Aşık olmak ve sonrasında gelişen sancılı süreç bana hiçbir getiri sunmadı, uygun adayı bulursam bir de görücü usulünü deneyeyim bakalım dedikleri gibi zamanla seviyor muyuz?
Düşmeye ramak kalmış,kalmak veya gitmek senin elinde.Ama önce bi bak gitsen gözün arkada kalacak mı? Kalırsan daha fazla boğulacakmısın ve buna gücün var mı?
hiç bir şeye yüzde yüz güvenme. şüphe ateş gibidir, güven su gibidir, gereğinden fazla olursa kendi içinde boğar seni. güven ve şüphe dengesini iyi kur.
engellere karşı yırtıcı ol, yıkıcı ol. kendi bildiğin yolda dur ve ilerle. harekete geç. yavaşlama, geç kalma, üşenme, erteleme ve vazgeçme. hayatla şakalaşma. işini yap ve geç.
çekinme, çekimser olma, her zaman bir fikrin ve bilgin olsun. bilmiyorsan sus. biliyorsan susma. bilgi tek başına en büyük güçtür. her şeyi bil ama bildiğin her şeyi uygulama.
bilmesi gerekene bilinmesi gerekeni söyle ve geç. sade ol. süslü laflar ile zihin karıştırma. her zaman açık ol, kendin ol, olduğun gibi görün, şeffaf ol.
hakkını yedirme, hak da yeme. haksızlık varsa söyle. haksızlık yaptıysan af dile. kimsenin kul hakkına girme.
ve kimseye öğüt verme. çuvaldızı kendine, iğneyi sevdiklerine batır.
verdiğin sözleri, kendine yazdığın notları dinleyecek kadar da irade sahibi ol.