sevgi dolu bir canlı. bir süredir hiç azgınlık yapmıyor, ısırmıyor, sakin, sevecen bir kedi oldu kedim. gördüğü muameleye göre hareket ediyor o da. mutlu galiba. bizle yaşamayı seviyor.
evimde yaklaşık olarak iki senedir her türlü nazını niyazını, bokunu püsürünü çektiğim ama bir o kadar da bağrıma basasımın geldiği canlı. adı da limos, açlık tanrıçası demek. zira kendisi hunharca yemek yemesiyle ünlüdür.
sahip olduğum kedim yeni doğum yaptı, 6 adet yavrum mevcut, 2 ay sonrasında sahiplendirebilirim istanbul içi. herhangi bir sağlık sıkıntısı yok. iletişime geçebilirsiniz benimle.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1445497/+ bu kedi sayesinde ileride *doğum günümü hatırlamayanlardan tek tek hediye mi istesem acaba?* düşünüyorum. hoş davranış pisicik insanı çocuklaştırıp çok güzel okşanıp sevilirsin sen cici minnoş seni.