kukla

entry4406 galeri804 ses2
    1344.
  1. küçük altın da takar bunlar. ama kukla kara poşetlere yatırır hemen parayı.
    2 ...
  2. 1343.
  3. kendisi sözlüğümüzün güzide sevişke... öhöm. yani yazarlarından olur.
    neredeyse tüm entrylerini okudum desem yalan olmaz. şu son bir haftadır belini üşüttüğünden dolayı bizleri o bilgi yüklü entrylerinden mahrum bırakmakta. tüm sözlük ahalisi olarak tez zamanda eski sıhhatine kavuşmasını diliyoruz.
    o değil de
    kukinin entrylerini okurken dikkatimi çeken bi nokta oldu.
    ilkokul ile ilgili anlattığı anıların hepsi 4.sınıfta geçiyor. hatta yürekleri dağlayan, hayatı sorgulatan o ibretlik entrylerindeki çocuk da hep 4. sınıf öğrencisi. bu da böyle bir tespitimdi...
    6 ...
  4. 1342.
  5. bir kukla zor yetişmiyor! yazarı.

    üstelik yeni kitabı çıkmış.

    http://galeri.uludagsozluk.com/r/kukla-431530/
    7 ...
  6. 1341.
  7. 1340.
  8. 1339.
  9. Hepimiz kuklanın feykiyiz kuklayi da sikeriz.
    4 ...
  10. 1338.
  11. hatcee olablirr mesaj attım karıya hiç cevap vermedi bana . küfür etmemmek için kendimi zor tutuyorum . bi mesajcık yahu . yok twitterdan neden ekliyorsun . nasıl bi feyk bu hatcee çözemedim . ama bir kadın polis olacak kapasite yok kukla da. benim tanıdığım kukla biraz aptal yahu bu kadın çok zeki *
    4 ...
  12. 1337.
  13. Akrostislerimden birini armagan etmek istedigim yazar.

    Kulagina birsey diyecegim beni oku
    Unutma yarin hafta sonu
    Karsi cinse bukadar vakit harcayacagina
    Lanet olasi bir kitap al yak sominende
    Artik bitti akrostis mutluluklarla yasa.
    2 ...
  14. 1336.
  15. (bkz: antikaw militarist/#19401616)

    evet dostum anlaştığımız gibi yakalanınca itiraf edecektik,
    delikanlı ol ve gerekeni yap!

    bak ben yaptım.
    3 ...
  16. 1335.
  17. babası gepetto nun izin vermemesi nedeniyle son günlerde bizi kendinden mahrum bırakan uludağ sözlük yazarı.
    4 ...
  18. 1334.
  19. Asuman krause'nin bir şarkısının adıdır.
    2 ...
  20. 1333.
  21. ÇOK TATLI Bi yazar, baktım tam 17 dakıka 23 saniyedir bişey yazan yok, üzülmesin garibim diye bi uplayayım dedim.
    sözlükte takılmıyormuşta,
    itüdeymişte,
    sikteymişte kavaktaymış...

    amk allahını seversen yaz la, hakket diyorum bak itin olalım yaz şu amk sözlüğüne.
    yaz ki o hep aynı kelimelerini okumaktan bıkmayan gözlerimiz şenlensin,
    hep aynı kız, hep aynı karı, hep aynı laf oyunlarını eksik etme bizden,
    sen yaz ki, biz eğlenelim.
    kendi başımıza en ufak bir ederimiz giderimiz olmayan biz acizler, biraz da olsa elemimizi, kederimizi atalım senin sayende eeyyyy ulu kukla.
    yaz ki sen,
    biz de bi sikim yazmaktan aciz gurebalar olarak koşup gelelim nickaltına, o yazdığın über keyifli yazının entry nosunu verelim ve bu yazıyı herkesin okumasını sağlayalım olmaz mı? lütfen he de, ne olur be kuki!

    tey allahım ya, ulan bunu yaladıkları kadar tuz gölünü boşaltıp yalasalardı, gölün adı değişirdi yeminle... gerçi boşaltıp yalamalarına gerek yok, bu kadar yalamaya o göl kendiliğinden boşalırdı zaten.

    yürü git la nerde yazıyosan yaz, nimet ettin kendini bu özgüvensiz mahluklara..
    siee sieee. sinirlendim gene amk.

    bak hele bak, ulan ne ara okudunuz kocaa yazıyı ibınalar. :)
    edit: laf soktuk entry numarası bile 31 ile bitiyor. hay amk sözümü geri aldım lan. var bu ibnede bi keramet.
    31 ...
  22. 1332.
  23. çüküm ayazda kalmis eşek penisi gibi oldu lan.
    En kısa zamanda yazmazsan tuğçe özbudak gibi sevgilin olsun.

