Otobüste kedinizi yanınıza alma hakkınız var. Zorladılar karşı çıkamadım diye tüketici haklarına şikayet edin.
Bir dahakine de çirkeflik yapın.
Kediler normalde araba/otobüs sevmezken bagaja maruz kalmaları zalimliktir.
Annelik duygusunu genç yaşımda yaşamama neden olan canlı . Evde iki tane var ikisi birbirinden değişik . Uzaylı olduklarını düşünüyorum ( perdeye tırmanmaya çalışıyor , kapıları açıp gidiyorlar vs)
Pandemi ile beraber etrafta gördüğüm her kediye salça olmaya başlamam... işin ilginci, çok iyi arkadaş edindim 2-3 tane * Yanlış anlamayın, kedigillerden.. Bu da olmadı... Neyse.. Dişileri delikanlıdır, erkekler saldırgandır, benim gözlemlerim şimdilik böyle.
dün tam öpecekken beni feci şekilde tırmalayan çocuğum. hiç kızmadım çünkü kızamıyorum. şimdi de bebeğim çiçeğim birtanem ceku nun balık yağı saati geldi; gideyim de biraz daha tırmalasın.