biraz salak hayvanlar. sanki birkaç şey yapmaya kodlanmislar ve sartlar ne olursa olsun sadece onlari yapıyorlarmis gibi. sanki içgüdüsel davranislarindan baska bir şey bilmiyor ve öğrenemiyorlarmis gibi. mutfak robotuyla ev süpürmeye calismak falan gibi. bazen his sahibi hayvanlar olmadiklarini da düşünüyorum.
hör nöysö, ben yine de severim sizi. aptal pisi pisiler.
edit: kum kabinin yerini 30-40 cm degistirdim ve bulamadı. zeki olduklarina hiç inanasim gelmiyor:(.
bir başka edit: bir de deneme kitaplarimin üzerine tuvaletini yapip, kitabin kapagini sanki kummuş gibi dışkısını gömmek için kullanmaya calisti. ayrica canli ve cansiz varliklar arasinda bir ayrim yapabildiginden de emin degilim.
kedilerin beyni insan beyniyle benzerlik gösterir ve çok karmaşık bir yapıya sahiptir. beyin kabuklarında diğer hayvanlara nazaran daha fazla sinir hücresi bulunur. kısa süreli hafızaları güçlüdür. elimizdeki bilimsel olanaklar kedilerin karakterlerini çözmeye yetmemektedir. biz anlamıyoruz diye o hayvanlar salak olmuyor yani.
Günün 18 saatini uykuda geçiren canlı. Haasssittir ordan! Kim demişse yalan! Ben uyuduğunu görmedim. En son gecenin 3’ünde uykumun en güzel yerinde yatağın başından kafama atladı. Aklım çıktı lan!
Olsa da kafasını ısırsak.
Dünyanın en manyak ama en tatlı canlısı.
Manyak değil diyenler efendi Scottish foldlardan falan beslemişlerdir, siz hiç kuduruk bir tekirle aynı evde yaşadınız mı?