eskiden 80'lerde sağ-sol çatışması, k*münistlerle ülk*cülerin birbirine girmesi, her gün kahve, sokak taranması, gazeteci, akademisyen öldürülmesi, polis asker şehit olması vb. Bunları önleyecek barış huzur güven ortamı sağlayacak dedi, ilk yaptığı doğru olabilir fakat onlar kadar hukuksuzluk yapmaya başladı, demokraside gerileme, zorunlu din dersi, seçimde başta nöbetçi dikme, binlerce öğretmenin işinden olması, başörtüsü yasağı vb.
"eğer bu devlet asala yı bitirmek için abdullah çatlı yla anlaştıysa ben o devleti alnından öperim" demiş cumhurbaşkanıdır. adam bu ülkede komünizmin belini kırdı daha ne yapsın. büyük liderdir. https://www.youtube.com/watch?v=xv6YPNceoFo
çok güçlü bir iradeye sahip paşadır. türkiyeyi atatürkden sonra bir kere daha kurtarmış olan paşadır. özalı seçip göreve gitirerek çok doğru bir hamle yapmıştır. menderisin yaptığı borçları özal kapamıştır. şimdi olsa eminimki yine darbe yapardı.
Türk cocugunu dış kaynaklı tahrikler ile birbirine kirdiran ve ülkedeki demokrasinin oturmamasi nedeni ile yıllarca hükümetsiz kalmış bir devleti ıslah eden, Türk düşmanlarini asmis, astığı herkesin hepsinin kriminal olduğu serefli, muteber türk askeri ve Cumhurbaşkanı. Kendisi ile gurur duyuyorum. Bu millet sağlığında kendisine çok teveccüh gösterdi. Elbet birgün yine değeri bilinir.
Sevgili pasamiz Erdal ereni yaşını büyütup aşmış diyorlar. Bu bir yalandır. Er Zekeriya öngenin katilini asmistir. Türk çocuğuna komünizm adına kurşun sıkanlari beslemeyecek, asacağız elbette. Hatta gotlerine jop bile sokmuş olabiliriz.
siyasi pusulası budur.
her ne kadar laik ve demokratik düzeni tehdit eden, diktatörlük ve darbe sevdalısı, ülkeyi karıştıran komünistler ve ülkücüleri idam etse de ve katilleri idam etse de, hukuksuzlukları saymakla bitmez.