böyle yazarların kıymetini bilmek gerekir. yaşanmışlıkları kağıda dökmek ne demek abi işte adam bunu yapıyor. sen masaya yumruğunu vurursun ses çıkarya adam ruhunu koyuyor.
'Başarısız olduysan oldun
Yıkma kendini zaten yorgunsun
Ya bu deveyi güdersin ya bu diyardan gidersin
Ya vazgeçer unutursun
Ya da yolun açık olsun, hadi..''
aklıma vantrilok kelimesini getirdi. ingilizcesi ventriloquist' tur ilk defa ingilizce tanımdan ogrendigim kelimedir. jeff dunham tavsiyemdir. eminim bircok insanında aşina olacagı adamdır. ölü terörist ahmet, walter gibi karakterlerinde babasıdır.
aklıma vantrilok kelimesini getirdi. ingilizcesi ventriloquist' tur ilk defa ingilizce tanımdan ogrendigim kelimedir. jeff dunham tavsiyemdir. eminim bircok insanında aşina olacagı adamdır. ölü terörist ahmet, walter gibi karakterlerinde babasıdır.
sonra yok moderasyon beni sevmiyiii, beni çaylak yapiii, chat forum tarzı entry formata aykırı kuralından yola çıkarak sana 1 hafta takarlarsa bunun suçlusu kim ?
Kişi karşısındakini kendi gibi bilir felsefesiyle "yav şu yazar çok oy almış ben çok kıskandın dur eksi oy vereyim..." sözleriyle yönetimin inanılmaz mantık hatası yaptığını ileri sürmüş yazar.
Ben de böyle bi bok atarak ne kadar kıskanç ve ibne olduğumu anladım. Buraya da sıçtıgima göre gidebilirim artık.
dün akşam beraber pirinçhanda nargile tüttürdüğümüz yazar. ne ciğer varmış arkadaş sende ya? pösür pösür tüttürüyo. en kısa zamanda tekrarlayalım, özlemişim hırboyu.
tam bir artı oy düşkünü yazar. keşke ortaya çıkıp da şu oylama yapmak için 10 saniye kuralını eleştirseydi oylama yapılmayan bir sözlükte bir de üstüne üstlük 10 saniye kuralına değinseydi. garibim en beğenilenler listesine girememekten muzdarip. hayır çok istiyorsa alırız 10 tane fake hesap durmadan artılarız. bu kadar ağlamasına gerek yok.
--spoiler--
oyumu kime atacağımı
akşam kaçta yatacağımı
çişimi nereye yapacağımı
ne zaman güleceğimi
nereye gömüleceğimi
onlar öğrettiii
kuklayım ben kuklayıııııııım !
--spoiler--
Kukla ile görüşmek isteyenler buyrun ben yardımcı olayım.
Fiyat tarifemiz şöyle;
1 saat: 30 tl
2 saat: 50 tl
3 saat: 75 tl
4 saat: 100 tl
gecelik: 250 tl.
Her türlü yeme içme gezme toza masrafları size ait.
Kredi kartı kullanilmaz veresiye teklif edilmez.
Ücret peşin alinir, memnun kalmazsaniz gerekli şeyler düşülüp para iadesi yapılır.
Ayrıca; esmer kadınlara %5 indirim uygulanmaktadır ve 4 al 3 öde kampanyamız mevcuttur.
Bigbadtrip imzasını görmediğiniz yerler kesinlikle müessesemiz değildir, kendi sağlığınız için taklitlerimzden sakının. Oluşabilecek maddi ve manevi hasardan dolayı kesinlikle sorumluluk bize ait değildir.
16 dakika boyunca %20 indirim fırsatı da sizi beklemekte.