bizim birader yine üzerimde uyumuş. ne zaman uyansam, bir bakıyorum bıcırık üstümde uyuyor. kaç kez tembihledim, 'yapma oğlum' diye, herif bana mısın demiyor. hayır, kıpırdayamıyorum da, uyanacaksın diye... tonla yer var oğlum, evde uyunacak. bu entry'yi yazarken de, kocaman gözleriyle ekrana bakıyor şu anda. bir şey anlıyor mu, çok merak ediyorum...