surilerin faturası resmi makamlara göre 50 milyar dolar, sen 100 milyar dolar de. afganların ise 3-5 milyar dolardır. olmadı 20 de.
sadece pkknın maliyeti 2 trilyon dolar. diğer kürt isyanları, bireysel olarak kullanılan kaçak elektrik vb kaçakçılıkları, sosyal yardımları, devletten yapılan bedava sağlık gideri gibi kalemleri saymıyorum bile.
işin komiği ise suriyelileri ve afganları irade sahibi bir iktidar 1 yılda ülkeden % 90-95 oranında defeder. peki kürtler?..
(bkz: ayrılıkçı türkler)
Bizler için; Ülkemizde bulunan suriyeli ve afganlardan hiçbir farkı yoktur.
Suriyeliler esad'dan, afganlar taliban'dan, k*rtler saddam'dan korkup arkasına bakmadan kaçmışlardır..
yemin ederim mike sürülecek akıl yok lan bu sözlükte. tek derdiniz grupcuklar kurup birilerine saldırmak. toplumsal linc psikolojisinden baska bir sey kalmadı bu sözlükte.
26 Mayıs 1963 Hürriyet
Doğu'da Eşkiya avı başlıyor
(1963) Koçero ve "Tilki Selim" ile dağlardaki diğer şakileri yakalamak için Doğu'da eşkiya avı başlıyor. Jandarma Genel Komutanlığı hazırlıkları tamamladı. - Büyük harekat 1 haziranda
24 Aralık 1968 Günaydın
Doğudaki mahalli gazeteler şakilerin kışın yok edilmesi için kampanya açtı
(1968) Doğu'da kışın bastırması ile birlikte Doğu gazeteleri ve özellikle Siirt gazeteleri içişleri Bakanlığı'nı uyarmak için büyük bir kampanya açmışlardır .
Bazı ortadoğuluların “ türkiye'nin refahını sömüren ama türkiye'ye zarardan başka hiç bir şey vermeyen ortadoğulu bir etnik grup.” Diyerek aşağılayıp kin ve düşmanlığa sevk etmk istediği türk devletinin kurucu unsurlarından biri. Ulan bu ülkede refahı sağlayan zaten kürtler, inşaatlarda kim çalışıyor, tarlalarda kim çalışıyor, meyveleri kim topluyor!
kürtlerin hakları verilmeli ve fıratın doğusunda , muratın güneyinde kürt devleti
kurulmalıdır . böylece kürtler de batının eline düşmekten kurtulur .
perşembenin gelişi çarşambadan bellidir .
***************************
yıllardır süren kanlı çatışmalar ve terörün geride bıraktığı tortu , kamuoyunda
kürt kimliğinin kabul edilmesinden ibarettir . türkiye bu bu noktaya hiçbir bedel
ödemeden gelmeyi becerememiş ama sonucu da engelleyememiştir .
3 mart 2007 . star gazetesi . mahir kaynak .
********************************
kürtlerle boğuşmak uğruna türk milletinin bütün varlığı eritilmiş , borçlandırıl
mıştır .
türkler olarak önümüzde iki yol vardır .....
* kürt , arap ,afgan , afrikalı nufusunun içinde boğulmak ...
* türk nüfuslu türk devletini kurmak .....
türk olan senindir . rus - sovyet işgali altında bile olsa gün gelir sana yaklaşır , yardım
eder . işte azerbaycan ...
türk olmayan senin değildir . işte araplar , kürtler , ermeniler vs ....
Haşmetli reisimizin politikaları sayesinde, etnik sorun sıralamasında Suriyelilerin gerisine düşmüş ve hatta zannımca mültecilere bakıp, Türk insanın asıl derdinin ırkçılık değil vandallık olduğunu bir nebze olsun anlamaya başlamışlardır.
Olm saçmalamayın ne türkü. Allah korusun Türk falan diyorsunuz. Çok şükür değiliz. Biri Türk değildir demiş diğeri de zorla bizi Türk yapacak. Yav bırakın bu işleri
Güneydoğu bizim Türkiye hepimizin kafasında olanları için konuşmak gerekirse
Devlet eğitmek için doğuya personel gönderir "vıyyy Tırklar bizi asimile ediy" diye öğretmen öldürürler başka zaman kültürlerinin bir parçası olduğu halde çocuk gelin, berdel, kan davası, akraba evliliği, aşiretçiliği Kürtler bir türlü bitiremedi çünkü Türkler bizi eğitmedi diye ağlarlar
Bağımsız Kürdistan istiyorum derler, tamam git doğuya Antep'in doğusuna çekelim sınırı oradaki türk buraya buradaki Kürt oraya dersin ben izmir, istanbul,Ankara bırakmam derler
Kısacası Arapları, somalilileri eğitebilirsin fakat bir Kürtleri iki afganları kesinlikle eğitmezsin
töre adı altında kan döken, husumetli oldukları kişilerin çocuklarını bile acımasızca öldürebilen ırk türüdür. yaşayışları ve gelenek görenekleri ile daha çok süryani, ezidi, arap ve farslara benziyorlar. türk kültürü ile arada en ufak bir yakınlık bile yok. doğu ve güneydoğu 'da hali hazırda pkk ya yardım yataklık yapılanları mevcuttur. zengin olanları batıda yaşar fakirler olanları kırsal da yaşamını sürdürür.
Almanya’da gündem Türkiye: “Gri Pasaportlu’yu gözaltına alın” emri
Daha önce gelenlerin dışında, AKP'li Yeşilyurt Belediyesi aracılığı ile
gelenlerin 5'inin de “Ben Kürt kökenliyim. Eziyet görüyorum” diyerek
iltica talebinde bulunduğu açıklandı. Bu kişilerin ismi, adresi ile bilgileri
Federal Göç ve Mülteciler Dairesi'nde (BAMF) yer alıyor.
Bakan Arslan: Bugüne kadar teröre harcanan para en az 500 milyar dolar
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Arslan: "Bugüne kadar teröre harcanan
para en az 500 milyar dolar. Daha çok olduğu da söyleniyor.
terorizmin ocagi olan bi etnik grup. boktan bi kulturleri vardir. turkiyenin dogusu ve guneydogusunun icine ettikleri yetmezmis gibi bati bolgelerinin de agzina etmektedirler. istanbulda yasayan bunlarin hayvanliklarini elbet gormustur bi sekilde. ya gurultusunden ya copunden ya kirolugundan ya hayvanligindan ya ekonomik zararindan cekmistir herkes. bunlarla komsu ya da ayni mahallede yasamak zorunda kalan normal vatandasi birakin, kalburustu kesim ve hatta zengin kesim bile cekmistir bi sekilde eminim, mesela trafikte magandalarla ugrasmak zorunda kalmislardir.
vatan diye zorla tuttugumuz topraklar kanser oldu cikti. askerimizi ve memurlarimizi sehit ettikleri yetmezmis gibi, ekonominin altini ustune getirdikleri azmis gibi bi de yasadigimiz yerde de guvende hissedemiyoruz.
vatan topragi falan diye kivrilacaksan, kurtleri bastan kovacaktin. suriyeye mi gider, irak a mi irana mi sovyetlere mi bilemem. ya kokunden halledecektin. yok oldurmem, humanistim, kiyamam onlar da insan(bence degil ama) dersen vereceksin boktan ulkelerini ne boksa yerseler yesinler. bunlar uredikce ve yayildikca goreceksiniz, simdi olmasa bile yakin bi zamanda bi kurt gelecek ve ya seni, ya bi arkadasini ya ailenden birini oldurecek, gasp edecek, bicaklayacak, molotoflayacak, cetesiyle gelecek, arabani yakacak ve bu yazdigim yaziyi hatirlayacaksin.
birazda güzel hayaller kuralım . cinnet girdabından kurtulalım .....
türkler ve kürtler sakinleşir . kafalarını kullanmaya başlar . iki taraf
ta içindeki ajanları , hastalıklı şahısları kovar .barışçı bir şekilde yolları
ayırır . 1921 yılında ruslarla anlaştığımız gibi kürtlerle de anlaşırız .
