Kurtulamadığım bir leke gibi yapışmış illet borcum. Sadece 2500 TL var dün ödemeyi unuttum taksidini, 10 lira girmiş. yarın ödeyeceğim 20 TL faiz gelecek. Ödemezsek kartopu gibi gene büyüyor. Virüs gibi bir şey pislik şey.
silinme ihtimali yüzde sıfır. devlet kimseye bir kuruş para yedirmez aklınıza çıkarın. dandik okullarda okuyup borçlanmayın işe girin çalışın daha iyi.