
    51.
  1. bu aralar da fasülye şarkısına taktı.
    1 ...
  2. 52.
  3. biz onun beğenme ihtimalini sevdik.
    3 ...
  4. 53.
  5. nickindeki l mi yoksa harf değil bir işaret mi çözemedim.
    1 ...
  6. 54.
  7. sırf beni eksilemek için sözlüğe geldiğine yemin edebilirim ama ispatlayamam.
    3 ...
  8. 55.
  9. bu aralar fasulye şarkısına taktı.
    1 ...
  10. 56.
  11. sağol varol beni de es geçmemiş. her hafta hatırlıyor.

    l harfiymiş ben çizgi zannediyordum.
    1 ...
  12. 57.
  13. nickiyle yalarun demek istiyor herhalde.
    1 ...
  14. 58.
  15. Lan oğlum sen kim köpeksin de senin açık eksilerinle küçülcez?

    Hadi şimdi adıma küfürlü Nick açıp kudur hshshsh..
    4 ...
  16. 59.
  17. Bun da o y*rak yok emin ol. Bundaki anca bamyadır hahahsh..
    5 ...
  18. 60.
  19. 61.
  20. açık eksileyerek dikkat çekmeye, sözlükte popüler ve gündem olmaya çalışan bir troll.
    3 ...
  21. 62.
  22. bu arkadaşın istikrarından istiyorum.para verseniz bu kadar eksileme yapmaz.
    1 ...
  23. 63.
  24. ismet gurbuz bile bundan daha zeki ve daha güzel paylaşımlar yapıyor. gerisini siz düşünün. Veletin tüm hayatı sözlük olmuş,kendini sözlüğe o kadar kaptırmış ki o kadar iğrenilmesine rağmen sürekli farklı nickle sözlüğe geri geliyor. O kadar boş beleş, vasıfsız insan ki. Bir insanı sürekli olarak açık eksileyecek vakti kendinde buluyor.
    Eminim ki bu veledi hepiniz biliyorsunuzdur hshsh.
    Neyse, hırsını alamayıp birazdan adıma küfürlü başlık açar.
    3 ...
  25. 64.
  26. 65.
  27. Demeyin öyle, Hırsını alamayıp birazdan nickaltınıza küfür yazar jsjsjs.
    T: silindikçe geri gelen, tüm hayatı sözlük olan yazar.
    3 ...
  28. 66.
  29. bugün de es geçmiyor sağolsun.

    5 hesabı iyi idare ediyorsun. en azından benim fark ettiğim o kadar.
    0 ...
  30. 67.
  31. şu embesili hala silmeyen sözlük yönetiminin ben ta..
    4 ...
  32. 68.
  33. Kaç kere silik yedi yine geliyor jsjsj. Görmezden gel diyecem de ismet gurbuz'den daha.... Neyse...
    1 ...
  34. 69.
  35. tek özelliği eksileme olan birini banlamak yerine meşhur ettik,sözlük bunu çok güzel hakediyor.
    0 ...
  36. 70.
  37. bu adam bana full seri artılama yapar sizi neden eksilesin anlamıyorum. artı alıken iyide eksi gelince neden yaygara yapılır anlamıyorum. gerçekten çok yazık.
    1 ...
  38. 70.
  39. bu arkadaşı admin yapın da bari o bizi banlasın kurtulalım bu işten.
    1 ...
  40. 72.
  41. konuştum ailesiyle 6 yaşında çocuktur,ailesi oyalamak için tablet veriyor buda sürekli sözlükte oyun oynuyor kendince.okuma yazmayıda henüz tam sökememiş.
    4 ...
  42. 73.
  43. nicki çok tatlı olan bir yazar. eksilemezsen üzūlürūm.
    1 ...
  44. 74.
  45. Hahshshs olum sözlükte açık eksilediğim tek Avel bu. Eminim ki bildirimlere bakıp benim nicki görünce çıldırıyordur. O değil, kaç günden beri nickaktımıza gelip küfür yazmıyor. Çok şaşırıyorum, evet..
    4 ...
  46. 75.
  47. açık eksiledikten sonra akıllanmış sanırım. artık daha dūzgün entryler giriyor.
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük