kozalak

entry213 galeri
    117.
  1. oha diyoruz.

    evet evet oha. ulan beni yakmışlar, üstümde bir de çay demlemişler utanmadan. ayıp ayıp. nasıl izin verirsiniz ha!

    öyle herkese alo deyip de türkü çığırmam söyleyeyim, üstelik para da alırım demedi deme sayın adsoyad.

    bu arada bağlamamın tellerinin selamı var.
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük