Türklerden 200 yil once bu topraklara geldikleri halde burasi bizim ulkemiz defolup gidin ulkemizden diyenlere oglumm kimi kimin evinden kovuyosunuz diyenlerdir.
Karadeniz bolgesi ve ic anadolunun bazi köyleri cok daha gariban ve kendi halinde birakilmis iken, hala 2013 senesinde devletin kendilerine bakmadigini iddia edebilen etnisite. O kadar yatirima ragmen hala hallerinden memnun degiller. Devletin Güneydoğu ve dogu Anadolu'ya yaptigi yatirim ve yardim azımsanmayacak seviyede, ama ben kendimi bildim bileli bu adamlar hallerinden hic memnun degil ve olmayacak da.ne istediklerini cozebilmis degilim ama benim vergilerimle kullandiklari kacak elektriği unutmayacağım. Hakkımı helal etmiyorum.
5000 yıllık tarihimiz var deyip daha kürtçe tarihte yazılan bir kitapları olmayan yersiz yurtsuz bir nevi meczup modeli insan olduğunu zanneden kişiler topluluğu.
acımasız türklerden ve cahil milliyetçi azerilerden kat kat iyidirler. Burda söz etdiyim türklerin geneli deyil cahil kesimden söz ediyorum. Rahmetli babam azeri ancak anam kürt. Kürde hakaret edeni sikeyim. Hatta bir kürt amca var burda her gün sarkisyanı sövüp sikiyor karabağı azerbaycandan kopardığı için.
özellikle kürt erkekleri türk ırkının çoğalmasında büyük görevler üstlenmiş dünyanın en asil, en güçlü, en iradeli milletidir.
5000'yıllık tarihi olan yer yüzünün en köklü ve en şerefli milletidir.
zürriyeti tüm kıtalara yayılmış ve tüm dünya'yı özünde kürtleştirmiştir.
hangi milletin soyunu araştırırsanız araştırın muhakkak bir ucu kürtler'e dayanır.
tarihi hakkında zerre bilgiye sahip olmadan hakkında atılıp tutulan toplum. ne kadar cahilsiniz lan türkçüler. ben de türküm ama birazcık okuyun araştırın lan. sözlükte almışsınız arkanıza yancılarınızı (her ülkücü gibi), önünüze gelen kürt kelimesi geçen başlığa saldırıyorsunuz. salyalarınızı bir temizleyin, biraz okuyun.
türkiye cumhuriyeti sınırları içinde yaşayıp türkiye cumhuriyeti'nin elektriğini çaldıkları halde, depremle yıkıldıklarında türkiye cumhuriyeti koştuğu halde "t.c. bizi asimile ediyi" diye yine mağdur olan varklıklar.
moderasyon tarafından da çok sıkı şekilde korunurlar, haklarında olumsuz entry giremezsiniz.
kendileri milliyetçilik adına her şey yapar ben kürdüm vb... derler sorun çıkmaz ama bir türkün ben türküm lafına bile tahammülü olmayan faşistlerdir.eğer bu ülkede faşist bir ırk varsa oda kürtlerdir.