bugün iş yerinin bahçesinde güneşlenirken kedilerimden biri koşarak yanıma geldi. bir haftadır ortalıkta görünmüyordu. gebe olduğunu bildiğim için endişeleniyordum. selam ve kısa bir muhabbet sonrasında koşarak gitti, iki dakika sonra ağzında bir yavru ile geldi. yanıma bıraktı ve tekrar koşarak gitti. ikinci yavru da geldikten sonra biraz okşadım, ama yine durmadı koşarak gitti ve bir süre sonra üçüncüyü de yanıma getirdi. peki dedim, sanırım başka yok. size bir yuva yapmalıyız.
çevrede ve iş yerinde bulduğum her şeyi topladım. çok çok daha iyisini yapana kadar, rüzgardan, yağmurdan ve özellikle köpek saldırılarından olabildiğince koruyabilecek bir yer yaptım. belediye bankını çekerek önünü de olabildiğince kapattım.
yavruları yeni yerlerine yerleştirdik. hemen o da girdi ve süt vermeye başladı.
dolapta sakladığım tavuk ciğerinden büyük bir porsiyonu da yedirdikten sonra ayrıldım.
tüm makinalarım ve aletlerim bağ evinde olduğu için hafta sonu gidip suntadan mükemmel bir yuva yapacağım.
Yollardan toplanip derhal itlaf edilmesi gereken hayvanlar. corona kedileride etkiliyor insanlara bulastirmada yeni bir yol olabilir, sokaga cikma yasagi ilan edilsede kedi ve kopekler butun sokaklarda oldugu icin bizde sokaga cikma yasaklarinin virusu silmesi imkansiz. ha keza yarin obur gun birde bakmissin kuduz benzeri bir hastalik yaymaya baslamislar maaazallah hafizanallah... derhal dunyadan
temizlenmesi gereken pis yaratik...
boyle alirlar tirmalamalarin ocunu... insallah imamoglu beyefendiden sokak yaratiklarini temizlemesini bekliyoruz chpye oy bos yere mi verdik vahsi akp yonetimi hic insanlara saygi duymayip sokaklari kedi kopek etti. insallah bizzim sokaklarimizda fransa gibi olur kedisiz ve kopeksiz...
güzel bir hayvan. kedim geçen hafta vefat etti doğumdan sonra. o ölünce yavrularını besledik, veteriner yardımı aldık ama yavruları çok çok ufaktı ve onlar da öldü.