Nev-i sahsina munhasir hayvan. Her birinin ayri bir karakteri var. Bazisi uysalken, bazisi insanlardan daha nalet olabiliyor. Eve aldiktan sonra evlat oluyor. Gercekten kaninizdan caninizdan bir canli haline geliyor. Evden bir kisiyi kendisine anne ya da baba olarak belirliyor. Ona gosterdigi sevgi, sefkat her zaman baska oluyor. Yeri geliyor gogus kafesinizi ayirip icine sokmak istiyorsunuz. Yeri geliyor hayatiniza tam girmesi gereken zamanda girdigi icin, hayatinizda oldugu icin sukrediyorsunuz. Insanlari sevmekten baska bir sevgi yumagi sunuyor bu kucuk canli size. Basina bir sey gelmesin diye dikkat ediyorsunuz, omru uzun olsun diye mamasindan kumuna ince eleyip sik dokuyorsunuz. Sonucta hayat yoldasiniz oluyor bu tuylu yaratik ve sadece ikinizin anlayabildigi bir dil gelistiriyorsunuz.
annesi çocuk yaşta terk etmiş babası belli olmayan bir kedim var. yanyana uyuruz dışarda üşür diye kıyamıyorum içeri alıyorum yanımda yatıyor, bigün yanlışlıkla ezicem diye korkuyorum.
Evde beslenebilecek en güzel evcil hayvan türüdür kendisi. Bakımı da kolaydır üstelik. Dostani canlılar olduklarından depresyonda olanlar içinde birebirdir.
su an kaldigim ev de kedilerine bakma sartiyla yaklasik 1 senedir beraber yasadigim pictir. pic derken kotu anlamda degil. rahmetli baba ile mac seyrederken de lan ne o oynuyo pic derdik. iyi anlamda yani.yarin evden tasinmam gerektigi icin kediyi alip gittiler amk. anahtari yarin evin icine birakirsin dediler. kediyi verin isterseniz dedim, kabul etmediler. lan got ne baktirdin o zaman bir sene. cantamda hala poset mamalari duruyor amk. sokakta kedi de yok buralarda. lan ozledim pic seni. umarim iyisindir orada. ozledim lan cok.
gecen seneki siyah-beyazlıdan sonra bu seferki kızıl efendim.
aslında kedilere fazladan bir sempatim yok fakat bu kedi birine çok benziyor o yüzden bende onu çok seviyorum.
ve yine dişi her zaman ki gibi.
aslında zayıf bir şey, mama ile besliyorum fakat yiyor kilo almıyor sanıyorum.
fakat bu aşırı kıskançlığını ne yapacağız bilmiyorum.
geçen gün başka bir kedi geziniyordu, bir çağırayım ona da mama vereyim dedim ama neler oldu.
ki benim kızıl ise ortalarda gözükmüyordu. nasıl ok gibi fırladıysa önce diğer kediye sonra bana saldırdı.
ulan diyorum kuduz mu ne bu kedi.
ama başbaşa kaldığımızda o kadar şımarıyor ki, çenesinin altını kaşıttırmaya mı çalışması, sürekli patileri ile sevmeye mi çalışması.
ne acayiplikler.
istanbul'a götürsem mi diye ciddi şekilde düşünüyorum.
En gereksiz canliymis, hadi ordan, zamaninda avrupada soykirima ugramislardir, ardindan o meshur veba salginindan binlerce insan olmustur, umarim bu hayvanciklari sevmeyen eziyet eden gereksiz bulanlar da vebadan mortingen strayze olurlar.
Kedi seven besleyen, insanda kedide bir başkadır. Hayatıma girecek bayan kedi sevip onlarla geçinmek zorundadır. Zira 2 kediyi sokağa atmak yerine onu sahiplendiririm olur biter.
Bebeklerim. Çirkin hiçbir türü olmayan hepsi birbirinden güzel vefakar canlı. Bir mahallenin insanlık seviyesini anlamanın ölçütüdür aynı zamanda. Sokaktaki kedi sizden korkup kaçmıyorsa orda güzel insanlar yaşıyordur.
kişisi var bunun, "kedi insanı". kedi seven kişilere veriliyor bu ad. bir de köpek seven versiyonu var. kedi sevenlerin daha dik başlı, lider özellikli olduğu söylenir, genellemedir, emin olamıyoruz.
kedi denince ev kedisi, sokak kedisi akla geliyor olabilir ancak bunlar "kedi familyası"nın yalnızca tek bir ferdi. aslan, kaplan, puma, jaguar, leopar vs. çeşitli yırtıcılar da kedi oluyor.
sokakta gördüğünüz bir kedi, bir böcek ve ya farenin peşinde iken hareketlerine baktığınızda, belgesellerde gördüğünüz av sahneleri gözünüzde canlanıyordur.
Pis bir kedi görürseniz bilin ki susuz kalmıştır. Kediler, yeteri kadar su içmediklerinde tükürük bezleri iyi çalışmaz ve kendilerini temizleyemezler. Hemen su vermeyi deneyin.