Yarın oynanacak olan konyaspor-başakşehir maçı çok yoğun insan akınına malum olacak. Gitmemekte fayda var kendim gitmekten vazgeçtim.
Bu terörün ekmeğine yağ sürmek değildir. Taviz vermemek lazım. bu kansızlar istanbul ve ankara'da "rahatça" bombalar patlatabiliyorsa diğer iller için bu konu çok daha vahim noktada.
ülkemizin en dindar sayılacak yerlerinden biridir. mevlana, etli ekmek gibi şehrin kendine ait simgeleri vardır. yüz ölçümü olarak türkiyenin en büyük ilidir.
evli ve 3 çocuk babası, imam hatip lisesi müdürü 51 yaşındaki adamın, 19 yaşındaki kız öğrencisiyle ilişki yaşadığı şehir. şimdi birincisi bu olayın konya da gerçekleşmesi, ikincisi imamhatip lisesi müdürünün bu olayı gerçekleştirmesi. hani marjinal bizdik?
huzurlu ve dingin bir şehrdir. yobaz diye karalamaya çalıştıklarına asla bakmayın. çok kadim zamanlardan bu yana hoşgörünün, gönüllerin beşiği olmuş bir şehirdir.
halkı çoğunlukla muhafazakardır. ancak seküler bir kesime de ev sahipliği yapmaktadır. hiçbir siyasi kargaşa, olay, patlama, çatlama görülmez. meydanlarında apo posteri ile slogan atılıp terör seviciliği yapılmadığındam ötürü, şehre yobaz muamelesi yapılmaktadır.
dedik ya hoşgörü şehri. geçtiğimiz yaz, kadir gecesi, bir parkta rakı içiyordum. kimse de gelip birşey demedi. ne bileyim bu insanlar da yobaz ise...
her sizin gibi düşünmeyene yobaz diyecekseniz... eğitimden, entelektüellikten, bilimden, bilgiden ve felsefeden dem vurmayınız lütfen. asıl faşizm, işte budur.
kısa zaman içinde yeni ikamet yerim olacak il, hayırlısıyla.
ne güzel hiç bilmiyorum. her şeye sıfırdan başla. mis gibi. zaten topu topu kaç sene için gideceğim, gidersem.
"Bir kez geçerken uğradım. Onda da hiç iyi bir izlenim bırakmadı bende. Bir daha yakınından geçmem. Malum yaz mevsimi bende şort vardı, kız arkadaşımda da askılı ve şort vardı. Lanet ettim girdiğime. Yemek yiyemeden terk etmiştik.."
haksızlık yapılan şehir.
istanbul da yaptığım her şeyi orada da yaptım. ne bi tepki aldım ne eleştiri.
yobaz falan diyenler bi kaç örnek versede bizde bilgilensek.