nankör mankör değillerdir. buna katılmıyorum. hayatımın yarısından fazlası bunlarla geçti benim. aslında vefalıdırlar ancak bazısı son derece de bencil, egoist ve vakurdur. gücenme, kıskanma ve bazen trip atma özellikleri de vardır. ama hepsi de aynı değil. hepsinin huyu, kişiliği farklı. sınırlarını fazla zorlamayacaksın. resmen adam yerine konulmak istiyor keratalar.*