adamın hasıdır. o değil de aklıma geldi, şu hayatta kimle iki çift laf edip iki kadeh rakı içelim dediysem başlarına kötü kötü şeyler geldi. *
şahsen zamanında almanyada dayımların yanındayken bi hatunla tanıştım, kölün de oturuyordu, ben mönih de ya bir oturalım, iki kadeh şarap içelim gavur elinde dedim, hatun yıldız oldu bakmadı yüzüme, alçak kadın adı hala aklımda sibel, ahh sibel ah, seni duvara karşı been!
sonra başka bir dostum oldu, tanıştık telefondan konuşuyoruz, ınternetten yazışıyoruz, bilader dedim iki kadeh bişe içelim lan ne kadar çok zaman oldu hiç görüşmedik.
ayy imaam, sorma başıma gelenler,
hayatımda çok şey değişti, önceden delikanlı gibi oturup "nerde rakı içsem" diye düşünüyorken, şimdi, "bu gün ne giyseaam"
diye düşünüyorum kıız, çok değiştim ben! dedi. vay amk oysa ki ne delikanlı adamdı hakan, ne ara böyle olmuştu, ulan bende mi bir sorun vardı?
sonra okey oynarken mynette bir gurup amca ile karşılaştım, amcalar o kadar tatlılar ki, okey masalarına dördüncü falan olduk, haftalarca, aylrca okey masasında geyik çevirdik, büyükle büyük, küçükle küçük olduk, abi dedik" bi ara toplanalım, çakalın kahvesinde bir parti oyun çevirelim yahu" dedik, ama sizleri nasıl tanıycam diyince bir video yolladılar. aman allahım ne göreyim, açmayın dedeler. * amcalar, sıvazlar.
ulan şimdi ben bu adamla iki kadeh bişe içeyim, biraz hasbihal edelim, iki lafın belini kıralım diyorum ama korkmuyor değilim, allah muhafaza ona da bişe olmasın arkadaş? bir sürpriz daha kaldıracak durumda değilim, bilmiyorum çok kararsızım. *
bu adama yazılan nick altları bile bazılarına sivilce olduysa demek ki gerçekten osbirci bir yazarmış, sıçarım lan yapacağınız işe adamı seviyoruz ki çekiyoruz altına, gelsin o bebeler bana konuşsun.
kukla bak nasıl rahip çıktım sana, artık evet der misin duaya?
sözlükteki arkadaşlarımdan tanışma şerefine nail olduğum nadir yazarlardan birisin.
bir kere daha yaşlıymışsın gibi yazıyorsun ama inan görünümün öyle değil, kendine haksızlık ediyorsun *
ayrıca ısmarladığın iskender kebabını da yazdım kenara, olası izmir ziyaretinde nasıl tıkıyorum ağzına kumruları iyi izle*
çok hoş sohbet adam, adamın dibi.*
sürprizlere açık ve hazır olsun diyor, başımı yukarı kaldırarak ( elimi arkaya koyarak!) ki burası çok önemli, yürüyüp gidiyorum. al bir de şiir ulan senden mi korkacağız biz püfs.
k ukla imiş onun adı
u nutamazmış seviştiği kızı
k urabiye gibi yerim lan seni
l ale***
a kıllı ol ki vermeyeyim eline.*
neyse ben lafımı ortaya şiirimi yan tarafa korum, beğenen alır kaçar beğenmeyen bırakır bakar falan filan feşmegan. kuklaymış bak hele bak. nasıl da gaza getirici bir nick alın elinize sütrün filan gibi bak bak aman da aman. yer miyim ben ya bu numroları. her tarafın kukla olsa ne yazar agucuk.
Üzerine gelinmesinden hoşlanmayan yazar.
Beni çekemeyen anten taksin
Kivamindaki esprileri ile de göz dolduruyor. Çok zeki. sözlüğün en iyi yazarı oluyor ve mavi masaya 10puan.