ufakken dünyanın en tatlı hayvanlarından biri olup, büyüdüğünde aşırı derecede itici, duyarsız, umursamaz olan, kendi kafasına göre davranan hayvan. sen hep küçük kal.
bazilari sokak kedisi olup fukara bir yasam gecirirken ev kedisi olanlar vakitlerini gobek buyuterek gecirirler. ancak bazilari var ki: aralarinda en cesur, en yetenekli, en hizli olanlari.. onlar (bkz: trafo kedisi) olur.
nankör mankör değillerdir. buna katılmıyorum. hayatımın yarısından fazlası bunlarla geçti benim. aslında vefalıdırlar ancak bazısı son derece de bencil, egoist ve vakurdur. gücenme, kıskanma ve bazen trip atma özellikleri de vardır. ama hepsi de aynı değil. hepsinin huyu, kişiliği farklı. sınırlarını fazla zorlamayacaksın. resmen adam yerine konulmak istiyor keratalar.*
Arabamin bagajinda kutu kutu mama tasiyip, bir tanesini bile ziyan etmemek adina oto yikama da bagaji supurmeyin sokak kedilerinin mamalari onlar diye uyardigim beslemeyi cok sevdigim hayvanlardir.
asi hayvan. ne kadar uğraşırsan uğraş istemediği bir şeyi yaptıramazsın, ama eğer karnı aç ve senin elinde yiyecek bir şeyler varsa bir anda uslanıverir. ayrıca kışın uyurken aykalarınızın üstüne yatıp onları donmaktan kurtarır.
ankara'da yavrusu varsa sahiplenebilirim. geçen yıl dişi bir kedim vardı ama kaçtı gitti benden. bu şerefsiz ama tatlı canlıyla aynı evi paylaşmak çok güzel, yavrunuz varsa alırım bi dal.