fıratın doğusunda , muratın güneyinde kürtler artık rahatça yaşa
maktadır . huzursuzluk , uğursuz bitmiştir . kürtler artık tarım ve havyan
cılıkla , güneş ve rüzgar enerjisiyle uğraşmaya başlamıştır . zengin kürtler
bölgeye dönmüştür . artık parayı arabaya , kumara yatırma devri bitmiştir .
artık çok çocuk yapmaya gerek kalmamıştır . böylece toplum da insanlar da
rahatlar . " az toprağımız var , işim var , bir , iki çocuğa nasılsa bakarım "
denilmektedir .
dicle nehrinin ve van gölünün kıyılarında büyük yüzme havuzları yapılır .
işten çıkan , tarladan dönen kürtler yaz akşamları bu havuzlara akın eder ,
kimi traktörle , kimi çapa motoruyla , kimi mersedesle .havuzda biraz kulaç
attıp rahatladıktan sonra sögüt , çam , ıhlamur ağaçlarının gölgeleri altında
otlu peynir , yeşil zeytin , lavaşla atıştırma yapılır .
zaman zaman esen sıcak rüzgar , kebab kokularına karışan sarı tütün kokusu
insanlara huzur vermektedir .
kürtler " hayat ne kadar güzelmiş , bu günleri de gördük, sokakta da evde de
rahatız , kabus bitti , türkler genede kral millet , halimizi anladılar , gavurun
oyuncağı olmaktan kurtulduk " demektedir .
türklerin mutluluğu da az değildir . iskemleden kurtulan , yürümeye başlayan
bir felçli gibi şaşkınlıkla karışıktır . çatışma haberleri kesilir , ekonomideki kara delik
yokolur , türk işçisi yüksek ücret alır , ordu hem içerde hem dışarda gücünü tüketmez
doğu anadolu canlanır , eğitim adalet ve sağlık sistemi rahatlar . bozguncu takımı
dışarıya kaçar .
türk ordusunun serbest kalması yunan ve ermeni çevrelerinde tedirginlik yaratır .
amerikalıların morali gayet bozuktur " eskiden bunlara bir uçuş saati 3000 dolar
olan kobra helikopterlerini satıyor , ne güzel soyuyorduk , işin kötüsü bunların anlaşması
diğer ülkelere model oldu , müslüman müslümanı öldürmez deyip bizi kovmaya başladılar "
demektedirler .....
Mensubu olduğum Aslen sarışın mavi gözlü bir millet iken şansımı silkeyim simsiyah saçlı mavi gözlüyüm. Baktımda ne tartışmalar ne tartışmalar önemli olan dedenin ne yaptığı değildir senin ne yaptığındır.
Başlıktan da anlaşılıyor bu.. Türk küsküsü yemeye o kadar alışmışlar ki, yemeden duramıyorlar.. Ayrılıkçı türkler fikriyle sırtımızdan atılacaklardır. Bazı üyeleri aşırı xexodur ve aveldir.. Göktürk alfabesine aramice derler.. işte bunlar hep gen bozukluğundan kaynaklanan geri zekalılık.. Ensest işlerine pek bulaştıkları için olmaktadır bu da..
Şu başlıkta kırdoların dandik entarilerini görüyoruz ki, bu adamların bilgiden, entelektüellikten, tarihten falan haberi yok. Şu sözlüğe kürtçülük yapmak için gelmişler.. Hep cumhuriyetin verdiği eşitlik bunlar işte.. Şu adamlarla ancak beluciler, afganlar falan eşit olabilir.. içlerindeki irin her yerden belli oluyor. 500 yıldır türkler bunları adam edemediyse, yapacak bir şey yok..
Ulan kırdo xexosu, göktürk yazıtlarına aramice demişsin.. Hahha nasıl güldüm. Aşağılık kompleksli davar seni. Ben 4 yıllık türkoloji öğrencisiyim be xexo. Göktürk yazıtlarını neredeyse ezbere biliyorum.. Göktürk alfabesinin kökeni hakkında bir sürü teori vardır. Arami teorisi bunlardan biri. Ama teori. Git teori neymiş ona bak aşiret artığı. Göktürk alfabesi ile runik alfabesi benzer ama aralarında farklar vardır.
