sözde ingilizceye çok yakın bir dilmiş. beni her zaman güldürmüştür bu söylem. hatta bir arkadaşım ingilizce hocasına isyan ediyordu lisede. "kürtçe ingilizceye çok yakın bir dil. kürtçe biliyorum ama ingilizce konuşamıyorum" diye.
edit: ırkçılık yapmayalım. biz müslümanlar için ayrım müslim veya gayrimüslim, müslüman olmayanlar içinde vatanperver, vatan haini olarak olmalıdır.
Benim için ingilizce ile yarışabilecek zorlukta bir dildir.
Okuduğum gibi yazamıyor, yazıldığı gibi okuyamıyorum.
Bildiğim birkaç kelimeyi unutmamak için fırsat buldukça izlerim kürtçe yayın yapan kanalları.
Diller allah ın ayetlerindendir. Arkadaşım, tek çıkış yolunuz islam dır. Yoksa aha meydan, birbirinizi yiyip durun. Asla islam sız felaha ulaşamazsınız. Yav mesele pkk değil, hdp değil. Adamım ana dili. Bırakın konuşsun. Zaten pkk devletin milliyetçilik ilkesinden Faydalanarak çıktı. Osmanlı, Selçuklu zamanında niye yoktu? Olmuşsada zaman zaman. Ee zaman zaman biz Türkler de birbirimizi az doğramadık.