şahanenin şahında yazardır. yalnız sanıyorum bu Tuğçe olayını açıklamak da bana dustu. hepiniz kuki nin aslında bu tugce den nefret eden bir karakter oldugunu sandiniz ama yaniliyorsunuz..
bakın anlatayım; kuki bir gun Çavuşu tokatlamak icin banyoya girmeye hazırlanirken suya karışarak olecek cocuklarini kime adayacagini dusunur. aday tugcedir. sag elinin icine hemen tugceyi resmeder ve banyoya girer. tam tokat isine baslayacakken de killarinin uzadigini fark edip once cavusu tıraş edeyim sonra tugce yi hallederim der. tiras esnasinda da jilet elini keser ve sag eli baslar kanamaya. Düşünsenize o sahneyi sag elini uzatmis bakıyor. tugcenin yuzu kan icinde. sendrom olusturur amk, anksiyete olusturur. cavus iceri kacar ve bir daha tugce nin adini dahi duymak istemez..
sevgili kuki bunu anlatmak yazarlari aydinlatmak zorunda hissettim kendimi zira senin gibi bir fenomenin cavus tokatlarken bile ne dusundugunu neler hissettigini merak ediyorlar. bidahakine daha dikkatki ol canim kardeşim. sevgiler.
bugün nick altına entry girilmemesiyle aşağıdaki dizeleri hatırlatan yazar.
Alp Er Tunga öldü mü
Issız acun kaldı mı
Felek öcün aldı mı
Şimdi yürek yırtılur
(#19100256) güldürmüş yazar. normalde yarılırdım da yarılma güdüsü yok bende. internet esprilerine yarılamıyorum. canlı kanlı olması lazım o esprinin. yani güldürdü diyince gülümsetti anlaşılmasın, ben değil başkası olsa yarılırdı. öyle süper bi espriydi. keşke ben yapsaydım espriyi.
bu sefer sert kayaya tostlayan yazar. sevişelim mi diye mesaj atmış, beni kız sanmış tamam lan dedim sevişelim. buna bir iki kız resmi gönderdim, kız olduğuma inandırdım. telefonda konuştuk bir programla sesimi değiştirdim sesim kız sesi gibi çıkıyordu bu iyice tav oldu.
buluştuk kukişimle, kukiş samsuna geldi. beni görünce şaşırdı kaçmaya başladı. gel lan buraya dedim kaçamazsın. neyse gerisi malum anladınız. neyse şimdi gelir hikaye yazar bize. o hikaye yazsın benim dediklerim gerçek, değil mi kukişim.
gün geçmiyor ki bi sevişme anısı anlatmasın bize. silik falan diye dedikodular dolaşıyormuş bizim kamuran teyzeden duydum altın gününde. kısır 10 numaraydı hacı...2 tabak gömdüm...
neyse kardeşim onu diyorum işte bizim milli takım bu macaristan'a çakar ama bu abdullah avcı'Nın burun büyüklüğene çözüm olur mu bilemem...