Ayrıca, göktürk alfabesinin taşlara yazılması bir eksiklik değildir. O taşlar 3 metre yüksekliğinde. Sizin 5 mm bile taşınız bile yok lan. isveç'te vikinglerden kalma runik yazılı taşlar vardır. isveçliler onu canı gibi korurlar. Iıyy taş bu demezler.. Xexo aklı işte..
Tanım: türklerin, ayrılıkçı türkler fikriyle derhal sırtından atması gereken kambur bir topluluk..
Edit: ulan keko bana cevap yazıp durma. Gondiklediğimin kekosu. Donuzumdasın. Bu sözlüğün tadını iyi çıkar. Gelecekte batıyı rüyanızda bile göremeyeceksiniz çünkü. Ensest ilişki dölü, yamuk suratlılar sizi..
mesela 1920 lerde çekoslovakya veya avusturya - macaristan gibi
türk - kürt ittifakı kurulsaydı neler olurdu ???
" kuzey ırakta hem kürt hem türk var , petrol de var . şurayı ingilizin
elinden çekip alalım " fikri uygulamaya geçermiydi ?????
veya benim de beğendiğim , herkesin yoluna gitmesi fikri . bu pozisyonda
fıratın doğusunda , muratın güneyinde kurulacak bir kürt devleti tabii ki
ırak kürtleriyle bütünleşmek isteyecek , türk devleti ile arası iyi olduğu
için de bütün kuvvetini ingilizlerle mücadeleye ayırabilecekti . türkiyede
petrolden pay karşılığı kürtlere destek verebilirdi .
bunlar olmadı . şimdi freni patlamış bir otobüsün yolcuları gibi korkuyla
sonumuzu bekliyoruz ....
1908 - 1938 yılları arası türkiye tarihi çok karışık . 1924 - 1926
yıllarında ciddi kırılmalar oldu . bilmediğimiz o kadar çok şey var ki
yanlış bir şöylemek istemem . belgeler vs .
After the Treaty of Sèvres, which settled some territories, Sulaymaniya
still remained under the direct control of the British High Commissioner.
After the subsequent penetration of the Turkish "Özdemir" Detachment
into the area, an attempt was made by the British to counter this by
appointing Shaykh Mahmud governor again, in September 1922.
Mahmut Berzenci ilk olarak Mayıs 1919'da Süleymaniye'ye vali olarak
tayin edildi.[3] 10 Ekim 1921 tarihinde Kürdistan bölgesinin büyük
şehirlerinden Süleymaniye'de bir Kürt Hükûmeti kuruldu.
Şeyh Mahmut Berzenci, kendi kendini "Kürdistan Kralı" ilan etti.
Lozan Antlaşması'ndan sonra Birleşik Krallık Yüksek Komiserliği, Irak'ın
bütün bölgelerini birleştirmek isteyince Şeyh Mahmut Berzenci buna karşı çıktı.
Mahmut Berzenci ve Hükümetinin teslim olmaması üzerine Birleşik Krallık Kraliyet
Hava Kuvvetleri, Süleymaniye ve çevresini bombaladı .
1924 yılına kadar türk destekli kürt birlikleri ingilizlerle savaşıyordu . musul - kerkük
petrol bölgesi ingilizler için önemliydi .
nedense bir şeyler oldu . bu iş bozuldu . yoksa ingilizlerin başı çok ağrıyacaktı .
petrol ingilizin , cenazeler de bizim oldu . ingiliz tarihçi arnold toynbee " türkiye
yönetimi gelecekte ,kürt ve dindar gruplarla uğraşmak zorunda kalacaktır " diye
yazmıştır . bir binayı en iyi bilen onun mimarıdır . hürmetler ....
" kavga eden iki kişi gördüğün zaman bil ki , yakında gizlenmiş bir ingiliz vardır ".