kendisine soru soranlara şerefsiz diye cevap verebilen nadide yazar. cevabı olmadığı için bu yola başvuruyor. zaten entry'lerinin çoğu da küfürden ibaret.
ülkemde dönen olaylara sadece kendi çerçevesinden bakıp da pkk yı meşrulaştırmaya çalışarak şerefsizlik adına ne varsa yapan insanlara, şerefsiz kelimesini hiç çekinmeden söyleyeceğimi bilsin herkes.
bilsin ona göre bana gelip, pkk yı savunmasın kimse bana. fikirleriniz konuşsun, ben fikirlerimi açık açık söylüyorum, pkk nın yaptığı suçtur, "orospu çocukluğudur" diye.
sen benim vatandaşıma pusu kur, ben de susayım!
yok öyle dünya.
bilinsin ki bu vatanın evlatlarına kurşun sıkan kim olursa, o benim düşmanımdır. ve şerefsizdir!
kendisi çok gururlu olup dengesiz bir yaşama sahiptir. sıcak havaları da sevmiyor, nickide bir hayli hoş yazardır... 7 gün çaylaklık almış olması beni çok üzmüş olup, yeniden aramıza katılmasını sabırla bekliyorum efenim. saygılar, hürmetler.
içten karşılamasıyla gözlerimi yaşartan gece gece salya sümük bağlamama sebep olan yazar.. teşekkür ederim canım hepinizi yarın üç çayına bekliyorum. *
ve tam sırası gelmişken
hiçbirşey yapmamış
ve susmuşuzdur...
aynı anda aynı sessiz geceye doğru
içim sıkılıyor demişizdir
aynı sabaha uyanırken
kimbilir
aynı düşü görmüşüzdür
olamaz mı?
olabilir.
female sözcüğünü teoman diye anlamış yazardır. ama hafifletici sebebleri var saat 1.38 civarlar ikimizde yarı uykulu bir şekilde telefonda konuşmaya çalışıyorduk. ayrıca teşekkürlerimi iletirim, gecenin o saatinde kahkaha atmama sebep olmuş yazardır.
canı sıkılan yazardır, şuan bağlamanın telleri ile değişik fenteziler kurmaktadır.
madem canın sıkılıyor bir alo yap da türkü çığırak telefonda.
bu gün mangalda çay yaparken babam seni kötü emellerine alet etti. kozalakcığım seninle demlenen çay muhteşem oluyormuş rıhtıma karşı. diye kötü bir esprim geldi yaptım.
gözünü iktidar hırsı büyümüş yazar. zannediyor ki mhp chp hükümeti olsa kendisini bakan yapacaklar,bakan oluncada zannediyor ki padişah yetkileriyle donanacak.
entry girerken fonda sürekli 10. yıl marşı dinliyor diye düşünüğüm yazar. aynı cümleler,aynı bağnazlık,aynı yafta,aynı fanatizm,aynı sözcü gazetesi tadı,aynı kafa..ama kötü olan kendini özel,aydın,öncü,güçlü,ilerici falan sanıyor olması.