hem hayat hikayesi, hem azmi hem de onca zorluğa rağmen çalışmayı bir an olsun bırakmaması ile tsubasa denen şımarık hibineden kat be kat fazla hak etmektedir saygıyı.
yazık, yıllarca serinin kötü adamı olarak lanse edildi hep. kınıyoruz totoş caponları.
büyük 9 numara.
zor bir hayatı var babası yok ama her şeye rağmen pes etmeyen zihinsel olarak güçlü biri.
fiziği zaten konuşmuyorum. tsubasa kadar şanslı olsa ve destekçisi çok daha iyi yerlere gelirdi.