Çocukluğumda izlerken hep kazanmasını istediğim hırsı ve yeteneğiyle beni benden alan yetenekli forvet. Driplingi olan çalım alabilen şutlarıyla direkleri sallayan adam.
çocukluğumda yakalarımı kaldırıp, kollarımı kıvırıp, her şut çekerken ''kaplan vuruşuuuuuuu'' diye bağırmamın sebebidir. şimdi ise cristiano ronaldo reyize benzetirim kendisini. kral futbolcuydu be.
hayatın zorlu,dikenli yollarından geçen bir çocukluk yaşadığı için başarı yolunda herşeyini hiç çekinmeden feda edebilir bir yapıya sahipti.onun bu zaafını bilen menajerler tarafından çok kullanıldığı olmuştur.italya günlerinde ilk başta zorlan sada sonradan toparlamayı bilmiştir.
oyunda ise rakipteyken tozu dumana katarken kırmızı formada sizin takımınıza geçtiğinde 2.sınıf bir futbolcuya dönüşüyordu.
aslında günümüz futbolundan örnek verirsek yapısı ronaldo ile benzerlik göstermektedir.tsubasa ise tabiki messi.
tsubasa'nın en büyük rakibi. çok güçlü ve sert şutları olan kojiro takımının en önemli ismidir. karması eksi olanlar için gösterilmesinin nedeni aşırı hırsı ve bencilliği olabilir diye tahmin ediyorum. yoksa özünde iyi çocuk.