parsel parsel yahudilere satılıp işgaline göz yumulurken araplar neredeydi? bugün bile büyük çoğunluğu ses etmiyor ve zalim israilin kuklası durumunda.. bizim arapçılar da yine dini kulllanıp kitlelerin sempatisini kazanarak oy elde etme çabasında. uzun yıllardır yahudilerin toprağıydı zaten.
insanoğlu bu çorak kurak yere neden bu kadar nedensiz yere önem vermiş hala anlamış değilim. uğruna pek çok masum insan can vermiştir. hayır yani buranın çorum'dan,yozgat'tan ne farkı var?
çorum daha güzel amk..
dünyanın sonunun da olası bir dünya barışının da kaynağı olacak şehir. 3 din için de önemli, kutsal sayılan topraklardır. uğruna defalarca binlerce can alınıp kan dökülen şehirdir.
hristiyan inancına göre hz. isa' nın çarmıha gerildiği yerdir.
kudüs demek;
hz. isa' nın çarmıha gerildiği söylenen tepeye bakarken ezan sesini dinlemektir. işte bu yüzden kesişim kümesi, paylaşılamayan bir yerdir.
ve işte bu yüzden ki insanoğlunun en büyük sınavı belki de en son sınavı bu şehir üzerinden verilecektir.
edit: kore hariç neredeyse tüm dünya nın israil' in başkenti olarak tanıdığı şehirdir. doğusu batısı yok. kelime oyunlarına gerek de yok. herşey net. osmanlı zamanında çekildiğimizden beri de senelerdir de böyle idi.
“mukaddes şehrimiz kudüs’ü, mukaddes mabedimiz mescid-i aksa’yı, islam diyarı gazze’yi, her türlü işgal ve tecavüzden kurtarmak için, bütün islam ve insanlık adına, bütün gücümüzle çalışacağımıza söz veriyoruz.”
Aşağıdaki linkte bahsedilen Amid Amca'yı Kudüs'de bir kaç gün önce ziyaret etme fırsatı bulduk. Türkiye'den geldiğimizi söyleyince çok sıcak karşıladı bizi. Kafe tarzı olan dükkanında sarı poşetli Çaykur Rize Turist Çayı'dan yaptığı demliğindeki çaylarından içtik. Aşağıda linkini verdiğim haberi sorduk. Neden senin dükkanı almayı çok istiyorlar diye muhabbet açtık. dediği şu:
Burada herkes müslüman işletmeci, sadece ben müslüman olduğum için değil bana karşı yaptıkları. Buradaki tünel onların istediği(tünelin girişini bize gösterdi ve bir arkadaş içeri girip baktı). şu size gösterdiğim eski zaman haritasındaki tünellerin bir giriş yeri burası(Hakikaten buradaki tünellerin bir ucu mescid-i aksa, bir ucu ağlama duvarı ve bir ucu da kıyamet kilisesi{hz. isa'nın sözde çarmıha gerildiği, çile yolu'nun sonundaki kilise}). Onlar burayı alıp tünelleri kullanmak istiyorlar. o nedenle elimden geldiğince dayanıyorum. mülkün hakkını buradaki bir vakfa devrettim, benden almaları daha da zorlaştırmak için.
hayırlı olsun gün itibariyle israil'in başkentidir. islamiyetin içini boşalttınız mutlu musunuz? güncellersiniz artık. eee coca-colaları ne zaman döküyoruz?
'islam toprakları oldu kan gölü
akan bütün kanlar hak için aksa
esir mi olurdu mescidi aksa?'
siyonistlerin her hareketi planlı programlı. her sene yine ramazan ayında kudüs'te kan akıyor, dünya yine sessiz kalıyor. kudüs kan ağlarken gülmek bize yakışmıyor.