"diyeceğim herkes herkese bir kazık atıyor, sonra kendi canı şu kadarcık yandı mı veryansın ediyor, basıyor yaygarayı. hepimiz birbirimize bir kazık atarsak nasıl düzelir bu işler? ben derim ki karşılıklı olarak saygılı olalım haklarımıza." diyen üstadımız.
Ölümüne barış mançodan daha çok üzüldüğüm efsane sanatçı. Bin kere izlediğim, her repliğini ezberlediğim filmlerini yine tv de gördükçe izliyorum. izliyoruz. Bir kemal sunal daha gelir mi? Gelmez.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1181003/+
Kendisi bu diyardan göçüp gitmiş olsa bile, başarılı oyunculuğu ile,büründüğü rollerle, gülüşleriyle ölümsüzleşmiş, sesiyle, gülüşüyle içimizi sıcacık etmiş, bizde bıraktığı izlerle hepimizin hayatına dokunabilmiş ender oyuncularımızdandır.
Yeri hiçbir zaman dolmayacak.
Ancak bugün bir de şu açıdan baktım; ülkemizin yetiştirdiği ve halkımız tarafından ailesinin bir neferi olarak görülen ender sanatçılarımız vardır. Bunların çoğu yeşilçam oyuncularıdır ve günümüzde artık yavaş yavaş hayatlarını kaybederek sevenlerini yasa boğmaktadırlar.
Bugün de onlardan biri olan tarık akan'ı kaybettik. Ancak, zengin-fakir demeden hemen hemen her evin bir parçası olmayı başaran bu büyük sanatçının arkasından sırf siyasi görüşü zıt düştüğü için bayram yapanları gördükçe bugün kemal sunal için ilk defa öldüğüne sevindim.
Tam zamanında gittin güzel adam. Yoksa bu beyinsizler seni de kirletirdi pis ağızları ve yobaz elleriyle.
seksenli yıllarda verdiği bir röportajını okudum hatta sizlerle de paylaşmak istedim. gerçekten de doğal ve içten bir oyuncuydu, ölmeseydi balalayka isimli bir filmde oynayacaktı belki sonrasında başka filmler dizilerde yapacaktı ama buraya kadarmış. allah taksiratını affetsin.
liseli ergenlerin tanıyamayacağı, anlayamayacağı kemal abimizdir. gülüşü yeterdi bizleri aydınlatmak için. dertlerimizi unuttururdu düttürü bir dünyayla. sonrası mı dokunmayın şabanıma, gülen adam, gurbetçi şaban, şabansız hababam sınıfımı olur dediğimiz habvabam sınıfı serisi izledik biz. daha sayamayacağım kadar film onu özlüyoruz ve saygı, rahmet özlemle anıyoruz.