bizim birader yine üzerimde uyumuş. ne zaman uyansam, bir bakıyorum bıcırık üstümde uyuyor. kaç kez tembihledim, 'yapma oğlum' diye, herif bana mısın demiyor. hayır, kıpırdayamıyorum da, uyanacaksın diye... tonla yer var oğlum, evde uyunacak. bu entry'yi yazarken de, kocaman gözleriyle ekrana bakıyor şu anda. bir şey anlıyor mu, çok merak ediyorum...
dünyanın en tatlı hayvanı. bir tanesine 6 yıldır arkadaşlık etmekteyim ve çok mutluyuz. soğuk zamanlarda kucağıma kıvrılıp yatması paha biçilemez bir şey sanırım.
Bugün itibariyle bir adet sahiplendigim canlı. 2 aylık bu erkek yavru nedense beni yemek istiyor. 4 patisi ile elimi kistirip sonra da olanca gücüyle beni issiriyor. Oyuncakları iki disliyor sonra kenara bırakıp elime ya da ayagima saldırıyor. Bu gidişle beni sabaha kadar bitirecek.
Bağımsız, hür bir varlıktır efendim. Neyi sevmek istiyorsa onu sever, nerede olmak istiyorsa orada olur, kendime çok benzettiğim, ondan mütevellit bende yeri başka olan varlıktır. Çoğu zaman insandan daha sevilesidir benim dostum Tütün...
sanılanın aksine öyle nankör olmayan hayvan. yeterince sahibine bağlanmışsa kendisinden çok onu düşünür. yiyeceklerini dahi paylaşmaktan kaçınmaz. bir dosttan ötedir çünkü sizi terk etmeyi reddeder ve hep yanınızda olur.