    Edit: neyse yazmış, kate upton gibi olsun madem.
    3 ...
  24. 1331.
  25. komşu kızlarını öksüz, bi çare ve ilgisiz bırakan yazardır. gel geri panpa nerelerdeysen?
    3 ...
  26. 1330.
  27. sanki sözlükten soğuyan yazardır. sırf o soğumasın diye geri geldim valla. yoksa yoksa yine mi meme laan.
    3 ...
  28. 1329.
  29. Niye troll dendiğini anlayamadığım yazar.

    Yazılarında seks/ sevişme üzerine birtakım irdelemelerde bulunuyor ve bunları gayet mizahi bir dille yapıyor. Zaman zaman satır aralarında aslında duymak istemediğimiz tespitler bile gizlenmiş oluyor. Aynı yazıları Leman veya Uykusuz'da yazsa sırıtmaz.

    Kimseye çamur atmıyor, belli kesimleri hedef almıyor, sırf insanları sinir etmek veya kindarlığını yansıtmak için yazmıyor. Sadece başlık açmak, ortalığı karıştırmak veya entry girmek için de yazmıyor. Yazılarındaki içtenliği hissetmemek imkansız. Oy toplamaya yönelik çabaları olduğu söyleniyor, hangimizin yok ki?

    Mizahi yönü güçlü, edebi yönü düşük, ama okutmasını bilen, blog açsa takipçisi çok olacak yazar. Troll yaftası haksızlık kanımca.
    31 ...
  30. 1328.
  31. Insan okumaya usenmeyip bir okudugu zaman bunda ki yetenegi fark ediyor. Sevilen troll olmayi basaran ender yazarlardan olarak, amsterdam da ki kovacilar tarafindan arastiriliyor hala. Arastirma sonucu ne zaman belli olur bilinnmiyor ayrica.
    4 ...
  32. 1327.
  33. geçmiş olsun kuki. bel soğukluğu olmuşsun. senin için biraz araştırma yaptım. gittim kim var kim yok sordum bel soğukluğuna ne iyi geliyo diye. lafı uzatmıcam hacı. köpek sikmek iyi geliyomuş. kapa gözünü yapıştır 2 posta.
    geçmiş olsun.
    not: petshoptan alıp hemen gönderebilirim.
    2 ...
  34. 1326.
  35. sevişkenliğiyle onuncu nesil olması gereken yazar. orgazmlı bir hayat diliyorum kendisine.
    2 ...
  36. 1325.
  37. 1324.
  38. efsanevi yazar. uslüp iyi, entriler uzun ve içerikleri her daim kaliteli olan yazar.
    2 ...
  39. 1323.
  40. ( #19356095) trollüğü layıkı ile yapan türlü türlü fantazilere sahip yazardır. bu alemde senin üstüne troll tanımam panpa.
    5 ...
  41. 1322.
  42. bazı yazarlar tarafından çekilmeyen über yazar. severek okuyoruz.
    4 ...
  43. 1321.
  44. ne cektin be kukla.

    ne didindin her yazdığın birinci olsun diye. ne fake hesaplar actın kendini oylayasın diye. gecen modun biriyle konusuyoruz ki 2 tanesi birebir tanıdıgım dostlarımdır bana dediler ki googhann biz herkesin ne oldugunu biliyoruz ancak günde 20 saat online olan adamı silmemizi bekleme. dedim tamam ne yapalım amk sizde para peşindesiniz. ne kadar online müşteri o kadar para reklam... ah be oğlum kukla. ne herkesle kanka olmaya calıştın da seni eksilemesinler diye... ama burası sanal ortam be cocumm. siktiret takma bu kadar kimse maaş bağlamıyo be evladım. yaşın kemale ermiş bırak artık bu işleri be yavrımm.
    12 ...
  45. 1320.
  46. #19337445 Ürperdik ! Aman diyiyim lan,nerdeydin ? ne yaptın sen sözlükte yokken ?

    Lan yoksa !! ?

    aman tanrım..

    http://galeri7.uludagsozluk.com/281/kukla_362826.jpg
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük