geçen gün canım çok sıkkındı dedim gideyim ustanın yanına, aradım gel dedi sağolsun, hani dedim şöyle bir çayını içip de memleket kızlarını çekiştirek, öhhöm yani meselelerini analiz edek diye niyetlendim, neyse vardım kapısına, çal allah cevap yok çal babam yok ya cevap!.
neyse abiler tam gerisin geri küskün ve bozuk halde bizim fakirhaneye dönüyorken aniden bir ses belirdi içeriden,
- keneeeeeeeee gel lan geeel buradayıııım.. anahtar paspasın altındaaaaaa al da girrrr, geeeeel, şşşşşşşşşşş..
gibisinden bağırdı ustam, aldık girdik, hay girmez olaydık yav, hay gözlerim kamaşaydı da çay koymaya filan direk mutfağa şaşırıp gideydim.. buyurun hali buydu ustanın..bu hallere düşüren utansın..* https://galeri.uludagsozluk.com/r/435462/+
bir daha buralardan uzaklaşmaması gereken yazardır. benim trollüğü bakış açım saçma sapan maç muhabbetleri yapan, gereksiz yere küfürler (alalen hakaret şeklinde) yapan yazarlar değildir. bunlar gereksiz bir kaç kuruntudan öteye gidemez zaten; fakat bu adamın yaptığı küfür olsun, trollük olsun okunmaya değiyor. gerçektir veya yalandır bunu bilemeyiz, sonuçta işini görürken yanında değiliz ! (olmayalım da bi zahmet) ister bir gece 6 posta kaysın, ister çükü kalkmasın, lakin öyle ya da böyle yazmaya devam etsin. şu sıkıntı dolu hayatımızda yüzümüzde tebessüm bırakabiliyor ya işten ondan dolay tebrik ettiğim nadir yazarlardan.
bir daha uzun süre ayrılma kukla, eski hikayelerden de olsa yaz. her gün sevişecek değilsin ya ! *