haftanın en begenilenlerine giren itiraf entrysinde en çok merak ettiğim o derbi maçının kaç kaç bitiğiydi, sagolsun cevap vermiş fenerbahçem 1-0 kazanmış maçı. e adama demezlermi, kadıköyde oynanan bir maç için sevgili ekilirmi?ayıp etmişsin kuki.
çok afedersiniz pazar günü hava güzel diye 3 yaşındaki yeğeni alıp parka götürdüm. amaç tabiki çocuğun gülüp eğlenmesi, hoşca vakit geçirip temiz hava alması falan değildi. sikmişim onun mutluluğunu.. amaç onun şirinliği sayesine parkta kız ayarlamam, manita yapmamdı. neyse, aldım çocuğu salıncağa koydum yupbi yupbii diye başladım sallamaya.. çok mutluyduk.
karşı banklarda oturan 4-5 kadın bizi izliyordu. hemen ikisini eledim. evli oldukları çok belliydi çünkü.. diğer 3 kızı hem süzüyor hem de yalandan yere yeğene gülücükler saçıyordum. arada bir de '' hadi dayısı, daha yukarı dayısı '' gibi cümleler kullanarak çocuğun bana ait olmadığının sinyalini veriyordum ( böyle de zekiliklerim vardır amk )
hülasa çocuğu o dönerli kaydıraklara koymak için salıncaktan aldım ve göz ucuyla kızlara baktım.. hani kaslı pazuma bakıyorlar mı deyü baktım.. evet bakıyorlardı. yavaş yavaş gittim ve iyice havaya kaldırıp çocuğu kaydırağa koydum.
ağannn sikimmmmmmmmm
evet amk kaydırağa koyar koymaz aynı bu şekil bağırdım. ağan sikimmmm dedim. kaydırak da elektrik varmış meğer. bizim zamanımız da yoktu böyle amk. demir kaydıraktan kayardık yine de elektiriklenme falan olmazdı. şimdi plastik olduğu için sürtüne sürtüne elektirklenme oluyormuş. kızlar bana ığğ dercesine baktı. orda yaşlı bi teyze '' oğlum biraz edep lütfen '' dedi. çok utandım. aldım çocuğu kucağıma ve gittim. ağladı çocuk ' banane banane gitmicem ben '' dedi. '' sus sikerim parkını markını'' dedim ablama götürdüm.
çarpılanlar beni anlar amk. diğerleri ne diyo bu tipini siktiğmin der. çok acayip bi gündü. dondurma yaladık.
(#19167032) keske hep boyle yazsa. kitle psikolojisini çözmüş bu bilgisinide yazılarına gayet guzel işleyebilmiş yazar. sözlük demirbaş kayıtlarında kayıtlıdır. hep orda olması dilenen yazar.
hakkında bu kadar çok entry girilince "öldü heralde" diye düşündüğüm, sonra (#19167032) nolu entrisini okuduğum, daha sonra ölmüş olduğundan emin olduğum yazar. emin in de amına koyim.
adamı tanımam etmem, bişi diyemem hakkında ama (bkz: (#19167032))bunu okuyup, inanıp hatta duygulanan yazarlar hakkında çok şey diyebilirim. eleman akıcı yazıyo eyvalla ama etmeyin be. adam resmen (bkz: adını fatma koydum: kuklanın yolu)yapmış,arada canım kardeşim filminden de esinlenmiş ,bu işi de iyi becermiş tabi, sonra millet salya sümük.pes yani..
(#19167032) Ağlattın be başkan.
biliyor musun bi sevdiğim var? lan o kadar çok seviyorum ki dediğin gibi kibrit olmadan yakarım kendimi.
hani sadri alışık demiş ya
unuttum, bende unuttum
Hiç aklıma gelmedi
hatırlayamıyorum müjgan'ı
hatırlamıyorum şimdi
bu şiiri de ben yazmadım zaten
unuttum abi benae unuttum
müjgan'ın gözleri ne renkti?
sen küllendirebilmişsin be abi.
bak bana ben yapamıyorum işte. kaç kere ayrıldık, barıştık 1 gram azalmadı sevgim, aksine arttıkça arttı.
ben yapamam abi, ben unutamam, vazgeçemem, bırakamam. bilirim ki o'nu bıraktığım an yaşamak için tek sebebim kalmaz benim. ben sadri abi gibi unuttum deyip içten içe ağlayamam da.
zor abi zor sevmek. bazen hiç karşıma çıkmasaydı desen bile o'nu bir an düşünsen bile mutlu oluyosun. bak bana abi geceleri onun sesini duymayı özledim.
Elham dürüsü ile
Kızlar sürüsü ile
Sabah birisi ile
Akşam birisi ile
Aminnnnnnnnnnn
Allahım
Karımı her türlü tehlikeden koru
Gerekirse ben tehlikeye atılayım
Onu hiç yorma
Gerekirse ben yorulayım
O çalışmasın ben çalışayım
O hasta olmasın ben olayım
Allahım
O aldatmasın
ben aldatayım
benim güzel karım dul kalmasın
Ben kalayım
Aminnnnnnnnnnn
Allahım