kozalak

entry213 galeri87
    101.
  1. şırdan dediğin nedir ki deliciğim diye karşılıyorum seni.

    6 duble vodka 2 biradan sonra güzel gidiyor denedim daha yeni süper yağni.
    2 ...
  2. 102.
  3. 6 duble vodka 2 bira 2 şırdan ile geceyi tamamlayan yazardır.

    sızmaya hazırdır.

    %10 |||||||||

    %100 ||||||||||||||||||||||

    sıza kaldı.
    4 ...
  4. 103.
  5. sızmaya yakın süzük yazar olunca, komedi bir yazar oluyor.

    yarebbim akıl fikir ver şu kokoçanıma. herkese uğradı gece gece.
    * * *
    0 ...
  6. 104.
  7. kendisine soru soranlara şerefsiz diye cevap verebilen nadide yazar. cevabı olmadığı için bu yola başvuruyor. zaten entry'lerinin çoğu da küfürden ibaret.
    3 ...
  8. 105.
  9. ülkemde dönen olaylara sadece kendi çerçevesinden bakıp da pkk yı meşrulaştırmaya çalışarak şerefsizlik adına ne varsa yapan insanlara, şerefsiz kelimesini hiç çekinmeden söyleyeceğimi bilsin herkes.

    bilsin ona göre bana gelip, pkk yı savunmasın kimse bana. fikirleriniz konuşsun, ben fikirlerimi açık açık söylüyorum, pkk nın yaptığı suçtur, "orospu çocukluğudur" diye.

    sen benim vatandaşıma pusu kur, ben de susayım!

    yok öyle dünya.

    bilinsin ki bu vatanın evlatlarına kurşun sıkan kim olursa, o benim düşmanımdır. ve şerefsizdir!
    8 ...
  10. 106.
  11. arkasında olduğum yazardır. aklına, eline kuvvet dediğim adam. * *
    3 ...
  12. 107.
  13. En çok dalga geçilen soyadlarından biridir.
    0 ...
  14. 108.
  15. adeta gözümün önünde büyüyen bir çiçek *.
    geçirdiği haklı buhranda yanında, arkasında hatta içindeyiz. *
    5 ...
  16. 109.
  17. 110.
  18. sürpriz sever dost. kozalak olmasının vergisi doğa sever olduğunu düşündürüyor şahsıma. iyidir iyi.
    0 ...
  19. 111.
  20. kendisi çok gururlu olup dengesiz bir yaşama sahiptir. sıcak havaları da sevmiyor, nickide bir hayli hoş yazardır... 7 gün çaylaklık almış olması beni çok üzmüş olup, yeniden aramıza katılmasını sabırla bekliyorum efenim. saygılar, hürmetler.
    1 ...
  21. 112.
  22. içten karşılamasıyla gözlerimi yaşartan gece gece salya sümük bağlamama sebep olan yazar.. teşekkür ederim canım hepinizi yarın üç çayına bekliyorum. *
    2 ...
  23. 113.
  24. 114.
  25. ve tam sırası gelmişken
    hiçbirşey yapmamış
    ve susmuşuzdur...
    aynı anda aynı sessiz geceye doğru
    içim sıkılıyor demişizdir
    aynı sabaha uyanırken
    kimbilir
    aynı düşü görmüşüzdür
    olamaz mı?
    olabilir.
    3 ...
  26. 115.
  27. female sözcüğünü teoman diye anlamış yazardır. ama hafifletici sebebleri var saat 1.38 civarlar ikimizde yarı uykulu bir şekilde telefonda konuşmaya çalışıyorduk. ayrıca teşekkürlerimi iletirim, gecenin o saatinde kahkaha atmama sebep olmuş yazardır.
    0 ...
  28. 116.
  29. canı sıkılan yazardır, şuan bağlamanın telleri ile değişik fenteziler kurmaktadır.

    madem canın sıkılıyor bir alo yap da türkü çığırak telefonda.

    bu gün mangalda çay yaparken babam seni kötü emellerine alet etti. kozalakcığım seninle demlenen çay muhteşem oluyormuş rıhtıma karşı. diye kötü bir esprim geldi yaptım.
    0 ...
  30. 117.
  31. oha diyoruz.

    evet evet oha. ulan beni yakmışlar, üstümde bir de çay demlemişler utanmadan. ayıp ayıp. nasıl izin verirsiniz ha!

    öyle herkese alo deyip de türkü çığırmam söyleyeyim, üstelik para da alırım demedi deme sayın adsoyad.

    bu arada bağlamamın tellerinin selamı var.
    2 ...
  32. 118.
  33. sanki ben zorla aratıyorum, dediğim yazardır. ama ara lan manyak geyik oluyor. ara ara daha nice türkülere.
    1 ...
  34. 119.
  35. demin bana beyninin sulanmışlığı geçiyor hafiften, kendine geliyorsun dedi. nerden anladın? dedim. ben anlarım aga dedi, güldü.

    yazar işte bu ya. iyidir. bu kadar. *
    1 ...
  36. 120.
  37. gözünü iktidar hırsı büyümüş yazar. zannediyor ki mhp chp hükümeti olsa kendisini bakan yapacaklar,bakan oluncada zannediyor ki padişah yetkileriyle donanacak.

    (bkz: hele bir soluklan)
    1 ...
  38. 121.
  39. (#9009636)
    yine iyi giydirmiş yazar. kardeş. öperin.
    3 ...
  40. 122.
  41. entry girerken fonda sürekli 10. yıl marşı dinliyor diye düşünüğüm yazar. aynı cümleler,aynı bağnazlık,aynı yafta,aynı fanatizm,aynı sözcü gazetesi tadı,aynı kafa..ama kötü olan kendini özel,aydın,öncü,güçlü,ilerici falan sanıyor olması.

    (bkz: bir solukta geldi geçti peh peh peh)
    0 ...
  42. 123.
  43. (bkz: #9049624)

    söyleyecek lafı kalmayınca küfür etmeye başlayan bir başka kemalist daha sadece.
    1 ...
  44. 124.
  45. 125.
  46. canısı canısı canısı yazarı.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük