klima muhendisi

entry68 galeri2
    1.
  1. 2.
  2. hoş gelmiştir.

    inşallah hayal gücüne güvenip hayal kırıklığına uğramassın. *
    2 ...
  3. 3.
  4. Kendisiyle, çok acaip olaylara girmişliğimiz olan, klimacı yazar.

    Haa unutmadan, bağa bi paket fiston soft borcu var. (hoca bu arada, ne zaman vercen?)

    neysem, iyidir iyi.
    3 ...
  5. 4.
  6. (bkz: #5266644)
    direk konuya girip çıkıcam.

    'bir şey'in gereksiz ritüel olup olmamasını yıl endeksi ile bulan yazar.
    nasıl mı? işte o endeks:
    bu kurama göre, 1400 yıldır 'ezan yapılıyorsa' bunun gereksiz ritüel olması saçmalıktır.
    diğer bir 'bir şey' de;
    düşünen insan teorisi,
    milyarlarca insandan, binlercesi aykırı düşünüyorsa, bu aykırı düşünce yanlıştır.
    çok mustrifastik bir yazar. öyle böyle değil, şöyle böyle!
    3 ...
  7. 5.
  8. kışın sıcak, yazın soğuk yazardır. ya da değildir.
    1 ...
  9. 6.
  10. 7.
  11. nickini okuduğu universite bölümünden alır. *
    3 ...
  12. 8.
  13. olumlu yaklaşımlarını beğendiğim, başlıklarımda yorumlarını sevdiğim yazar arkadaş. hoş gelmiş.
    4 ...
  14. 9.
  15. sevilen bir yazar, aynı zamanda sevimli bir kardeş... * *
    4 ...
  16. 10.
  17. 11.
  18. vicdansız, aynı zamanda hayır sever yazardır. ** *
    0 ...
  19. 12.
  20. (#7389867) nolu entrysi ile yaran yazardır. dünün en beğenilen listesinde 1. sırada.
    0 ...
  21. 13.
  22. Kendisine Adana diyince, aklına "kıro" gelen yazar kişisidir. sonuçta sözlük kardeşimizdir. *
    1 ...
  23. 14.
  24. klimadan anladığını iddaa eden yazar.
    0 ...
  25. 15.
  26. yaklaşık bir saat önce facebookta çıldıran kişilik.
    0 ...
  27. 16.
  28. klimanın çalışmaması durumunda klimayı çalıştıramayacak mühendislik dalı...
    0 ...
  29. 17.
  30. (#7594619) olayından sonra;
    (#7597022) veda yazısı ile kendini sildirmek için birazdan başvuracak yazardır.

    iyi kötü dostlarım oldu ama hepsinin yalan olduğunu anladım.*
    e tabiki herkese kapım açık. özel mesajdan arkadaş listeme bi mesaj gönderem dedim arkadaş listesi oluşturamayacak kadar üşengeç olduğumu hatırladım. ve milleti toprlayamadım. bana ulaşmak isteyen;

    http://www.facebook.com/profile.php?id=839639011 adresini kullanabilir.

    ya da

    http://www.buraker.com.tr/iletisim
    0 ...
  31. 18.
  32. #7597022 bizleri üzen yazar. gitmeseydi iyiydi.
    0 ...
  33. 18.
  34. 19.
  35. bir daha giderse benden dayak, kötek, patak yiyecek yazardır. bi yerinde dur... *
    0 ...
  36. 20.
  37. gitmiş ama eğlenememiştiir. huzur mühendisliktedir. *
    1 ...
  38. 21.
  39. 22.
  40. irlandalı yazar. anne tarafı kanadalı.
    0 ...
  41. 23.
  42. yazmayan yazar. merakla beklenmekte.
    edit: entry numarasından çağrışım ile anıl ve adem...
    0 ...
  43. 24.
  44. -selçuk yanına gelcem ama bir şartım var.
    +neymiş kardeşim emrin olur.
    -ya benim dabança fişeklemiyor ne zamandır. bir çaresine baksana.
    +bu ahlaksız teklife cevabım hayır seni ırz düşmanı.
    -o zaman sözlükte senin hakkında pezevenk yazarım.
    +kimse inanmaz sana...
    -hahaahahhhaaahhaha görücessss....(#9953773)
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük